Sjoerd wrote:
Nou, ik heb er een halve dagtaak opzitten door de laatste twintig pagina’s volledig doorgelezen te hebben, en God wat heb ik weer genoten. Pinkpop zelf heeft dan geen gestructureerde lijn, maar het Pinkpop forum op Festileaks wel degelijk. Ik hoop dat het eerste grote festival waar ik ooit naartoe ging morgen met mooie namen komt, maar ik verwacht een karige boel. Wel razend benieuwd naar die derde headliner.. Ik hoop voor jullie, en natuurlijk voor Dennis in het bijzonder, dat het wat moois wordt. Veel plezier -of sterkte- morgen!
Dan ben ik toch benieuwd wat voor structuur jij ziet in discussies over wat de term “muziekliefhebber” nou eigenlijk betekent, anale fixaties, een verwarde man die denkt een schreeuwerige Jan Smeets te zijn, en de vraag of goeie covers je recht geven op een festival podium. Ohja en af en toe wat artiesten suggesties voor Pinkpop 2019, tussen de rake analyses door waarom Pinkpop 2019 waarschijnlijk keihard gaat zuigen.
Nee, voor mij is de lijn in dit forum hetzelfde als die van Pinkpop zelf: de lijn is geen lijn…