Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Stoppen op je hoogtepunt man… Deze was leuk, je hebt je momentje gehad, nou kappen

Het neemt je gewoon over.......je wilt wel maar aarggh
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.323
5.809
Kinkshamen is niet netjes, bro. Dat doet schade aan de gewilligheid en comfort van slaapkamertaferelen!

Oh en wat deze betreft: volgens mij was Freud z'n doel helemaal niet om te shamen, eerder om gewoon natuurlijke processen te duiden. Hoe achterhaald zijn duidingen ook zijn tegenwoordig. No judgement, bro...

Maar goed, dit gaat BIJZONDER ver off topic inmiddels haha :lol:
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Nou, ik heb er een halve dagtaak opzitten door de laatste twintig pagina's volledig doorgelezen te hebben, en God wat heb ik weer genoten. Pinkpop zelf heeft dan geen gestructureerde lijn, maar het Pinkpop forum op Festileaks wel degelijk. Ik hoop dat het eerste grote festival waar ik ooit naartoe ging morgen met mooie namen komt, maar ik verwacht een karige boel. Wel razend benieuwd naar die derde headliner.. Ik hoop voor jullie, en natuurlijk voor Dennis in het bijzonder, dat het wat moois wordt. Veel plezier -of sterkte- morgen!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Het is toch mooi hoe één dag voor de presentatie zowel het Festileaks- als het Graz forum volledig ontsporen?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Stoppen op je hoogtepunt man… Deze was leuk, je hebt je momentje gehad, nou kappen


Het neemt je gewoon over…….je wilt wel maar aarggh

Ik ben het zelden met je eens (niks mis mee overigens), maar volgens mij ben je dronken best goed te pruimen ;-).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.323
5.809
Nou, ik heb er een halve dagtaak opzitten door de laatste twintig pagina’s volledig doorgelezen te hebben, en God wat heb ik weer genoten. Pinkpop zelf heeft dan geen gestructureerde lijn, maar het Pinkpop forum op Festileaks wel degelijk. Ik hoop dat het eerste grote festival waar ik ooit naartoe ging morgen met mooie namen komt, maar ik verwacht een karige boel. Wel razend benieuwd naar die derde headliner.. Ik hoop voor jullie, en natuurlijk voor Dennis in het bijzonder, dat het wat moois wordt. Veel plezier -of sterkte- morgen!

Dan ben ik toch benieuwd wat voor structuur jij ziet in discussies over wat de term "muziekliefhebber" nou eigenlijk betekent, anale fixaties, een verwarde man die denkt een schreeuwerige Jan Smeets te zijn, en de vraag of goeie covers je recht geven op een festival podium. Ohja en af en toe wat artiesten suggesties voor Pinkpop 2019, tussen de rake analyses door waarom Pinkpop 2019 waarschijnlijk keihard gaat zuigen.

Nee, voor mij is de lijn in dit forum hetzelfde als die van Pinkpop zelf: de lijn is geen lijn...
 

Rookie

Playlistbediener
20 nov 2016
13
0
In de categorie klassiekers, maar mogelijk voor de breedte programmering;

- UB40 ft Ali en Astro.. 40 jarig jubileum, hitje samen met de zangeres van The Pretenders, en een gat in hun agenda rond deze data.
- Kris Krisstofferson.. speelt 11 juni in Groningen, en zal niet voor één show naar Nederland komen. Tijdens zijn vorige bezoek deed hij ook (volgens mij) 2 á 3 optredens
Vroeg op de dag in de tent, voor een 'rustiger' publiek?
- John Fogerty.. start eind juni met zijn europa tour, mogelijk pinkpop te vroeg? Afvaller i.v.m. Bospop boeking?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Sjoerd wrote:
Nou, ik heb er een halve dagtaak opzitten door de laatste twintig pagina’s volledig doorgelezen te hebben, en God wat heb ik weer genoten. Pinkpop zelf heeft dan geen gestructureerde lijn, maar het Pinkpop forum op Festileaks wel degelijk. Ik hoop dat het eerste grote festival waar ik ooit naartoe ging morgen met mooie namen komt, maar ik verwacht een karige boel. Wel razend benieuwd naar die derde headliner.. Ik hoop voor jullie, en natuurlijk voor Dennis in het bijzonder, dat het wat moois wordt. Veel plezier -of sterkte- morgen!

Dan ben ik toch benieuwd wat voor structuur jij ziet in discussies over wat de term “muziekliefhebber” nou eigenlijk betekent, anale fixaties, een verwarde man die denkt een schreeuwerige Jan Smeets te zijn, en de vraag of goeie covers je recht geven op een festival podium. Ohja en af en toe wat artiesten suggesties voor Pinkpop 2019, tussen de rake analyses door waarom Pinkpop 2019 waarschijnlijk keihard gaat zuigen.

Nee, voor mij is de lijn in dit forum hetzelfde als die van Pinkpop zelf: de lijn is geen lijn…
Ik denk dat ze blij mogen zijn bij Pinkpop als ze het entertainment niveau van dit forum weten te evenaren!
 

Rookie

Playlistbediener
20 nov 2016
13
0
In de categorie klassiekers, maar mogelijk voor de breedte programmering;

– UB40 ft Ali en Astro.. 40 jarig jubileum, hitje samen met de zangeres van The Pretenders, en een gat in hun agenda rond deze data.
– Kris Krisstofferson.. speelt 11 juni in Groningen, en zal niet voor één show naar Nederland komen. Tijdens zijn vorige bezoek deed hij ook (volgens mij) 2 á 3 optredens
Vroeg op de dag in de tent, voor een ‘rustiger’ publiek?
– John Fogerty.. start eind juni met zijn europa tour, mogelijk pinkpop te vroeg? Afvaller i.v.m. Bospop boeking?

Overigens is het andere deel van ub40 ook op een aniversary tour, maar zij spelen kleinere venues.. die zijn uitgesloten lijkt mij
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Sjoerd wrote:
Nou, ik heb er een halve dagtaak opzitten door de laatste twintig pagina’s volledig doorgelezen te hebben, en God wat heb ik weer genoten. Pinkpop zelf heeft dan geen gestructureerde lijn, maar het Pinkpop forum op Festileaks wel degelijk. Ik hoop dat het eerste grote festival waar ik ooit naartoe ging morgen met mooie namen komt, maar ik verwacht een karige boel. Wel razend benieuwd naar die derde headliner.. Ik hoop voor jullie, en natuurlijk voor Dennis in het bijzonder, dat het wat moois wordt. Veel plezier -of sterkte- morgen!

Dan ben ik toch benieuwd wat voor structuur jij ziet in discussies over wat de term “muziekliefhebber” nou eigenlijk betekent, anale fixaties, een verwarde man die denkt een schreeuwerige Jan Smeets te zijn, en de vraag of goeie covers je recht geven op een festival podium. Ohja en af en toe wat artiesten suggesties voor Pinkpop 2019, tussen de rake analyses door waarom Pinkpop 2019 waarschijnlijk keihard gaat zuigen.

Nee, voor mij is de lijn in dit forum hetzelfde als die van Pinkpop zelf: de lijn is geen lijn…
De lijn die ik bedoel: iedereen gooit emmers met stront over Pinkpop en Dennis verdedigt 'zijn' festival met hand en tand. En ja, ik weet dat ik nu keihard hap op je bericht :p

En daarbij, anale fixaties maken een discussie áltijd mooier!
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Met All Things Loud hebben we vandaag ons jaarlijkse line-up voorspelling online gezet. Link: https://www.allthingsloud.com/pinkpop-2019-things-loud-predicts-line/

 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Ellie Goulding heeft een eerste festival aangekondigd, paar weken voor pinkpop. Ook kanshebber (3fm headliner bijvoorbeeld?)

Voor wat betreft de zes Nederlandse acts van Jan zou ik ook inzetten op de Staat die in 2016 op verzoek twee keer optraden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Dropkick Murphy's, Lenny Kravitz, Slayer, Keane, Famke Louise, Sports Team en Ed Sheeran lijken me van dat lijstje onwaarschijnlijk.
Madness ook, die staan vrijwel alle dagen al elders en die zie ik niet voor een uurtje van de UK naar NL vliegen/rijden op hun vrije dag.

Voor de rest zou het me niets verbazen als het inderdaad zoiets wordt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@Oasiss oh ja wel hoor. Hier op het werk met de aangiftes inkomstenbelasting is het ontzettend tyfusdruk dus je moet wel je momenten nemen. Je afreageren hier op het forum is natuurlijk erg fijn. Linda forum gaat op een gegeven moment vervelen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Hier mijn allerallerlaatste voorspelling:

Mumford & Sons – Kensington + Armin – Fleetwood Mac
Panic at the Disco – Tenacious D – George Ezra – Bastille – Krezip - Nothing But Thieves
Golden Earring – Bring Me The Horizon – The Pretenders – Die Antwoord
Doe Maar – Elbow – Anouk – Tom Walker – Halestorm – Yungblud – Troye Sivan
Ilse de Lange – De Staat – Andrew Bird – Kraantje Pappie - Urbanus
Lil’ Kleine – Royal Republic – Rowwen Hèze – KT Tunstall – Typhoon
Waylon – Novastar – Palaye Royal – Danko Jones – Boef – Bazart
Rondé – The Struts – Bizzey – Maan – Joost – Navarone -
Luminize – Davina Michelle – Roxeanne Hazes – Haevn – Mt. Altas

We zullen morgen zien! Spannend is het sowieso.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Hier mijn allerallerlaatste voorspelling:

Mumford & Sons – Kensington + Armin – Fleetwood Mac
Panic at the Disco – Tenacious D – George Ezra – Bastille – Krezip – Nothing But Thieves
Golden Earring – Bring Me The Horizon – The Pretenders – Die Antwoord
Doe Maar – Elbow – Anouk – Tom Walker – Halestorm – Yungblud – Troye Sivan
Ilse de Lange – De Staat – Andrew Bird – Kraantje Pappie – Urbanus
Lil’ Kleine – Royal Republic – Rowwen Hèze – KT Tunstall – Typhoon
Waylon – Novastar – Palaye Royal – Danko Jones – Boef – Bazart
Rondé – The Struts – Bizzey – Maan – Joost – Navarone –
Luminize – Davina Michelle – Roxeanne Hazes – Haevn – Mt. Altas

We zullen morgen zien! Spannend is het sowieso.

Hier zou ik voor tekenen, kom maar door morgen! (Mis alleen nog wat folky muziek, Flogging Molly of Dropkick Murphys of Fiddlers Green)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken