Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
selurxela wrote:
En welkom op mijn ultieme dag in festivalhel.
Maar het zou zowaar wel soort van coherente programmering zijn. Dus dat zal niet gebeuren.

Nou Festivalhel?

Er staan normaal wel circa 15 NL acts van de circa 54 acts.
Deze 6 verdeeld over 3 dagen zal nog wel overheen te komen zijn. Denk zelfs dat op het andere podium wel een alternatief staat om te bekijken hoor.

Jan zei dat er NL acts waren die hij perse wilde hebben. Dat betekent niet dat alleen die NL acts er staan maar dat Jan er alvast zes zelf heeft uitgekozen en heeft geopperd.

Verwacht naast die acts meer NL acts die door Mojo zijn geplaatst.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Dus wel Eddie Vedder, week later zie ik hem in Firenze.
Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter. :-D
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Dus wel Eddie Vedder, week later zie ik hem in Firenze.
Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter.
1f600.svg

Eddie Vedder naar Pinkpop?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Waar zetten ze Vedder dan neer? Sub? Tweede stage headliner?

Of headliner main?

Twee jaar Eddie Vedder achter elkaar is mij iig een beetje teveel. :p
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Ik heb wel gehoord dat ze daar bezig mee zouden zijn. Maar geen idee of het ook “gelukt” is.

Dat zou een mooie naam zijn. Persoonlijk hou ik meer van Pearl Jam, maar het is een goede headliner denk ik.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
eh wrote:
Dus wel Eddie Vedder, week later zie ik hem in Firenze.
Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter.
1f600.svg


Eddie Vedder naar Pinkpop?

Ik zal het nog één keer zeggen: EV staat NIET op Pinkpop. Ik kan (en mag) mijn bron niet vertellen maar geloof me nou maar. Mocht u me niet geloven, herinneren jullie je nog die man die 2 jaar geleden wist dat Guus Meeuwis naar Pinkpop zou komen? Misschien zit her en der een connectie tussen hem en mij.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Raskolnikov wrote:

eh wrote:
Dus wel Eddie Vedder, week later zie ik hem in Firenze.
Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter.
1f600.svg



Eddie Vedder naar Pinkpop?

Ik zal het nog één keer zeggen: EV staat NIET op Pinkpop. Ik kan (en mag) mijn bron niet vertellen maar geloof me nou maar. Mocht u me niet geloven, herinneren jullie je nog die man die 2 jaar geleden wist dat Guus Meeuwis naar Pinkpop zou komen? Misschien zit her en der een connectie tussen hem en mij.

Weet je dan ook wie er wel staat? ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Raskolnikov wrote:

eh wrote:
Dus wel Eddie Vedder, week later zie ik hem in Firenze.
Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter.
1f600.svg



Eddie Vedder naar Pinkpop?

Ik zal het nog één keer zeggen: EV staat NIET op Pinkpop. Ik kan (en mag) mijn bron niet vertellen maar geloof me nou maar. Mocht u me niet geloven, herinneren jullie je nog die man die 2 jaar geleden wist dat Guus Meeuwis naar Pinkpop zou komen? Misschien zit her en der een connectie tussen hem en mij.

Ik beweer ook niet dat hij er wel staat, ik vraag het enkel naar aanleiding van de post er boven;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
PinkpopSinds2008 wrote:

Raskolnikov wrote:

eh wrote:
Dus wel Eddie Vedder, week later zie ik hem in Firenze.
Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter.
1f600.svg



Eddie Vedder naar Pinkpop?


Ik zal het nog één keer zeggen: EV staat NIET op Pinkpop. Ik kan (en mag) mijn bron niet vertellen maar geloof me nou maar. Mocht u me niet geloven, herinneren jullie je nog die man die 2 jaar geleden wist dat Guus Meeuwis naar Pinkpop zou komen? Misschien zit her en der een connectie tussen hem en mij.

Ik beweer ook niet dat hij er wel staat, ik vraag het enkel naar aanleiding van de post er boven;-)
Ik heb het ook maar gehoord (die gene had alles goed vooralsnog. Mumford & Sons, Fleetwood Mac, Bring Me The Horizon, Krezip Reünie (ruim van te voren),
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
PinkpopSinds2008 wrote:

Raskolnikov wrote:

eh wrote:
Dus wel Eddie Vedder, week later zie ik hem in Firenze.
Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter.
1f600.svg



Eddie Vedder naar Pinkpop?


Ik zal het nog één keer zeggen: EV staat NIET op Pinkpop. Ik kan (en mag) mijn bron niet vertellen maar geloof me nou maar. Mocht u me niet geloven, herinneren jullie je nog die man die 2 jaar geleden wist dat Guus Meeuwis naar Pinkpop zou komen? Misschien zit her en der een connectie tussen hem en mij.

Weet je dan ook wie er wel staat?
1f609.svg

Terechte vraag natuurlijk. Maar in alle eerlijkheid: nee. Deze keer niet. Guus Meeuwis was destijds een hooooge uitzondering. Al moet ik bekennen dat ik toen ook al 2 maanden wist dat Bieber en Garrix samen zouden komen.

Nu weet ik alleen dat EV niét komt. Misschien, héél misschien hoor ik vóór morgen nog iets over afzeggingen. Bevestigingen... daar houdt mijn vrind zich (terecht) heel stil over.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Bastille komt ook zeker. The 1975 ook. Ok dat zijn inkoppertjes, maar die zijn hier ook een tijdje bekend.

Met Eddie is men wel bezig geweest heb ik gehoord. Lenny Kravitz is mij ook verteld (zou zowel op Retropop als Pinkpop) staan.

Dat is wat ik voorlopig kan zeggen van mijn kant. Pies out.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vroeger deed ik wel drugs...vooral bij de pvda toen...ik ben toen ook constant roze gaan zien......Tillie vind dat ook een mooie kleur, roze......of niet Tillie?

Ze zegt liever rood
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken