Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Timmetje wrote:
In dat interview met de Heideroosjes gaven ze toch aan dat zij niet waren gevraagd?

Ik denk dan eerder Earring, Rowwen, Douwe Bob, Nielson en Anouk. En daarnaast dan de NL acts die Jan niet heeft aangevraagd maar die wel zijn geboekt.

Hij heeft het over grote Nederlandse acts die ook wederzijds iets voor Pinkpop hebben betekend.
Douwe Bob sowieso niet en Nielson heeft er nooit gestaan. Kensington heeft er enkel flink gecashed.
Krezip, Golden Earring en Rowwen Hèze noemt hij bij naam. Dus er komen er 3 bij.
Doe Maar, Vrienten solo of CCCInc lijkt me dan in een bepaalde combi een zekerheid.
Anouk is sowieso zijn lieveling.
Blijft er 1 over, kan Peter Koelewijn, Ilse de lange zijn of Heideroosjes imo…

Misschien George Baker (eerste editie) of Focus (2e en 3e editie)? Aangezien Jan het wilt misschien Janse Bagge Bend?
Vallen denk ik niet echt onder het criterium van bands die iets voor Pinkpop hebben betekend.

Zelf zou ik Claw Boys Claw graag zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Indiaantje89 wrote:
Precies dit. Ik heb haar tracks echt niet op repeat staan. Maar we kunnen toch niet ontkennen dat dit een een relevante act zou zijn op NL pop gebied?

Dat is niet hoe het werkt hier heh. Als Dennis het niet leuk vindt, is het niet relevant voor Pinkpop en moeten ze dat “gedoe” achterwege laten ?
Wat een onzinnige opmerking!
Ik ben er gewoon fel tegen, maar mijn mening zal géén invloed hebben op wat er gebeurt.
Als ik aangeeft dat ik het belachelijk vind en iemand zegt dat dat niet kan, dan snap ik dat niet.
Daarbij blijft mijn mening hetzelfde...

Maar, goed. Er zijn idd ook mensen die vinden dat ze het verdient op basis van goed zingen en een covertje. Maar er zijn gelukkig meer acts die goed kunnen zingen en een eigen repertoire hebben. Daar wringt mijn schoen!

Er zijn hier per slot van rekening in het verleden supergroups of coalities als bijvoorbeeld Prophets of Rage afgedankt als oud vuil omdat ze eigen nummers van hun orginele groepen deden, en bestempeld zijn als "coverband"... Nu is er een covermuts en nu is alles hosanna, mij niet gezien!!!
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Maar er is een verschil of een artiest die covers speelt een podium afsluit of dat dezr ergens in de middag staat. Davina michelle is momenteel heel populair onder de jeugd en ik hoor het heel vaak voorbij komen op de radio. Er zijn weinig mensen die haar niet kennen, dus lijkt mij een relevante boeking die veel mensen leuk zullen vinden

Edit: volgens mij sloten ze 3fm niet af trouwens maar ze stonden wel hoog. Niet dat ik daar tegen was, maar ik snap het verschil wel waarom mensen er tegen zijn
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.930
Dr. Hannibal wrote:

Indiaantje89 wrote:
Precies dit. Ik heb haar tracks echt niet op repeat staan. Maar we kunnen toch niet ontkennen dat dit een een relevante act zou zijn op NL pop gebied?


Dat is niet hoe het werkt hier heh. Als Dennis het niet leuk vindt, is het niet relevant voor Pinkpop en moeten ze dat “gedoe” achterwege laten
1f609.svg


Wat een onzinnige opmerking!

Zeker een onzinnige opmerking, vandaar de knipoog haha. Het was meer een comment op de "Dennis versus de rest" dynamiek die hier telkens terugkomt :p

Er zijn hier per slot van rekening in het verleden supergroups of coalities als bijvoorbeeld Prophets of Rage afgedankt als oud vuil omdat ze eigen nummers van hun orginele groepen deden, en bestempeld zijn als “coverband”… Nu is er een covermuts en nu is alles hosanna, mij niet gezien!!!

Je maakt een goed punt en ik kan niet anders dan je gelijk geven!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Misschien George Baker (eerste editie) of Focus (2e en 3e editie)? Aangezien Jan het wilt misschien Janse Bagge Bend?
Vallen denk ik niet echt onder het criterium van bands die iets voor Pinkpop hebben betekend.

Zelf zou ik Claw Boys Claw graag zien.
Goeie Tom.
Ik denk dat Janse Bagge nog niet eens zo verkeerd is. Kan zomaar zo'n act zijn waarvan Jan vindt dat ook zij iets voor Pinkpop hebben betekend, waren ook zo wat huisband van Classic. Zou een perfecte dag opener zijn op Pinkstermaandag, in Brightlandstent of zo...

Dan zouden die 6 kunnen zijn, Krezip, Rowwen Hèze, Golden Earring, Doe Maar, Anouk en Janse Bagge.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
601
580
ik denk niet dat kylie komt omdat ze haar eerste optreden op 20 juni heeft.
gat van 10 dagen lijkt mij te veel

Dat is idd de reden waarom dat zij niet in mijn voorspel staat.
Solange is wel in de buurt... waarom wordt haar naam hier nooit genoemd als kanshebber? Zou ik persoonlijk ern erg gave boeking vinden!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.519
roydaly wrote:
ik kan zo nog 4 acts na enig googlen opnoemen die logistiek niet mogelijk zijn , sigrid ( liveshow op de 10e in de ziggo) , disturbed zit in noord-oost europa , eagles odm , past ook niet , two door cinema club ,major lazer zit in de UK en er zullen er vast ook wel wat mer zijn .

Goed opgemerkt. EODM hebben idd alle dagen van Pinkpop al shows staan,
Two Door Cinema Club zie ik wel gebeuren. Die hebben tussen 25 mei (UK) en 23 juni (Ierland) geen shows staan. Gezien ze uit Ierland komen kunnen ze best een kleine oversteek maken in die tijd. Is niet ver.
Disturbed zou dan inderdaad over nacht van Finland, naar Landgraaf naar Estland moeten. Voor een tourende band is dat ook erg vermoeiend.

En staan in mei al in AFASLive, ik zie Disturbed daarom echt niet komen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Tom wrote:
Misschien George Baker (eerste editie) of Focus (2e en 3e editie)? Aangezien Jan het wilt misschien Janse Bagge Bend?
Vallen denk ik niet echt onder het criterium van bands die iets voor Pinkpop hebben betekend.

Zelf zou ik Claw Boys Claw graag zien.

Goeie Tom.
Ik denk dat Janse Bagge nog niet eens zo verkeerd is. Kan zomaar zo’n act zijn waarvan Jan vindt dat ook zij iets voor Pinkpop hebben betekend, waren ook zo wat huisband van Classic. Zou een perfecte dag opener zijn op Pinkstermaandag, in Brightlandstent of zo…

Dan zouden die 6 kunnen zijn, Krezip, Rowwen Hèze, Golden Earring, Doe Maar, Anouk en Janse Bagge.

En welkom op mijn ultieme dag in festivalhel.
Maar het zou zowaar wel soort van coherente programmering zijn. Dus dat zal niet gebeuren.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik zie een trend, trouwens…


emmers met glijmiddel wrote:
Zo vind ik ook dat Riley Reid naar Nederland moet vliegen en haar kontgat open moet maken voor mijn piemel


emmers met glijmiddel wrote:
kringspiermusketier Maynard


emmers met glijmiddel wrote:
op zoek gaan naar iemand die het rectaal bij mij naar binnen wilt blazen.

Van wikipedia:

De anale fase is, volgens Freud, de tweede fase in de psychoseksuele ontwikkeling en duurt van ongeveer 15 maanden tot 3 jaar. […] Rond deze leeftijd (2 jaar, maar dit verschilt ook per cultuur) begint ongeveer de zindelijkheidstraining, wat betekent dat het kind gefascineerd raakt door de erogene zone van de anus. Dit stadium valt samen met het begin van het vermogen om de sluitspier te beheersen.

Wat schattig: mensen die Freud nog serieus nemen. Net zoiets charmants als Jan Smeets nog serieus nemen.
Ik heb Riley Reed trouwens even opgezocht. Daar heb je volgens mij geen Emmers Met Glijmiddel voor nodig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
En welkom op mijn ultieme dag in festivalhel.
Maar het zou zowaar wel soort van coherente programmering zijn. Dus dat zal niet gebeuren.
Nou Festivalhel?

Er staan normaal wel circa 15 NL acts van de circa 54 acts.
Deze 6 verdeeld over 3 dagen zal nog wel overheen te komen zijn. Denk zelfs dat op het andere podium wel een alternatief staat om te bekijken hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
via 1Limburg : Jan Smeets blij met oeuvreprijs Gouden Harp

'Ik stop niet'
Smeets laat desgevraagd weten nog lang niet te willen stoppen met het organiseren van Pinkpop. "Dit moet je gewoon nog lang blijven volhouden dit soort dingen. Dat is veel te leuk om niet te doen. Stel je voor, moet ik ergens in een hoekje gaan zitten? Niet ik!"

Mojo
Niet alleen Smeets viel in de prijzen, ook de uit Limburg afkomstige voormalige directeur Leon Ramakers van concertorganisator Mojo werd geëerd om zijn jarenlange tomeloze inzet voor de muziek. "Dat is mogelijk nog belangrijker", zegt Smeets, "want die man heeft er onder andere voor gezorgd dat ik die goeie groepen krijg, hij heeft mede het risico gedragen voor het project Pinkpop, dat bijna 20 miljoen euro kost. Hij staat aan de basis, hij heeft gezegd 'ik doe mee'."

"Ik vind het geweldig, en dan vooral natuurlijk dat Peter Koelewijn die heeft uitgereikt. We zijn wat dat betreft 60 jaar bezig in de business, en dat doet me deugd dat hij hem heeft uitgereikt", zei de 74-jarige Smeets uit Geleen na afloop van de uitreiking.



Geheel artikel en video's via https://www.1limburg.nl/jan-smeets-blij-met-oeuvreprijs-gouden-harp
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zou Jan geen kinderen hebben die even rustig met hem kunnen gaan zitten en hem vertellen en overtuigen dat hij echt in een icoon is in festivalland, maar dat hij al een tijdje nogal verward en betweterig overkomt wat pijnlijk is om te zien en wat mensen ook een beetje afschrikt?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Zou Jan geen kinderen hebben die even rustig met hem kunnen gaan zitten en hem vertellen en overtuigen dat hij echt in een icoon is in festivalland, maar dat hij al een tijdje nogal verward en betweterig overkomt wat pijnlijk is om te zien en wat mensen ook een beetje afschrikt?
Je laat je serieus door een oude man afschrikken?

Ik vind het altijd wel iets aandoenlijks hebben die Jan. Deze week Mr. Pinkpop nog terug gekeken. Komt er zo'n dronken dude naar hem toe om hem te feliciteren met de goede line-up en de leuke editie. Reactie Jan: Bedankt, maar trek wat aan man, straks krijg je het nog koud. Vond ik wel tekenend voor Jan Smeets dat moment.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Black Lies wrote:
Ja hé, nu wil ik eigen wel mijn zuurpruimenbanner terug. Of wat het ook was.

Hahahah nee je bent juist lekker bezig zo. Geen terugval aub
1f609.svg

Jammer

justinbieber wrote:
Zou Justin nog komen? Ik hoop dat dat de laatste headliner is! Nog zo’n oude groep als Fleedwood Mac opgraven zit ook niemand op te wachten.

Denk dat er meer mensen op een classic groep aan t wachten zijn dan een horde gillende fangirls die op een playbackshow wachten.
Als hij zou komen moet hij echt gewoon een stadion in gaan. Vooral omdat hij vorige keer niet eens wist dat hij op een festival zou staan tot de dag zelf. Ja sorry, maar als je je daarin niet eens verdiept is t geen headliner waardig meer in mijn ogen.

Maat, was ironisch

Bastille plaatst net op social media: ‘We had such an amazing might at ziggo dome. Can’t wait to see you all soon…’ ik denk dat ze hierbij hinten naar Pinkpop. ‘Soon’ betekend dat ze misschien wel op de perspresentatie spelen. Zelf was ik er bij gister en het was een ijzersterke show, mooie naam voor pinkpop!

ja prachtig
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Lol @ Freud..Maar goed Freud was al achterhaald toen ik afstudeerde in 2000,...aan de andere kant...spelen met piemels en poep zal ook altijd relevant zijn :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken