Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Komende dagen wel tournee info voor potentiële headliners in de gaten houden.
Er kan voor woensdag zowaar een hint komen.

Kan 2 kanten op, of uit het artiesten bestand van Rob Trommelen of uit het artiesten bestand van Leon Ramakers.
Een act die al tourdata heeft staan, of andere kant act die nog met data moet komen?

Daar staan toch een paar connecties tussen…
kanshebbers??
Robbie Williams, AC/DC, Placebo, Volbeat, Roger Waters en Iron Maiden?

In Spanje wordt gehint naar Eddie Vedder tour? Maar zal wel Ziggo worden...

Weinig verdere inspiratie die laatste dagen...
Blijf hier zo'n beetje hangen qua voorspelling.
Volbeat is vooralsnog mijn mol voor de zondag...
De tijd dringt!

Zaterdag 8 juni
Mainstage:
Nielson, Golden Earring, The Kooks, George Ezra, Mumford and Sons
IBA-stage:
Tom Walker, De Staat, Slash & Myles Kennedy, The 1975
Brightlandstent:
Mt Atlas, Cage The Elephant, The Wombats, Zebrahead
Stage 4:
Tape Toy, Heavn,

Zondag 9 juni
Mainstage:
Douwe Bob, The Vaccines, Krezip, Iggy Pop, Biffy Clyro, Volbeat, Armin van Buuren
IBA-stage:
KT Tunstall, The Hives, Disturbed, Bring Me The Horizon, Robert Plant
Brightlandstent:
Danko Jones, Me First and the Gimme Gimmes, Die Antwoord
Stage 4:
Navarone, Palaye Royale, Wilson & Wakeman

Maandag 10 juni
Mainstage:
Rowwen Hèze, Madness, Anouk, Bastille, Fleetwood Mac
IBA-stage:
Novastar, The Struts, Black Rebel Motorcycle Club, Tenacious D, Slayerrrrrrr
Brightlandstent:
Bazart, The Pretenders
Stage 4:
Bang Bang Romeo, All Them Witches, EUT

Weinig verdere inspiratie die laatste dagen…
Blijf hier zo’n beetje hangen qua voorspelling.
Volbeat is vooralsnog mijn mol voor de zondag…
De tijd dringt!

Zaterdag 8 juni
Mainstage:
Nielson, Golden Earring, The Kooks, George Ezra, Mumford and Sons
IBA-stage:
Tom Walker, De Staat, Slash & Myles Kennedy, The 1975
Brightlandstent:
Mt Atlas, Cage The Elephant, The Wombats, Zebrahead
Stage 4:
Tape Toy, Heavn,

Zondag 9 juni
Mainstage:
Douwe Bob, The Vaccines, Krezip, Iggy Pop, Biffy Clyro, Volbeat, Armin van Buuren
IBA-stage:
KT Tunstall, The Hives, Disturbed, Bring Me The Horizon, Robert Plant
Brightlandstent:
Danko Jones, Me First and the Gimme Gimmes, Die Antwoord
Stage 4:
Navarone, Palaye Royale, Wilson & Wakeman

Maandag 10 juni
Mainstage:
Rowwen Hèze, Madness, Anouk, Bastille, Fleetwood Mac
IBA-stage:
Novastar, The Struts, Black Rebel Motorcycle Club, Tenacious D, Slayerrrrrrr
Brightlandstent:
Bazart, The Pretenders
Stage 4:
Bang Bang Romeo, All Them Witches, EUT

Naar mijn aanvoelen staan Tenacious D, Disturbed en Bring me the Horizon te laag geprogrammeerd. Die zullen toch headliner willen zijn van het tweede podium?

Zou Justin nog komen? Ik hoop dat dat de laatste headliner is! Nog zo'n oude groep als Fleedwood Mac opgraven zit ook niemand op te wachten.

ik kan zo nog 4 acts na enig googlen opnoemen die logistiek niet mogelijk zijn , sigrid ( liveshow op de 10e in de ziggo) , disturbed zit in noord-oost europa , eagles odm , past ook niet , two door cinema club ,major lazer zit in de UK en er zullen er vast ook wel wat mer zijn .
Goed opgemerkt. EODM hebben idd alle dagen van Pinkpop al shows staan,
Two Door Cinema Club zie ik wel gebeuren. Die hebben tussen 25 mei (UK) en 23 juni (Ierland) geen shows staan. Gezien ze uit Ierland komen kunnen ze best een kleine oversteek maken in die tijd. Is niet ver.
Disturbed zou dan inderdaad over nacht van Finland, naar Landgraaf naar Estland moeten. Voor een tourende band is dat ook erg vermoeiend.

Zou Justin nog komen? Ik hoop dat dat de laatste headliner is! Nog zo’n oude groep als Fleedwood Mac opgraven zit ook niemand op te wachten.

Denk dat er meer mensen op een classic groep aan t wachten zijn dan een horde gillende fangirls die op een playbackshow wachten.
Als hij zou komen moet hij echt gewoon een stadion in gaan. Vooral omdat hij vorige keer niet eens wist dat hij op een festival zou staan tot de dag zelf. Ja sorry, maar als je je daarin niet eens verdiept is t geen headliner waardig meer in mijn ogen.

In 2017 was het anders wel het beste optreden op pinkpop! Kings of leon, dat was pas saai. Die bewogen amper en zeiden helemaal niks! dat kan je toch geen headliner noemen.....
Maar als Ed Sheeran dit jaar komt ben ik ook wle te vreden hij geeft tenminste ook een goede show.

In 2017 was het anders wel het beste optreden op pinkpop! Kings of leon, dat was pas saai. Die bewogen amper en zeiden helemaal niks! dat kan je toch geen headliner noemen…..
Maar als Ed Sheeran dit jaar komt ben ik ook wle te vreden hij geeft tenminste ook een goede show.
Je hebt liever iemand die niet zingt dan niet praat tussen de nummers? :P

Ik lees hier weer dingen joh. Sigrid staat de 10e in de Ziggo, dan kan ze de 9e natuurlijk nóóit op Pinkpop staan. Major Lazer is al bevestigd door meerdere mensen hier, hoe jammer dat ook is. Ik gok trouwens op Macklemore als laatste Headliner.

Heb je ook wel een punt, hoor. Om Pinkpop te vernieuwen is het noodzakelijk om namen als Tool en Justin Bieber gewoon naast elkaar te laten staan op de line-up, het moet een mooi festival voor jong en oud worden.

Ik lees hier weer dingen joh. Sigrid staat de 10e in de Ziggo, dan kan ze de 9e natuurlijk nóóit op Pinkpop staan. Major Lazer is al bevestigd door meerdere mensen hier, hoe jammer dat ook is. Ik gok trouwens op Macklemore als laatste Headliner.
Sigrid stond vorig jaar nog op Pinkpop en wie heeft Major Lazer bevestigd dan?

Tijd voor Max ff teruggekeken...
Best aardig ding over Rowwen Hèze...
Interview met Jan was wel aardig.
Fijne fragmenten uit docu "Mr Pinkpop".
Jan geeft dus aan dat er 6 Nederlandse acts van hem moesten staan...
Mijn gok gaat naast Krezip, Golden Earring, Rowwen Hèze ook naast daar bij Heideroosjes, Doe Maar en Anouk.
Wel goed om te zien dat Jan er weer op en top fit bij zit.
Echt respect voor de best man.

Gefeliciteerd met de vanavond uitgereikte Gouden Harp!

In dat interview met de Heideroosjes gaven ze toch aan dat zij niet waren gevraagd?

Ik denk dan eerder Earring, Rowwen, Douwe Bob, Nielson en Anouk. En daarnaast dan de NL acts die Jan niet heeft aangevraagd maar die wel zijn geboekt.

Ik kan me niet voorstellen dat Davina Michelle er niet staat.
Ik kan me héél goed voorstellen dat ze er niet staat.
Op basis waarvan wel.
Alles is een cover!

Als iemand het verdient op basis van haar succes is het Mc Fit aka Glen Faria...
Leuk dat zij een podium krijgt, maar Pinkpop zou echt belachelijk zijn.
5 covertjes in Garden of Love, meer gun ik haar echt niet!!!!

In dat interview met de Heideroosjes gaven ze toch aan dat zij niet waren gevraagd?

Ik denk dan eerder Earring, Rowwen, Douwe Bob, Nielson en Anouk. En daarnaast dan de NL acts die Jan niet heeft aangevraagd maar die wel zijn geboekt.
Hij heeft het over grote Nederlandse acts die ook wederzijds iets voor Pinkpop hebben betekend.
Douwe Bob sowieso niet en Nielson heeft er nooit gestaan. Kensington heeft er enkel flink gecashed.
Krezip, Golden Earring en Rowwen Hèze noemt hij bij naam. Dus er komen er 3 bij.
Doe Maar, Vrienten solo of CCCInc lijkt me dan in een bepaalde combi een zekerheid.
Anouk is sowieso zijn lieveling.
Blijft er 1 over, kan Peter Koelewijn, Ilse de lange zijn of Heideroosjes imo...

Users who are viewing this thread