Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.238
746
Bij gebrek aan wat anders wordt smashing punpkins headliner,samen met godsmack alice in chains slayer en hatebreed vormen zij de Rock/Metal/Grunge zondag.

*en toen werd ik wakker*


 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.277
2.211
Bianca wrote:

Raskolnikov wrote:

Bianca wrote:
Tame Impala
Twenty One Pilots


Die headlinen Lowlands dus die hoef je woensdag niet echt te verwachten.


Is dat een geschreven regel?
Hoe komt dat zo?
Ze kunnen toch wel headlinen op meerdere festivals?

Gebeurt eigenlijk nooit dat dezelfde bands op twee Nederlandse grote festivals headlinen.

Janelle Monae - DTRH 2019 en North Sea Jazz 2019
N.E.R.D. - North Sea Jazz 2018 en Lowlands 2018

Edit: Anderson.Paak - DTRH 2018 en North Sea Jazz 2018
NSJ is niet echt vergelijkbaar met LL of DTRH, maar het is op zijn minst opvallend dat 3 headliners van LL of DTRH hetzelfde jaar ook op NSJ staan
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Nou trekt NSJ waarschijnlijk zo'n afwijkend publiek van de andere festivals dat overlap minder pijn doet. Maar misschien generaliseer ik nu te veel over NSJ bezoekers. Hoewel hospitality daar wel echt een dingetje is en bij andere festivals niet of iig veel minder.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zou dit nou eindelijk het laatste rondje van Jan worden? Er komt tegenwoordig vrijwel alleen nog onzin uit en daar doet hij zichzelf ernstig tekort mee. Hij was een absolute festivalpionier in Nederland. Door de half dementernde bejaarde uit te hangen in allerlei media heeft hij nu heel veel credits verloren die hij wel verdiend. Ik vind dat zowel sneu als razend irritant.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Jan Smeets is niet interessant. Jan Smeets is verwarrend. Heeft ie niet een lekkere strakke kleindochter of zo die het stokje kan overnemen? Ja dat is sexistisch maar ik moet ook wel wat om naar te kijken hebben.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Jan Smeets is niet interessant. Jan Smeets is verwarrend. Heeft ie niet een lekkere strakke kleindochter of zo die het stokje kan overnemen?

Jan is wel interessant hoor. Alleen op de volledib verkeerde manier. Alsof je zit te kijken naa iemand die zijn eigen teennagels uittrekt oid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken