Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.213
In hoeverre is het zeker dat optredende artiesten tijdens de persconferentie etc morgen ook op Pinkpop staan? Snap ook wel dat het zeer hoogstwaarschijnlijk is, maar het kan ook gewoon voor meer aankleding zijn :p
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.995
3.678
Dat is al (zo goed als) bevestigd ergens. Hint Dennis nu naar Coldplay? Netjes.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Echt hulde voor de persoon die tussen de boekingen van Golden Earring, Mumford & Sons en Rowwen Heze en de voorspellingen voor Ed Sheeran, Maan en Lil Kleine blijft hopen op een boeking voor the Strokes. Ik zou willen dat ik zo veel optimisme in mij had.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
Je kan zeggen wat je wil.
Maar pinkpop houdt dit jaar wel de kaken stijf op elkaar.
Er is nagenoeg nx uitgelekt.
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Wel dat DR op de camping optreedt.

Ook het gevreesde the band that shall not be named en Van Buiten combi is nu een stapje dichterbij :-D
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Chemical Brothers staan op WAE, lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik denk inderdaad Major Lazer... Ik hoop ook op Orbital..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
We hebben een paar stevige dance op pinkpop staan zegt jan, en armin is de zondag afsluiter
Ik neem aan zondag nacht 00:00 - 02:00 of gaat die tijd niet meer door door de 'cancels'??
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.426
Echt hulde voor de persoon die tussen de boekingen van Golden Earring, Mumford & Sons en Rowwen Heze en de voorspellingen voor Ed Sheeran, Maan en Lil Kleine blijft hopen op een boeking voor the Strokes. Ik zou willen dat ik zo veel optimisme in mij had.

Uit de rest van dat bericht kon je wel afleiden dat het bij voorbaat tevergeefse hoop is. Ik hoop ook dat Oasis een reünie houdt, maar weet tegelijkertijd dat het niet gaat gebeuren. Ian Brown en Coldplay waren net zo onwaarschijnlijk. Neemt niet weg dat hopen mag (ook al weet je dat het niet gebeurt).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.426
Oasiss wrote:
Yes r is dus de grens

Op zich wel bijzonder dat je toch gewoon gaat dan

Heb het wel vaker uitgelegd, maar het is voor mij een jaarlijkse reünie met de vriendengroep waarmee ik ben opgegroeid en inmiddels aanhang etc.

Ik zou het zelf graag verplaatsen naar DTRH of een ander festival, maar helaas stopt voor velen onder de rivieren de wereld ook bij de rivieren (ik vind het heel moeilijk om dit te verwoorden zonder over te komen als pretentieuze lul die tegenwoordig in de randstad woont, maar het dekt de lading).

Daarbij heb ik wel gewoon ieder jaar een leuk weekend.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Amin wisten we natuurlijk al een beetje. Maar goed: nu dus bevestigd. :) Het Martin Garrix slot, neem ik aan.

Met daarvoor de -ahum- Cure hé. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken