Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
marcopolootje wrote:
‘Armin van Buuren sluit Pinkpop af’ aldus RTL Boulevard

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/artikel/4640231/armin-van-buuren-sluit-pinkpop-af

Je loopt een pagina achter

1f606.svg

Niet per se, jij ging uit van zondag toch? Dit lijkt te doelen op maandag.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Dat Dennis het geweldig vind zegt me nog niet zoveel omdat onze smaken redelijk uit elkaar liggen.

Maar als hij het superieur noemt maakt het me wel nieuwsgierig.

Het zou toch mooi zijn dat er na 200 pagina’s bashen pinkpop de mooiste line up van 2019 heeft. Dennis ik zou je dat van harte gunnen!
 

markvv

Playlistbediener
23 okt 2018
37
0
Geen verrassing tot zo ver.. Nu maar hopen dat Kensington niet de headliner pakt. Tijdslot van rond 19.00 uur is een prima voor als ze al komen.
Later is gewoon niet geloofwaardig.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
mattman wrote:
Amin wisten we natuurlijk al een beetje. Maar goed: nu dus bevestigd.
1f642.svg
Het Martin Garrix slot, neem ik aan.

Met daarvoor de -ahum- Cure hé.
1f642.svg


Geen Cure

Maar dan nog altijd geen Nederlandse datum voor The Cure? Gaat dat festival in Groningen dan toch nog door? Het blijft daar zeer stil rond...
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik zat van de week aan the Cure te denken. Maar zelfs als ze die krijgen vind ik 6 uur reizen en de rest van het vreselijke programma te veel van het goede.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ik zat van de week aan the Cure te denken. Maar zelfs als ze die krijgen vind ik 6 uur reizen en de rest van het vreselijke programma te veel van het goede.

Het programma is nog even afwachten hé. Pas morgen kan je uitmaken of je het vreselijk of fantastisch vindt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
The Killers worden hier toch opvallend weinig genoemd. Vooral gezien de quasi-zekerheid voor Glastonbury, en het feit dat je hen in een combi met Van Buuren al wat makkelijker als headliner kan verkopen.
 

COLO

Playlistbediener
13 mrt 2017
18
1
Armin en Ed Sheeran die samen een festivalanthem maken voor het komende seizoen. En dan op zondagavond samen op het podium. Ik zie het wel gebeuren.
[video]https://youtu.be/7gcjLodfIYY[/video]
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
ik zeg niets...
Ik gun Jan een mooie dag morgen
met een mooie aankondigingen en leuke nieuwtjes.
laat het maar over aan de beste presentator, Corton is een baas!

Bij deze! Succes Buro Pinkpop, maak er een mooi 2019 van!
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
The Cure als headliner voor pinkpop lijkt me niet iets wat snel gebeurt. Bij de jeugd is deze band totaal niet relevant en zou het voor pinkpop dus ook qua verkoop niet gunstig zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken