Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Maar naar aaleiding van die post van Dennis: wat denken jullie van AC/DC + Armin? Is dat ook maar enigszins realistisch?
 

markvv

Playlistbediener
23 okt 2018
37
0
Maar naar aaleiding van die post van Dennis: wat denken jullie van AC/DC + Armin? Is dat ook maar enigszins realistisch?

Scenario 1 tm 1000000000: Nee
Scenario 1000000001: Met Axl, denk niet dat dat gewaardeerd wordt
Scenario 1000000002: Met Brian. Kaartverkoop wordt een hel + overkill van zondag (lees dan was Armin zaterdag logischer)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.694
Mensen die dan zeggen: ik heb de line up gezien. En dan niks ‘lekken’. Niet eens 1 naam. Hou op joh. Lachwekkend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Ben te herkennen aan mijn profielfoto ;)
en Golden Earring Forever shirt

heb ook mijn Pinkpop 2018 hoedje bij me/op

praatje maken = leuk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Nog een dagje dromen, hopen en uitkijken in de hoop (maar wel met de verwachting) dat de roze bubbel niet wordt doorgeprikt. Kensington die acdc covert oid :p

Tot morgen op de presentatie mensen!
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik ben er morgen helaas niet bij dit jaar.. Aan iedereen die wel gaat: veel plezier! Dennis, je maakt me extreem nieuwsgierig!
Btw, ik heb nog steeds 2 kaartjes over.
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Twenty One Pilots is in ieder geval headlinerwaardig voor 2020.... Wat een gaaf concert was het!
Maar eerst morgen Paradiso met dochterlief (ze heeft haar AC DC shirt al klaarliggen ?) !
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ja was echt fantastisch!!!! Wat een topconcert. Laat ze volgend jaar maar naar Pinkpop doorkomen
 
1 mei 2017
289
0
Armin van Buuren: prima kerel, maar gezien dat hij zijn liedjes kiest gebaseerd op de energie uit het publiek, zal hij vast wel teveel lame hitjes spelen i.p.v. echt een dikke main stage set geven die de diepte in gaat en waar je kk hard van je plaat kan gaan met wat goedjes op.

En zijn boeking houdt dus ook in dat PP die incelband van een Kensington heeft geregeld. Daar sta je dan, in de zogenaamde Champions League.

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Armin van Buuren: prima kerel, maar gezien dat hij zijn liedjes kiest gebaseerd op de energie uit het publiek, zal hij vast wel teveel lame hitjes spelen i.p.v. echt een dikke main stage set geven die de diepte in gaat en waar je kk hard van je plaat kan gaan met wat goedjes op.

En zijn boeking houdt dus ook in dat PP die incelband van een Kensington heeft geregeld. Daar sta je dan, in de zogenaamde Champions League.

Met mijn telefoon like ik soms per ongeluk posts terwijl ik scroll. Kan ik die ook weer ont-liken? Want laat ik duidelijk zijn dat ik opmerkingen waar onnodig ziektes worden gebruikt, ook als bijvoeglijk naamwoord ipv het schelden, absoluut niet leuk vind en ook geen plaats mag hebben hier.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.210
4.452
emmers met glijmiddel wrote:
Armin van Buuren: prima kerel, maar gezien dat hij zijn liedjes kiest gebaseerd op de energie uit het publiek, zal hij vast wel teveel lame hitjes spelen i.p.v. echt een dikke main stage set geven die de diepte in gaat en waar je kk hard van je plaat kan gaan met wat goedjes op.

En zijn boeking houdt dus ook in dat PP die incelband van een Kensington heeft geregeld. Daar sta je dan, in de zogenaamde Champions League.

Met mijn telefoon like ik soms per ongeluk posts terwijl ik scroll. Kan ik die ook weer ont-liken? Want laat ik duidelijk zijn dat ik opmerkingen waar onnodig ziektes worden gebruikt, ook als bijvoeglijk naamwoord ipv het schelden, absoluut niet leuk vind en ook geen plaats mag hebben hier.

Als je nog een keer op het hartje klikt, unlike je hem.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.218
2.151
Eindelijk... al vanaf de presentatie 2017 (toen duidelijk was dat Radiohead, Pearl Jam en Foo Fighters niet kwamen, maar Bieber wel) hebben we de meest wilde voorspellingen langs zien komen voor deze editie, niet in de laatste plaats door Jan Smeets zelf: https://m.limburger.nl/cnt/dmf20170403_00038608/jan-smeets-hoopt-op-reunie-the-police-op-pinkpop
Ik hoop voor de fervente PP-gangers dat jullie vanmiddag ook zonder Police, Coldplay of vierde dag een mooi programma krijgen. Veel plezier in Paradiso.

En ik kijk uit naar de forumdiscussie daarna!!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.210
4.452
Eindelijk… al vanaf de presentatie 2017 (toen duidelijk was dat Radiohead, Pearl Jam en Foo Fighters niet kwamen, maar Bieber wel) hebben we de meest wilde voorspellingen langs zien komen voor deze editie, niet in de laatste plaats door Jan Smeets zelf: https://m.limburger.nl/cnt/dmf20170403_00038608/jan-smeets-hoopt-op-reunie-the-police-op-pinkpop
Ik hoop voor de fervente PP-gangers dat jullie vanmiddag ook zonder Police, Coldplay of vierde dag een mooi programma krijgen. Veel plezier in Paradiso.

En ik kijk uit naar de forumdiscussie daarna!!

Op de woorden van Jan vertrouwen komt mi geheel voor eigen risico. Helaas heeft hij al aangegeven niet te stoppen. Over planken voor je hoofd gesproken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
emmers met glijmiddel wrote:
Armin van Buuren: prima kerel, maar gezien dat hij zijn liedjes kiest gebaseerd op de energie uit het publiek, zal hij vast wel teveel lame hitjes spelen i.p.v. echt een dikke main stage set geven die de diepte in gaat en waar je kk hard van je plaat kan gaan met wat goedjes op.

En zijn boeking houdt dus ook in dat PP die incelband van een Kensington heeft geregeld. Daar sta je dan, in de zogenaamde Champions League.

Met mijn telefoon like ik soms per ongeluk posts terwijl ik scroll. Kan ik die ook weer ont-liken? Want laat ik duidelijk zijn dat ik opmerkingen waar onnodig ziektes worden gebruikt, ook als bijvoeglijk naamwoord ipv het schelden, absoluut niet leuk vind en ook geen plaats mag hebben hier.

https://speld.nl/2019/03/12/strengere-grenscontrole-voor-grappen-die-over-de-schreef-gaan/
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Al een paar keer geprobeerd of Pinkpop niet te vroeg is met de website:
https://www.pinkpop.nl/2019/programma/"naam"/
Zo zal de link van elke artiest zijn, met een '-' waar normaal een spatie staat. Maar zelfs Rowwen Heze of Golden Earring zijn er nog niet.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Twenty One Pilots is in ieder geval headlinerwaardig voor 2020…. Wat een gaaf concert was het!
Maar eerst morgen Paradiso met dochterlief (ze heeft haar AC DC shirt al klaarliggen ?) !

Uh?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
emmers met glijmiddel wrote:
Armin van Buuren: prima kerel, maar gezien dat hij zijn liedjes kiest gebaseerd op de energie uit het publiek, zal hij vast wel teveel lame hitjes spelen i.p.v. echt een dikke main stage set geven die de diepte in gaat en waar je kk hard van je plaat kan gaan met wat goedjes op.

En zijn boeking houdt dus ook in dat PP die incelband van een Kensington heeft geregeld. Daar sta je dan, in de zogenaamde Champions League.

Met mijn telefoon like ik soms per ongeluk posts terwijl ik scroll. Kan ik die ook weer ont-liken? Want laat ik duidelijk zijn dat ik opmerkingen waar onnodig ziektes worden gebruikt, ook als bijvoeglijk naamwoord ipv het schelden, absoluut niet leuk vind en ook geen plaats mag hebben hier.

Zelfde probleem hier! En je krijgt 'm niet weg door weer op het hartje te drukken.

Iedereen veel plezier vandaag in Paradiso, ben echt ontzettend benieuwd! Slinger zelf de livestream in de pauze even aan. Dan kan ik vanavond tijdens het optreden van Solstafir eens rustig terugdenken aan alle meuk die ik dit jaar ga missen. Of dat Pinkpop eindelijk eens revanche heeft genomen na een paar matige jaren. Ben benieuwd!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken