Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
Oasiss wrote:
Mijn ‘beter ingelicht’ doelde vooral op Bastille, RH en Armin. Maar Beyonce zou zeker een heel onverwachts konijn zijn.

Wie is RH? Toch niet Radiohead? xD Ah, nevermind. Rowwen Hèze.

Haha was het maar zo'n feest. Ik krijg het accent op de e nooit zo 1,2,3 voor elkaar en ik wil de frustratie van sommigen over het verkeerd spellen niet (nog) meer aanwakkeren.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Twenty One Pilots is in ieder geval headlinerwaardig voor 2020…. Wat een gaaf concert was het!
Ik moet zeggen. Het is een goede band, maar ik vind 't wat vroeg om ze al op Pinkpop als Headliner te zetten.
Stonden er in 2014 in de tent na de middag. Halve tent wist denk ik niet wie ze waren. In de tussentijd volgens mij nog maar 3x in Nederland geweest waarvan geen festival show. Lowlands word het eerste festival optreden sinds Pinkpop 2014. Vond ze daar zelfs al wat vroeg als headliner eigenlijk. Sub zeg ik wel oké tegen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.310
5.772
Oasiss wrote:
Mijn ‘beter ingelicht’ doelde vooral op Bastille, RH en Armin. Maar Beyonce zou zeker een heel onverwachts konijn zijn.

Wie is RH? Toch niet Radiohead? xD Ah, nevermind. Rowwen Hèze.

Er speelt hier wel net iemand Radiohead baslijntjes voor de soundcheck ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
De grote zaal van Paradiso wordt inmiddels klaargestoomd, ik stond lekker de bar te poetsen en The Doors door de speakers te knallen terwijl de Pinkpop crew binnendruppelde. Gezellige jongens wel hoor! Ben benieuwd of ze ook gezellig nieuws brengen
1f605.svg


Fototje: https://imgur.com/gallery/XJfCNJS

Het alom bekende a4-tje nog niet zien langsvliegen?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
De grote zaal van Paradiso wordt inmiddels klaargestoomd, ik stond lekker de bar te poetsen en The Doors door de speakers te knallen terwijl de Pinkpop crew binnendruppelde. Gezellige jongens wel hoor! Ben benieuwd of ze ook gezellig nieuws brengen ?

Fototje: https://imgur.com/gallery/XJfCNJS
Hoe ben je te herkennen? En sta je aan de bar? Dan kom ik mn biertje bij jou halen!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Danielle wrote:
Twenty One Pilots is in ieder geval headlinerwaardig voor 2020…. Wat een gaaf concert was het!


Ik moet zeggen. Het is een goede band, maar ik vind ’t wat vroeg om ze al op Pinkpop als Headliner te zetten.
Stonden er in 2014 in de tent na de middag. Halve tent wist denk ik niet wie ze waren. In de tussentijd volgens mij nog maar 3x in Nederland geweest waarvan geen festival show. Lowlands word het eerste festival optreden sinds Pinkpop 2014. Vond ze daar zelfs al wat vroeg als headliner eigenlijk. Sub zeg ik wel oké tegen.
Nee joh, stonden in 2015 ook op Lowlands. Die band verkocht de Ziggo binnen no time uit en heeft zoveel airplay gehad. In mijn ogen dé perfecte Pinkpopheadliner voor volgend jaar of het jaar erop. Die gasten zijn echt groter dan de meeste mensen denken. Ik ben niet per se een superfan van hun muziek, maar ze geven wel een gelikte show en hebben een enorme fanbase. Ik zie het wel gebeuren volgend jaar.

Maargoed, eerst dit jaar. Zo'n Frank van der Lende kun je toch ook niet meer serieus nemen zo, zucht..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
Ik denk dat Twente One Pilots inderdaad een headliner gaat worden voor Pinkpop. Ik was er gisteren niet bij, maar heb beelden gezien en volgens mij zijn zij in staat om in ieder geval de Ziggo Dome op de kop te zetten. Samen met Imagine Dragons wel een headliner voor de komende jaren.
Eén jaar na Lowlands is misschien een beetje overkill, maar zie ze wel als toekomstig headliner. Mumford sloot twee jaar geleden ook de Alpha af op Lowlands en nu Pinkpop. Denk dat het ook wel een goede ontwikkeling is om met zulke headliners te gaan werken, niet op de laatste plaats omdat je dan ook wel een dagprogramma moet boeken. Met Pearl Jam of Metallica als headliner zal het geen donder uitmaken hoeveel Lil Kleines je die dag programmeert, dat verkoopt toch wel uit.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik denk dat Twente One Pilots inderdaad een headliner gaat worden voor Pinkpop. Ik was er gisteren niet bij, maar heb beelden gezien en volgens mij zijn zij in staat om in ieder geval de Ziggo Dome op de kop te zetten. Samen met Imagine Dragons wel een headliner voor de komende jaren.
Eén jaar na Lowlands is misschien een beetje overkill, maar zie ze wel als toekomstig headliner. Mumford sloot twee jaar geleden ook de Alpha af op Lowlands en nu Pinkpop. Denk dat het ook wel een goede ontwikkeling is om met zulke headliners te gaan werken, niet op de laatste plaats omdat je dan ook wel een dagprogramma moet boeken. Met Pearl Jam of Metallica als headliner zal het geen donder uitmaken hoeveel Lil Kleines je die dag programmeert, dat verkoopt toch wel uit.

Ja precies, Imagine Dragons is ook zo'n band. Uiteindelijk moet je zulke bands ook wel een kans geven, want je kunt natuurlijk niet altijd teren op de Pearl Jam's en Muse's op deze aardbol. 2021, Twenty One Pilots, seems legit.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.460
2.943
Twenty One Pilots is in mijn ogen toch echt van een duidelijk andere (betere) orde dan Imagine Dragons.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
Dr. Hannibal wrote:
Jett Rebel is aan het soundchecken hier.

Was wel te verwachten. Word zelf nooit zo blij van hem maar genoeg mensen wel. Dus tja, prima Pinkpop boeking maar niet spectaculair.

Niet? Ik vind hem wel heel tof, erg getalenteerde gast!
Heb hem een keer helemaal los zien gaan in een bloedhete tent op Sziget (waar hij opkwam in een dikke bontjas en eindigde in zijn onderboek, terwijl hij veel te lang doorspeelde en de Hongaarse stage crew tot wanhoop dreef). Verder vind ik zijn shows buiten festivals altijd heel tof, lekker drie uur lang knallen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
Twenty One Pilots is in mijn ogen toch echt van een duidelijk andere (betere) orde dan Imagine Dragons.

Ik kan ID ook nog wel waarderen, maar los van persoonlijke smaak zijn dat m.i. allebei namen om rekening mee te gaan houden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken