Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.085
21 Pilots waren fantastisch gisteren. Zeker Pinkpop headliner waardig in 2020 of 2021.

En Jett Rebel, tof! Zet altijd goeie shows weg. Leuk zo even live te zien.

Als ik je zie roep ik ook wel even hoi Hannibal.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.417
614
Ik vind TOP wel echt goed hoor! Ben zeker een fan. En dat van Lowlands 2015 heb ik dan gemist. Ik zie ze ook zeker als toekomstige headliner. Maar kom op, zeg nou zelf. Een band die voor 't laatst op Pinkpop in de tent staat en dan ineens een paar jaar later als headliner zonder nog 1x tussendoor daar te zijn geweest. Er hebben meer bands vaker op 't podium op Pinkpop gestaan op een hogere spot die eerder headliners verdienen, gewoon omdat ze al langer een grotere status hebben. Je moet een band niet te snel de headline status geven, er valt niet veel meer te geven dan dat.
Ik vond de Ziggo sowieso al een te grote zaal voor ze. Niet vanwege 't publiek, want die krijgen ze makkelijk gevuld! Maar een band als Twenty One Pilots is veel beter in een zaal max grootte van de AFAS. Die band doet veel met het publiek en met zo'n groot publiek is hun show snel minder dan in kleinere zalen.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Veel plezier iedereen die gaat! Ik ga straks lekker de stream kijken.
Ook al kan ik dit jaar niet naar Pinkpop, ik ben na een aantal weken op dit forum toch erg benieuwd geworden, vooral naar die laatste headliner. Ik hoop voor jullie dat er nog een hoop moois wordt aangekondigd (maar hoop voor mezelf dat het niet teveel van mijn eigen favorieten zijn :p). Nu al zin in de reacties en de discussie die ongetwijfeld volgt!
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
180
98
21P leuke band, hoop dat ze ook komen, maar headliner, nee...
Afsluiter North stage of sub mainstage wellicht wel
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Joslittel wrote:

Dr. Hannibal wrote:
Jett Rebel is aan het soundchecken hier.


Was wel te verwachten. Word zelf nooit zo blij van hem maar genoeg mensen wel. Dus tja, prima Pinkpop boeking maar niet spectaculair.

Niet? Ik vind hem wel heel tof, erg getalenteerde gast!
Heb hem een keer helemaal los zien gaan in een bloedhete tent op Sziget (waar hij opkwam in een dikke bontjas en eindigde in zijn onderboek, terwijl hij veel te lang doorspeelde en de Hongaarse stage crew tot wanhoop dreef). Verder vind ik zijn shows buiten festivals altijd heel tof, lekker drie uur lang knallen.

Haha , hier was ik ook inderdaad. Was een toffe show, en Jett is natuurlijk een super(multi) talent met straffe Live shows.
Heb hem alleen de laatste jaren zoveel overal op zien duiken, dat die wat mij betreft wel even weg mag blijven ;-) Maar voor Pinkpop natuurlijk prima.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.085
Ik vind TOP wel echt goed hoor! Ben zeker een fan. En dat van Lowlands 2015 heb ik dan gemist. Ik zie ze ook zeker als toekomstige headliner. Maar kom op, zeg nou zelf. Een band die voor ’t laatst op Pinkpop in de tent staat en dan ineens een paar jaar later als headliner zonder nog 1x tussendoor daar te zijn geweest. Er hebben meer bands vaker op ’t podium op Pinkpop gestaan op een hogere spot die eerder headliners verdienen, gewoon omdat ze al langer een grotere status hebben. Je moet een band niet te snel de headline status geven, er valt niet veel meer te geven dan dat.
Ik vond de Ziggo sowieso al een te grote zaal voor ze. Niet vanwege ’t publiek, want die krijgen ze makkelijk gevuld! Maar een band als Twenty One Pilots is veel beter in een zaal max grootte van de AFAS. Die band doet veel met het publiek en met zo’n groot publiek is hun show snel minder dan in kleinere zalen.

Ze zorgden er gister door middel van meerdere podia ed voor dat die enorme Ziggo zo nu en dan als Afas aanvoelde. Heel groots maar ook heel intiem. Twijfelde eerst ook maar die band is zeker Ziggo en PP headline materiaal! :-D
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.417
614
Iemand eigenlijk enig idee hoe laat de deuren opengaan? Heb net op station Amsterdam een broodje gehaald en ben nu per tram onderweg naar Paradiso.
 

klootviool

Playlistbediener
10 mrt 2019
10
3
En Nik West en Mt Atlas hebben ook een kleedkamer, zal vast niet voor niks zijn
1f606.svg

Helaas weer te snel geroepen onder het mom van 'kijk mijn eens een primeurtje scoren'! Ten eerste, niemand geeft om Nik West! Ten tweede, zij staat vanavond voor een regulier concert in de Paradiso! Haar kleedkamer heeft dus NIETS te maken met Pinkpop 2019. Scherp blijven!!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Dr. Hannibal wrote:
En Nik West en Mt Atlas hebben ook een kleedkamer, zal vast niet voor niks zijn
1f606.svg


Helaas weer te snel geroepen onder het mom van ‘kijk mijn eens een primeurtje scoren’! Ten eerste, niemand geeft om Nik West! Ten tweede, zij staat vanavond voor een regulier concert in de Paradiso! Haar kleedkamer heeft dus NIETS te maken met Pinkpop 2019. Scherp blijven!!

Huh ? Hij zet toch gewoon netjes neer wat die constateert ? Niks mis mee naar mijn inziens..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken