Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
The Killers worden hier toch opvallend weinig genoemd. Vooral gezien de quasi-zekerheid voor Glastonbury, en het feit dat je hen in een combi met Van Buuren al wat makkelijker als headliner kan verkopen.
Zou in principe exclusief voor Glastonbury kunnen zijn ook, zeker als je dan al Stormzy en The Cure hebt die zowat heel de zomer touren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
The Killers voor Armin zou ik dan wel weer iets vinden. Betere combi dan met The Cure.

Ik wens het ze niet toe. Werd op RW vorig jaar over niet algemeen niet heel positief onthaald.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Thomas wrote:

Oasiss wrote:
Yes r is dus de grens


Op zich wel bijzonder dat je toch gewoon gaat dan


Heb het wel vaker uitgelegd, maar het is voor mij een jaarlijkse reünie met de vriendengroep waarmee ik ben opgegroeid en inmiddels aanhang etc.

Ik zou het zelf graag verplaatsen naar DTRH of een ander festival, maar helaas stopt voor velen onder de rivieren de wereld ook bij de rivieren (ik vind het heel moeilijk om dit te verwoorden zonder over te komen als pretentieuze lul die tegenwoordig in de randstad woont, maar het dekt de lading).

Daarbij heb ik wel gewoon ieder jaar een leuk weekend.

Ja het was ook niet kut bedoeld ofzo hoor, maar ik zou het zelf wel vrij veel geld vinden voor een reünie ;)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Kereltje wrote:
The Killers worden hier toch opvallend weinig genoemd. Vooral gezien de quasi-zekerheid voor Glastonbury, en het feit dat je hen in een combi met Van Buuren al wat makkelijker als headliner kan verkopen.

Zou in principe exclusief voor Glastonbury kunnen zijn ook, zeker als je dan al Stormzy en The Cure hebt die zowat heel de zomer touren.

True, en zal waarschijnlijk ook wel zoiets zijn aangezien de andere festivals met headlinerproblemen (bvb NOS Alive en Mad Cool) ze niet hebben. Maar als ik dan zie hoe vaak compleet onrealistische namen geroepen werden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
UgMAvRv.jpg


Bij deze, mijn poster. Ik wens iedereen die morgen naar de perspresentatie gaat een fijne muzikale (want, er zullen natuurlijk ook weer optredens zijn) dag toe en hoop dat de gewenste namen namen uit de trommel vallen voor jullie.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
UgMAvRv.jpg


Bij deze, mijn poster. Ik wens iedereen die morgen naar de perspresentatie gaat een fijne muzikale (want, er zullen natuurlijk ook weer optredens zijn) dag toe en hoop dat de gewenste namen namen uit de trommel vallen voor jullie.
Sam Fender staat op DTRH
Dewolff heeft in een interview aangegeven niet gevraagd te zijn
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Ben ik de enige die zich afvraagt of Dennis een poster van de oude man boven zijn bed heeft hangen........
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Indiaantje89 wrote:
Armin van Buuren gewoon een hele dag laten vullen als Armin Only show.

We weten allebei dat we geen goede oude tranceset gaan krijgen op Pinkpop…
Zucht ik weet het.

Gaat de commercieele radio vriendelijke hit sets worden vrees ik en dit soort spul spelen:
https://youtu.be/e0t6TkGr3d4

Jammer. Want Armin kan in zijn sets echt een verhaal vertellen en je helemaal mee laten slepen op een avond.

Altijd zo jammer gevonden dat Tiesto, Armin en Ferry Corsten vaak naar een commercieele kant moeten grijpen
voor de centen. Terwijl ze allemaal de gave hebben om je een overgeetbare nacht te geven vol met spanning en emoties. Maar goed ik blijf een trance romanticus.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Poeh, flink last van hooikoorts deze week. Maar ik heb gehoord dat ze er iets tegen hebben morgen in Paradiso.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
You need the Vaccines?

Ik dacht dat je een andere, meer voor de hand liggende, band ging noemen als grap. Eentje die op de poster van Yannick staat.

Over die poster: lijkt mij een mooie lineup voor Pinkpop. Heel goed uitgebalanceerd in ieder geval.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
ik zeg niets…
Ik gun Jan een mooie dag morgen
met een mooie aankondigingen en leuke nieuwtjes.
laat het maar over aan de beste presentator, Corton is een baas!

Bij deze! Succes Buro Pinkpop, maak er een mooi 2019 van!
Lekker subtiele hint :wink:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
2014 was mijn eerste en tot nu toe enige pinkpop. Eerste festival ooit speciaal voor gogol bordello, flogging molly en ja the rolling stones. Perfecte eerste festival ervaring. Hierna andere festivals bezocht en daar toch meer fan van geworden, voornamelijk werchter al valt me die dit jaar vies tegen. Pinkpop is me de laatste jaren tegen gevallen door de line-up. Niet alles slecht maar niet goed genoeg voor de prijs. Daarnaast is het voor mij als tukker natuurlijk geen traditie of o de hoek. Zoals gezegd is de randprogrammering er ook nauwelijks. Toch zal ik met een leuk programma nog wel eens willen afreizen naar landgraaf.

Perspresentatie vond ik vorig jaar erg leuk. Ik ben er dit jaar ook weer bij. In een volbeat shirt en wel in voor een praatje. Iedereen veel plezier morgen,jij ook dennis!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
UgMAvRv.jpg


Bij deze, mijn poster. Ik wens iedereen die morgen naar de perspresentatie gaat een fijne muzikale (want, er zullen natuurlijk ook weer optredens zijn) dag toe en hoop dat de gewenste namen namen uit de trommel vallen voor jullie.

Goeie poster Yannick!
Waarschijnlijk zal een aardig deel niet kloppen maar denk dat je wel een heel eind goed zit met van welke grootte/genre er nog namen bij zullen komen.
Goeie verdeling met wat Pinkpop vaak boekt! The Cure en Armin vind ik een combinatie waar ik erg aan moet wennen maar idd wel de voornaamste.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken