Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Jongens, ik heb de lineup gezien en hij is echt superieur

1f609.svg

Dus Kensington is geen headliner. Van de andere kant, Volbeat misschien wel.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Kom op Dennis, delen. Dit is Festi LEAKS!!!!
Dus als je iets hebt, lekken dan!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ideale manier om te kijken hoe groot Festileaks is. Proefje op de som; halen uitlatingen hier het nieuws ;-).

 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Jongens, ik heb de lineup gezien en hij is echt superieur

1f609.svg
Dennis kijkt weer door z'n roze bril en ik kan vanaf hier zien dat hij er weer zin in heeft dit jaar!


On a side note, wie zie ik morgen? Ik ben te herkennen aan m'n lange haren, Halestorm shirt en Volbeat vest!
Gewoon om een beetje enthousiasme te tonen voor 2 bands die ik wel op de line up verwacht!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Heb het wel vaker uitgelegd, maar het is voor mij een jaarlijkse reünie met de vriendengroep waarmee ik ben opgegroeid en inmiddels aanhang etc.

Ik zou het zelf graag verplaatsen naar DTRH of een ander festival, maar helaas stopt voor velen onder de rivieren de wereld ook bij de rivieren (ik vind het heel moeilijk om dit te verwoorden zonder over te komen als pretentieuze lul die tegenwoordig in de randstad woont, maar het dekt de lading).

Daarbij heb ik wel gewoon ieder jaar een leuk weekend.

Begrijp precies wat je bedoelt, bij ons idem dito. Vorig jasr toch iemandmee kunnen krijgen naar DTRH, fantastisch festival, echter niet te vergelijken met PP. Gaat hem datumtechnisch dit jaar helaas niet worden...
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Armin van Buuren zou ik wel ok vinden maar moet gelijk ook denken aan K.ton. En dat hoop ik toch echt niet! ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Oasiss wrote:

Heb het wel vaker uitgelegd, maar het is voor mij een jaarlijkse reünie met de vriendengroep waarmee ik ben opgegroeid en inmiddels aanhang etc.

Ik zou het zelf graag verplaatsen naar DTRH of een ander festival, maar helaas stopt voor velen onder de rivieren de wereld ook bij de rivieren (ik vind het heel moeilijk om dit te verwoorden zonder over te komen als pretentieuze lul die tegenwoordig in de randstad woont, maar het dekt de lading).

Daarbij heb ik wel gewoon ieder jaar een leuk weekend.

Begrijp precies wat je bedoelt, nij ons idem dito. Vorig jasr toch iemsnd mee kunnen krijgen naar DTRH, geweldig zéker een aanrader maar qua festival niet te vergelijken met PP. Gaat hem datumtechnisch dit jaar helaas niet worden…

Ja, zelf nu ook al twee keer op BKS geweest, maar niet met die hele groep. Niet erg als daar Radiohead en Arctic Monkeys tegenover staat ;-).
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
lau24 wrote:

Oasiss wrote:
Ergens is er nog dat stemmetje dat zachtjes hoopt op the Strokes, Ian Brown en een megaverrassing van Coldplay.


Als dat gebeurt he, Coldplay… Man wat zou dat gaaf zijn. Maargoed, dat realisme gooit altijd roet in het eten.

Die derde headliner is denk ik The Cure of The Killers. Ed Sheeran zou ik bijzonder vinden, maar who knows…

Na de perspresentatie maar ook Festileaks in de gaten houden… Komen nog wat leuke artikelen aan….

Nu al zin in!

En je hebt de line-up gezien?? You're killing me! Ik krijg nu hoop voor Coldplay en dat is echt niet goed haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken