Geloof dat maar niet. Hebben absoluut hoge spot in NL en zeker in DE.Misschien staan ze vroeg in Duitsland en als sub in Nederland en spelen ze die dag twee shows.
Staat gewoon verkeerd in het tourschema.
Geloof dat maar niet. Hebben absoluut hoge spot in NL en zeker in DE.Misschien staan ze vroeg in Duitsland en als sub in Nederland en spelen ze die dag twee shows.
Set Abominae wrote:
Tenacious D staat volgens hun website op zondag 9 juni.
Klopt, maar volgens dagindeling RaR en RiP
8e op Rock im Park en 9e Rock am Ring
Dus blijft enkel de 10e over voor Pinkpop
![]()
Leuke voorspelling. Opzich hoop bands die ik wel zou willen zien ook.
Ik doe mee. Dagen van spelen zijn wat willekeurig maar iig de acts die ik verwacht.
Zaterdag 8 juni
Mumford and Sons
George Ezra, Golden Earring, Die Antwoord
Macklemore, Kraantje Pappie, de Staat
Anne Marie, Tom Walker, Heideroosjes
Cage The Elephant, Mt Atlas
Zondag 9 juni
Kensington en Armin van Buuren
Bring me The Horizon, Krezip, Tenacious D
The Vaccines, Lily Allen, Palaye Royal, Raymond vh Groenewoud
Roxeanne Hazes, Bizzey, the Lumineers
Maandag 10 juni
Fleetwood Mac
Bastille, Doe Maar, Balthazar
Anouk, Rowwen Heze, The Wombats
Lil Kleine, Navarone, Ali B
Maan, Nielson, deWolff
DennisvdBr wrote:
Beste @gesp , bij deze wil ik gaarne excuses maken voor mijn reactie eerder vandaag. Deze was weliswaar over de rand en te veel te interpreteren als op de persoon gericht.
Ik hoop dat zo’n reactie jullie plezier bij Festileaks overall niet wegneemt.
Blijf aub Festileaks volgen, via sociale media, blogs, podcast en het forum.
Het was niet mijn bedoeling om uit mijn slof te schieten. Helaas gebeurde het toch, sorry, sorry, sorry!!
Wat een overdreven excuus. Je bent ook maar een mens van vlees en bloed wat hier puik vrijwillegerswerk aflevert. Zo erg was het ook weer niet.
Even een paar ideeėn spuien: Jan Smeets had het over een nog grotere naam dan Fleetwood Mac op maandag, FM zou afsluiten en speelt dus van 00:00 tot 02:00, is daarmee een tijdsslot vrijgekomen van 21:30 tot 23:30 en komt daar die “grotere naam” te staan. Kan dit dan misschien Metallica of Ed Sheeran worden? Is een van deze 2 misschien geboekt voor de Zondag, hun tourschema’s zouden dit toe kunnen laten. Is voor het Jubileum, Queen & Adam Lambert of Iron Maiden door PP exclusief voor Europa geboekt voordat ze aan de Amerikaanse tour beginnen? Komt PP misschien nog met iets uit de hoge hoed wat niemand aan ziet komen: Aerosmith, ACDC, the Rolling Stones of toch Adele…
Voeg De Staat er nog aan toe en je hebt een knaller van een affiche dat niet eens zo gek is. Met zo'n affiche zouden ze makkelijk uitverkopen en niet veel klachten hebben. Ik zou hiervoor zelfs Pinkpop boven Rock am Ring kiezen (is toch nog steeds een stuk dichterbij)tijd voor een voorspelling
Zaterdag 8 juni
Mumford and Sons
George Ezra, The 1975, Slash & Myles Kennedy
Macklemore, Golden Earring, The Chemical Brothers
Frank Turner, The Wombats, Zebrahead
Zondag 9 juni
Eminem, Armin van Buuren
Bring Me The Horizon, Keane, Die Antwoord
Disturbed, Krezip, The Vaccines
KT Tunstall, Danko Jones, Palaye Royale
Maandag 10 juni
Fleetwood Mac
Bastille, Slayer, Tenacious D
Steve Oaki, Rowwen Hèze, Biffy Clyro
The Pretenders, The Struts, The Kooks
Black Rebel Motorcycle Club, Kadavar
Leuke voorspelling. Opzich hoop bands die ik wel zou willen zien ook.
Ik doe mee. Dagen van spelen zijn wat willekeurig maar iig de acts die ik verwacht.
Zaterdag 8 juni
Mumford and Sons
George Ezra, Golden Earring, Die Antwoord
Macklemore, Kraantje Pappie, de Staat
Anne Marie, Tom Walker, Heideroosjes
Zondag 9 juni
Kensington en Armin van Buuren
Bring me The Horizon, Krezip, Tenacious D
The Vaccines, Lily Allen, Palaye Royal, Raymond vh Groenewoud
Roxeanne Hazes, Bizzey, the Lumineers
Maandag 10 juni
Fleetwood Mac
Bastille, Doe Maar, Balthazar
Anouk, Rowwen Heze, The Wombats
Lil Kleine, Navarone, Ali B
Maan, Nielson, deWolff
Ik ben het hier niet mee eens. Bezoekers moeten hier ook onvoorbereid hun vraag kunnen stellen of hun ideeën kunnen spuien. Deze site en ook dit forum zijn er mede voor bedoeld om mensen te informeren over festivals en kennis daarover te delen.bootje76 wrote:
Even een paar ideeėn spuien: Jan Smeets had het over een nog grotere naam dan Fleetwood Mac op maandag, FM zou afsluiten en speelt dus van 00:00 tot 02:00, is daarmee een tijdsslot vrijgekomen van 21:30 tot 23:30 en komt daar die “grotere naam” te staan. Kan dit dan misschien Metallica of Ed Sheeran worden? Is een van deze 2 misschien geboekt voor de Zondag, hun tourschema’s zouden dit toe kunnen laten. Is voor het Jubileum, Queen & Adam Lambert of Iron Maiden door PP exclusief voor Europa geboekt voordat ze aan de Amerikaanse tour beginnen? Komt PP misschien nog met iets uit de hoge hoed wat niemand aan ziet komen: Aerosmith, ACDC, the Rolling Stones of toch Adele…
welkom op het forum.
kleine tip: volg het nieuws eens een beetje voor je wat post aub!!
De voorspellingen lijken mij wel redelijk in de lijn der verwachting, op wat puntjes na. Chemical Brothers lijkt mij gewoon een headliner, hooguit misschien de act die na 0:00 uur nog speelt. Als Foals onderaan het affiche komt, dan mogen we trouwens een grandioze line-up verwachten.
Oasiss wrote:
De voorspellingen lijken mij wel redelijk in de lijn der verwachting, op wat puntjes na. Chemical Brothers lijkt mij gewoon een headliner, hooguit misschien de act die na 0:00 uur nog speelt. Als Foals onderaan het affiche komt, dan mogen we trouwens een grandioze line-up verwachten.
Chemical Brothers heb ik op de 00:00 – 02:00 plek gezet.
Alles onder de headliners en subs heb ik in willekeurige volgorde geplaatst.