Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Even een vraagje; denken jullie dat All Time Low of Yungblud zullen komen?
Alle Time Low week voor Pinkpop op Bunbury Festival in VS.
Yungblud week na Pinkpop op Firefly in VS.
Voorlopig nog geen Europese datum gezien rond Pinkpop, toch?
Dat is nog afwachten dus...
 

koppie233

Playlistbediener
26 jan 2016
26
2
mika wrote:
Even een vraagje; denken jullie dat All Time Low of Yungblud zullen komen?

Alle Time Low week voor Pinkpop op Bunbury Festival in VS.
Yungblud week na Pinkpop op Firefly in VS.
Voorlopig nog geen Europese datum gezien rond Pinkpop, toch?
Dat is nog afwachten dus…

Lijkt dus onrealistisch, maar hopen mag altijd!
 

SneakyDevil

Playlistbediener
13 okt 2017
20
0
Wat voor invloed heeft het op Pinkpop dat Krezip nu niet 1 maar 3 concerten in Ziggodome geeft? Maakt dat de naam niet een stuk minder interessant...

Over Slayer, ze staan op Graspop geboekt als "Final Benelux show" dit is echter wel na Pinkpop. Kunnen ze hier dan door weg vallen?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.173
4.318
Wat voor invloed heeft het op Pinkpop dat Krezip nu niet 1 maar 3 concerten in Ziggodome geeft? Maakt dat de naam niet een stuk minder interessant…

Over Slayer, ze staan op Graspop geboekt als “Final Benelux show” dit is echter wel na Pinkpop. Kunnen ze hier dan door weg vallen?

Geeft vooral aan dat veel mensen Krezip nog weer willen gaan zien. Voor Pinkpop minder exclusief, maar dus wel een populaire naam.

Final Benelux show, dus zou nog best kunnen dat Slayer voor Graspop nog in de Benelux optreedt. Logischer zou anders zijn om te zeggen “Benelux exclusive” voor hun afscheidstour.
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
mika wrote:
Even een vraagje; denken jullie dat All Time Low of Yungblud zullen komen?

Alle Time Low week voor Pinkpop op Bunbury Festival in VS.
Yungblud week na Pinkpop op Firefly in VS.
Voorlopig nog geen Europese datum gezien rond Pinkpop, toch?
Dat is nog afwachten dus…

Huh staan ze op Bunbury? Ik zie ze namelijk niet staan in de line up en het staat ook niet op hun site, maar misschien kijk ik met m'n neus. :lol:
 

koppie233

Playlistbediener
26 jan 2016
26
2
DennisvdBr wrote:

mika wrote:
Even een vraagje; denken jullie dat All Time Low of Yungblud zullen komen?


Alle Time Low week voor Pinkpop op Bunbury Festival in VS.
Yungblud week na Pinkpop op Firefly in VS.
Voorlopig nog geen Europese datum gezien rond Pinkpop, toch?
Dat is nog afwachten dus…

Huh staan ze op Bunburry? Ik zie ze namelijk niet staan in de line up en het staat ook niet op hun site, maar misschien kijk ik met m’n neus.
1f642.svg

Ik zie ze er ook niet tussen staan. Er zijn nu 2 data van ze bekend: 25 en 26 mei op Slamdunk festival in Leeds en Hatfield, Engeland.

Dus een Europese festival tour is wel mogelijk.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Geeft vooral aan dat veel mensen Krezip nog weer willen gaan zien. Voor Pinkpop minder exclusief, maar dus wel een populaire naam.

En dat die dus gewoon gaan vermoedelijk toch gaan subben op Pinkpop.
Net als Doe Maar voor Rammstein in 2016.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Jup. Denk dat we met Earring, Krezip en Ezra de subs al te pakken hebben.

Vind het wel bizar dat Earring en Hezze nog niet op de site van PP staan. Kan het zijn dat ze, mits ze geen headliner vinden, Earring naar voren schuiven en daarom nog niets hebben laten weten? Of is dat te vergezocht?
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
Hold up, Earring als headliner? Dan moeten ze het naar mijn mening wel heel erg verknalt hebben.
Nee, ik denk/hoop dat zoals eerder al gezegd is, dat ze nog een echte goede headliner hebben en ze die bewaren tot de persconferentie in maart.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Vind het wel bizar dat Earring en Hezze nog niet op de site van PP staan. Kan het zijn dat ze, mits ze geen headliner vinden, Earring naar voren schuiven en daarom nog niets hebben laten weten? Of is dat te vergezocht?

Nee joh, dat gaat wat ver, Earring als headliner. Voor mij zijn de opties voor die laatste headliner als volgt:

- The Cure (maar waarom dan nog niet aangekondigd?)
- Ed Sheeran (maar dat gaat ze heel veel geld kosten!)
- combinatie Kensington + Armin van Buuren (of een vergelijkbare dance-act/dj)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Timmetje wrote:
Vind het wel bizar dat Earring en Hezze nog niet op de site van PP staan. Kan het zijn dat ze, mits ze geen headliner vinden, Earring naar voren schuiven en daarom nog niets hebben laten weten? Of is dat te vergezocht?

Nee joh, dat gaat wat ver, Earring als headliner. Voor mij zijn de opties voor die laatste headliner als volgt:

– The Cure (maar waarom dan nog niet aangekondigd?)
– Ed Sheeran (maar dat gaat ze heel veel geld kosten!)
– combinatie Kensington + Armin van Buuren (of een vergelijkbare dance-act/dj)

Die eerste twee zijn volgens mij ook het meest plausibel. Persoonlijk liever The Cure, maar zo'n Sheeran zal de ticketverkoop wel meer ten goede komen.

Die derde optie denk ik niet. Kunnen ze echt niet maken, en dat weten ze zelf ook wel.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.173
4.318
Earring is geen headliner hoor, dan is er echt wat misgegaan. Treden zo’n beetje ieder jaar op diverse plekken in Nederland op. Ben in oktober nog geweest in 013. Leuk concert en sowieso leuk om als 40 jarige te horen tot de jongeren bij een optreden. Earring staat ergens in de middag op de main. Niet als sub en zeker niet als headliner.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Gelet op de nu al drie optredens van Krezip in de Ziggo vrees ik dat zij als sub worden geplaatst. Laten we hopen dat mijn vermoeden over Golden Earring als sub dan niet uitkomt. Wordt anders wel heel karig.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
Jan smeets heeft gezegd dat ze niet konen.
En ik weet dat je,alles wat Jan zegt, met n korreltje zout moet nemen.
Maar volgens mij heeft hij nog nooit n band ontkent,die later wel op PP stond.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken