Set Abominae wrote:
mika wrote:
Tom wrote:
Kesselman wrote:
Jan smeets heeft gezegd dat ze niet konen.
En ik weet dat je,alles wat Jan zegt, met n korreltje zout moet nemen.
Maar volgens mij heeft hij nog nooit n band ontkent,die later wel op PP stond.
Hij heeft ooit geroepen dat Kings of Leon niet zouden komen. Die werden later alsnog geboekt (2e keer dat ze op Pinkpop stonden).
Kom op man! Wat moet jij op een Pinkpop forum als je alleen maar gaan haten?! Het is leuk om samen te speculeren over wat de line-up gaat worden, maar als je alleen hier bent om alles af te kraken kan je naar mijn mening beter je mond houden. Zeker als je met deze ziekte gaat schelden.
Oeps verkeerde quote maar je snapt wat ik bedoel
Ik denk dat ie iets als Krezip-Kensington ofzo bedoelt, maar het blijft azijnzeikerij inderdaad.
Ik zie ook niet zo het nut ervan om anderen hun voorpret te vergallen..
Het hoeft natuurlijk niet perse Kensington met Armin te zijn, of een andere Nederlandse band, maar Smeets heeft vorig jaar zelf gezegd dat mensen de verwachtingen beter niet te hoog kunnen inzetten. Dan mag je hopen op een Sheeran of AC/DC maar dat is dan gewoon niet reël. Dat mogen mensen best gewoon zeggen toch?
Ik vermoed dat het of de Cure wordt of inderdaad een grote Nederlandse constructie al blijf ook ik tegen beter weten in hopen op een dikke vette klapper van een headliner volgende maand!!!! Misschien krijgen ze toch MUSE of Imagine Dragons er nog wel een dagje bij oid.
Maar ik verwacht eerder dat het een netniet headliner wordt, maar dan wel met een erg goede gevarieerde line-up ernaast!!!!
Wat ik dan weer mis is het voorspel-spel! Komt die dit jaar nog Dennis?