Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:

mika wrote:
Even een vraagje; denken jullie dat All Time Low of Yungblud zullen komen?


Alle Time Low week voor Pinkpop op Bunbury Festival in VS.
Yungblud week na Pinkpop op Firefly in VS.
Voorlopig nog geen Europese datum gezien rond Pinkpop, toch?
Dat is nog afwachten dus…

Huh staan ze op Bunbury? Ik zie ze namelijk niet staan in de line up en het staat ook niet op hun site, maar misschien kijk ik met m’n neus. ?
Oh Sorry, mijn fout!!!

Ik haal zomaar All Time Low en Fall Out Boy door elkaar...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Jup. Denk dat we met Earring, Krezip en Ezra de subs al te pakken hebben.

Vind het wel bizar dat Earring en Hezze nog niet op de site van PP staan. Kan het zijn dat ze, mits ze geen headliner vinden, Earring naar voren schuiven en daarom nog niets hebben laten weten? Of is dat te vergezocht?
Komen niet verder als 2e op Mainstage. Spot Blof in 2018. Lijkt me voor alle 3 meest logische.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Verwacht alle drie als sub. Tweede op main stage is waanzin en te rooskleurig gedacht. Daar zijn ze alle drie te groot voor.

Volgende maand weten we het.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ondertussen in de studio bij een van mijn potentiële headliners die ik op de korrel heb...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Verwacht alle drie als sub. Tweede op main stage is waanzin en te rooskleurig gedacht. Daar zijn ze alle drie te groot voor.

Volgende maand weten we het.
Golden Earring speelt normaliter in clubs en de plaatselijke theaters, zijn mijns inziens nog wel een treetje minder populair bij het grote publiek als Blof. Krezip zou je kunnen laten subben, maar lijkt me ook eerder een noodgreep. Lijkt mij ideaal als twee na laatste band op het hoofdpodium.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Als skunk anansie en kaiser chiefs noord kunnen afsluiten (en daarbij meerdere keren in NL optreden) lijkt me met de huidige hype Krezip en Golden Earring daar ook te kunnen staan.

Voor de maandag zet ik mijn geld ‘voor de misschien wel grotere act dan FM’ op Lenny Krevitz. Staat al elders maar niet aangekondigd als exclusief en dat hoeft tegenwoordig ook niet meer voor Pinkpop.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Heb het affiche van vorig jaar eens bekeken. Van die namen zouden alleen Pearl Jam en misschien Bruno Mars de Ziggo Dome 3x uitverkopen. Reken er dus maar op dat Krezip sub is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Ook Florence is uitgesloten voor het derde headlinerslot. Ze heeft net haar VS-tour gedropt en die loopt tot 9 juni.

Zie Lenny Kravitz trouwens prima passen voor Fleetwood. Neemt zulke spots wel vaker in. Qua grootte komt het niet in de buurt bij FM, maar dat doen weinig acts...
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
En zo komt de 'gevreesde' KK constructie ieder dag dichterbij. Er blijft weinig internationale headliners die serieus overblijft. Volgens mij heeft een beetje iedereen de revue een keer gepaseerd. Ieder gerucht van een mogelijke internationaal act wordt voor een of ander reden als een exclusief Pinkpop headliner gezien. Zelfs als Mr Pinkpop zegt 'verwacht niet te veel' dan denkt men alsnog dat een AC/DC of Ed Sheraan nog erbij komt. De grote dure exclusieve Pinkpop festivalact is allang bekend: FM. Er komt geen Led Zeppelin achtige act erbovenop. Kijk veel dichterbij huis.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Jan smeets heeft gezegd dat ze niet konen.
En ik weet dat je,alles wat Jan zegt, met n korreltje zout moet nemen.
Maar volgens mij heeft hij nog nooit n band ontkent,die later wel op PP stond.

Hij heeft ooit geroepen dat Kings of Leon niet zouden komen. Die werden later alsnog geboekt (2e keer dat ze op Pinkpop stonden).
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.651
5.116
En zo komt de ‘gevreesde’ KK constructie ieder dag dichterbij. Er blijft weinig internationale headliners die serieus overblijft. Volgens mij heeft een beetje iedereen de revue een keer gepaseerd. Ieder gerucht van een mogelijke internationaal act wordt voor een of ander reden als een exclusief Pinkpop headliner gezien. Zelfs als Mr Pinkpop zegt ‘verwacht niet te veel’ dan denkt men alsnog dat een AC/DC of Ed Sheraan nog erbij komt. De grote dure exclusieve Pinkpop festivalact is allang bekend: FM. Er komt geen Led Zeppelin achtige act erbovenop. Kijk veel dichterbij huis.
Ik vraag me echt af hoe mensen als jij 's ochtends nog de motivatie vinden om überhaupt op te staan... :-|
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Da's wel weer een beetje heel erg overdreven niet? Wat hij zegt is niet zo gek imo.
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
Kesselman wrote:
Jan smeets heeft gezegd dat ze niet konen.
En ik weet dat je,alles wat Jan zegt, met n korreltje zout moet nemen.
Maar volgens mij heeft hij nog nooit n band ontkent,die later wel op PP stond.

Hij heeft ooit geroepen dat Kings of Leon niet zouden komen. Die werden later alsnog geboekt (2e keer dat ze op Pinkpop stonden).

Kom op man! Wat moet jij op een Pinkpop forum als je alleen maar gaan haten?! Het is leuk om samen te speculeren over wat de line-up gaat worden, maar als je alleen hier bent om alles af te kraken kan je naar mijn mening beter je mond houden. Zeker als je met deze ziekte gaat schelden.

Edit: Oeps verkeerde quote maar je snapt wat ik bedoel?
Ik krijg ‘m niet goed.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.651
5.116
Tom wrote:

Kesselman wrote:
Jan smeets heeft gezegd dat ze niet konen.
En ik weet dat je,alles wat Jan zegt, met n korreltje zout moet nemen.
Maar volgens mij heeft hij nog nooit n band ontkent,die later wel op PP stond.


Hij heeft ooit geroepen dat Kings of Leon niet zouden komen. Die werden later alsnog geboekt (2e keer dat ze op Pinkpop stonden).

Kom op man! Wat moet jij op een Pinkpop forum als je alleen maar gaan haten?! Het is leuk om samen te speculeren over wat de line-up gaat worden, maar als je alleen hier bent om alles af te kraken kan je naar mijn mening beter je mond houden. Zeker als je met deze ziekte gaat schelden.

Oeps verkeerde quote maar je snapt wat ik bedoel
1f62c.svg
Ik denk dat ie iets als Krezip-Kensington ofzo bedoelt, maar het blijft azijnzeikerij inderdaad.
Ik zie ook niet zo het nut ervan om anderen hun voorpret te vergallen..
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.253
2.195
Ook Florence is uitgesloten voor het derde headlinerslot. Ze heeft net haar VS-tour gedropt en die loopt tot 9 juni.

Zie Lenny Kravitz trouwens prima passen voor Fleetwood. Neemt zulke spots wel vaker in. Qua grootte komt het niet in de buurt bij FM, maar dat doen weinig acts…

Interessant dat Festileaks in het artikel over Florence meldt dat Christine and the Queens wel op tijd voor Pinkpop in Europa is. Misschien is het de schrijver ontgaan dat ze al als headliner op een ander Nederlands festival is bevestigd, en dat we daar in een ander forum al aardig wat pagina’s aan boeiende discussie over hebben....
Even opletten jongens!

Ben overigens wel benieuwd of Florence überhaupt in Nederland op een festival zal staan. Had haar na de DTRH- en LL-programma’s, waar ze nog niet tussen zat, eigenlijk wel als sub op Pinkpop verwacht
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken