Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
Als we het toch over Classic acts hebben: Kim Wilde treedt 6,7,en 8 juni op in Denemarken. Leuk als sub rond 19:00 op noord stage.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
mika wrote:

Tom wrote:

Kesselman wrote:
Jan smeets heeft gezegd dat ze niet konen.
En ik weet dat je,alles wat Jan zegt, met n korreltje zout moet nemen.
Maar volgens mij heeft hij nog nooit n band ontkent,die later wel op PP stond.


Hij heeft ooit geroepen dat Kings of Leon niet zouden komen. Die werden later alsnog geboekt (2e keer dat ze op Pinkpop stonden).


Kom op man! Wat moet jij op een Pinkpop forum als je alleen maar gaan haten?! Het is leuk om samen te speculeren over wat de line-up gaat worden, maar als je alleen hier bent om alles af te kraken kan je naar mijn mening beter je mond houden. Zeker als je met deze ziekte gaat schelden.

Oeps verkeerde quote maar je snapt wat ik bedoel
1f62c.svg


Ik denk dat ie iets als Krezip-Kensington ofzo bedoelt, maar het blijft azijnzeikerij inderdaad.
Ik zie ook niet zo het nut ervan om anderen hun voorpret te vergallen..

Het hoeft natuurlijk niet perse Kensington met Armin te zijn, of een andere Nederlandse band, maar Smeets heeft vorig jaar zelf gezegd dat mensen de verwachtingen beter niet te hoog kunnen inzetten. Dan mag je hopen op een Sheeran of AC/DC maar dat is dan gewoon niet reël. Dat mogen mensen best gewoon zeggen toch?

Ik vermoed dat het of de Cure wordt of inderdaad een grote Nederlandse constructie al blijf ook ik tegen beter weten in hopen op een dikke vette klapper van een headliner volgende maand!!!! Misschien krijgen ze toch MUSE of Imagine Dragons er nog wel een dagje bij oid.

Maar ik verwacht eerder dat het een netniet headliner wordt, maar dan wel met een erg goede gevarieerde line-up ernaast!!!!

Wat ik dan weer mis is het voorspel-spel! Komt die dit jaar nog Dennis? :-D
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.008
Set Abominae wrote:

mika wrote:

Tom wrote:

Kesselman wrote:
Jan smeets heeft gezegd dat ze niet konen.
En ik weet dat je,alles wat Jan zegt, met n korreltje zout moet nemen.
Maar volgens mij heeft hij nog nooit n band ontkent,die later wel op PP stond.


Hij heeft ooit geroepen dat Kings of Leon niet zouden komen. Die werden later alsnog geboekt (2e keer dat ze op Pinkpop stonden).


Kom op man! Wat moet jij op een Pinkpop forum als je alleen maar gaan haten?! Het is leuk om samen te speculeren over wat de line-up gaat worden, maar als je alleen hier bent om alles af te kraken kan je naar mijn mening beter je mond houden. Zeker als je met deze ziekte gaat schelden.

Oeps verkeerde quote maar je snapt wat ik bedoel
1f62c.svg



Ik denk dat ie iets als Krezip-Kensington ofzo bedoelt, maar het blijft azijnzeikerij inderdaad.
Ik zie ook niet zo het nut ervan om anderen hun voorpret te vergallen..

Het hoeft natuurlijk niet perse Kensington met Armin te zijn, of een andere Nederlandse band, maar Smeets heeft vorig jaar zelf gezegd dat mensen de verwachtingen beter niet te hoog kunnen inzetten. Dan mag je hopen op een Sheeran of AC/DC maar dat is dan gewoon niet reël. Dat mogen mensen best gewoon zeggen toch?

Ik vermoed dat het of de Cure wordt of inderdaad een grote Nederlandse constructie al blijf ook ik tegen beter weten in hopen op een dikke vette klapper van een headliner volgende maand!!!! Misschien krijgen ze toch MUSE of Imagine Dragons er nog wel een dagje bij oid.

Maar ik verwacht eerder dat het een netniet headliner wordt, maar dan wel met een erg goede gevarieerde line-up ernaast!!!!

Wat ik dan weer mis is het voorspel-spel! Komt die dit jaar nog Dennis?
1f600.svg
Ik vind Kensington verwachten als headliner juist vele malen onrealistischer (serieus, waar is dat op gebaseerd?) dan bv. Ed Sheeran, The Who of The Cure.
Pinkpop heeft herhaaldelijk bewezen met grote verrassingen te kunnen komen, ik zie niet in waarom dat (juist) dit jaar niet zou kunnen?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.212
4.463
Ik vind het wel heel jammer dat ze naast Florence hebben gegrepen. Het scheelt dat ik pas na 13 maart negatief mag zijn op Pinkpop, hoe zou ik anders mijn bed 's ochtends uit kunnen komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.329
1.775
Waarom zou je je voorpret laten bederven door andersluidende meningen over je favoriete festival? Het is een forum, met meningen. Dat is alles. Niet meer, niet minder.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.476
2.959
Ik vind het juist leuk als er af en toe een fles azijn wordt leeggegoten. Vrijwel alle negatieve posts bevatten trouwens argumenten.

Overigens, als iemand echt depressief op bed ligt bij een zwaktebod van Pinkpop, verdient die persoon wel een VIP-toegangskaart voor het leven...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
De paniek is hier ook gewoon te groot soms. Ze komen gewoon met hun headliner net voor of tijdens de persco.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.227
742
Ik hoop t.
Ik hoop heel erg dat t goed komt.
Maar ik geloof er gewoon niet meer in.

Maar ik heb vrij op 13 maart.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
In december was je nog gigantisch positief en waren je comments naar mij of andere mensen die kritiek leverden nogal verdedigend (en naar ons toe nogal aanvallend).

Wat is er in die tussentijd verandert? Want dat is nogal een switch terwijl er qua nieuws niet echt meer of minder uitgekomen is. Of is het gewoon ongeduld?
 

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
Heb het affiche van vorig jaar eens bekeken. Van die namen zouden alleen Pearl Jam en misschien Bruno Mars de Ziggo Dome 3x uitverkopen. Reken er dus maar op dat Krezip sub is.
De Toppers verkopen ook 3 keer de Arena uit..........
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Mariah Carey aangekondigd voor Ziggo .In kader van Lionel Richie en Bieber bij Pinkpop kan alles...
Maar even gekeken naar het tourschema...
Ze bleek met haar worldtour nog geen shows te hebben gepland op 8 en 9 juni.
Maar op haar Facebook pagina staat dat ze 8 juni met John Legend optreed in Florence.
Is dus uitgesloten voor een eventuele sub- positie!

Ik wil niet zeggen dat Mariah een normale Pinkpop act is...maar Pinkpop kennende kan alles maar ze is dus uitgesloten.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Acts die hoogstwaarschijnlijk niet komen/uitgesloten zijn:
P!NK
Muse
Bon Jovi
Sting
Snow Patrol
Metallica
Rammstein
Foo Fighters
Christine & The Queens, Editors, Bon Iver, Florence & The Machine
Afrojack, Underworld, 21Pilots, Eagles , Elton John
Kiss, TOOL, Ariana Grande , The Prodigy , The National, Tame Impala
TOTO

Indrukwekkend lijstje eigenlijk...!

Uitgesloten door Smeets:
Coldplay , The Police, The Cure

Kanshebbers:
Thirty Seconds To Mars
Justin Timerblake
Beyoncé
Taylor Swift
The Chainsmokers
Swedish House Maffia
ACDC
The Who
Kensington
Maroon 5
???

Overige acts:
Kylie Minogue, The 1975 , Bastille, Slash, Within Temptation
Davina Michelle, Armin van Buuren, Chef's Special
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Waarom zijn Beyonce, Timberlake, Swift, Chainsmokers en ACDC kanshebbers? Die zijn dan allen niet eens in de buurt van Europa en/of aan het touren. Lijken wat uit de lucht gegrepen


En waarom staan Kensington en Maroon 5 en The Who niet bij de kanshebbers? ;-)
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Waarom zijn Beyonce, Timberlake, Swift, Chainsmokers en ACDC kanshebbers? Die zijn dan allen niet eens in de buurt van Europa en/of aan het touren. Lijken wat uit de lucht gegrepen

En waarom staan Kensington en Maroon 5 en The Who niet bij de kanshebbers?
1f609.svg

Die drie inderdaad vergeten ik zal ze toevoegen ;)
Verder brengt Taylor Swift een nieuw album uit dit voorjaar...normaal doet ze dit in het najaar. Ze gaat vrijwel meteen touren na het uitbrengen van een nieuw album.
Beyoncé is ook bezig met een nieuw album. Timberlake heb ik hier en daar vaker gehoord als mogelijke Pinkpop act.
Chainsmokers doen genoeg festivals in Europa in de periode van Pinkpop ;)
ACDC volgens de geruchten van Dennis
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
790
ACDC volgens de geruchten van Dennis

ACDC volgens wishful thinking van Dennis bedoel je ;)

Iemand trouwens de Super Bowl Halftime show van Maroon 5 gezien?
Dat is echt tenenkrommend slecht. Dat die maar ver weg blijven uit Landgraaf.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Ben overigens wel benieuwd of Florence überhaupt in Nederland op een festival zal staan. Had haar na de DTRH- en LL-programma’s, waar ze nog niet tussen zat, eigenlijk wel als sub op Pinkpop verwacht

Ja, dit vraag ik me ook af, aangezien het optreden op een Belgisch festival (Werchter) wel al vaststaat. Tijdens DTRH en LL staat ze in ieder geval nog nergens anders gepland, dus ik ben benieuwd of er nog een festivaloptreden in Nederland in zal zitten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken