Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Ik heb eens even gekeken naar Esra maar dat concert in Ahoy is zeker nog niet uitverkocht. Waarom ze daar dan nu al mee komen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Daar word met geen woord over gesproken. Ook wel weer vreemd trouwens…. mumford zou op alle 2 de dagen kunnen. Misschien afhankelijk van de derde headliner. Voor de rest is dit wel vaker zo dat er nog geen dag vermeld wordt
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik heb eens even gekeken naar Esra maar dat concert in Ahoy is zeker nog niet uitverkocht. Waarom ze daar dan nu al mee komen?
Omdat George Ezra bij Friendly Fire zit, dus het kan MOJO niet schelen of het concert in Ahoy uitverkoopt of niet. Allicht zal dan overeengekomen zijn dat dit de vroegste datum was dat MOJO het bekend mocht maken.

Zoals ik al zei: die sond dit jaar op Werchter nog gewoon ’s middags in de tent. Met daarna nog grote namen als David Byrne, Nine Inch Nails, Nick Cave en Arctic Monkeys. Die gaan op Pinkpop niet plots op het hoofdpodium op valavond staan. Tenzij die Ezra in Nederland veeeeeeeeeeeel populairder is dan in België.
Sindsdien heeft George Ezra nog wel een nummer 1 hit gescoord, zowel in Nederland als België.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.968
8.615
Sindsdien heeft George Ezra nog wel een nummer 1 hit gescoord, zowel in Nederland als België.

Bedoel je die Shotgun draak? Want die was al een grote hit voor/tijdens Werchter. Maar kan dat hij daarna nog een hit heeft gescoord.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.232
4.502
Verkocht de Afas uit en Ahoy ook(? voor wat die laatste betreft). Er hebben artiesten met mindere verkoopcijfers sub of afsluiten North gestaan. We hebben inmiddels wel vastgesteld dat verkoopcijfers veelzeggend zijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.232
4.502
Ik snap dat hier niet alleen maar m&s fans zijn. Maar je moet even bedenken dat deze band rustig aan een betere en een verrassenderen live show heeft als een band als Metallica ofzo. Ik ben blij dat mojo/pinkpop deze naam nogmaals na Nederland gehaald geeft na een uitkochte ziggo dom.

Eerste post waarmee je wat mij betreft de spijker op de kop slaat. Ik juich het toe dat er weer een nieuwe headliner opstaat. Ik zie dit veel liever dan weer een keer Metallica, Rammstein, Green Day of KoL.
 

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
robbie wrote:
Ik snap dat hier niet alleen maar m&s fans zijn. Maar je moet even bedenken dat deze band rustig aan een betere en een verrassenderen live show heeft als een band als Metallica ofzo. Ik ben blij dat mojo/pinkpop deze naam nogmaals na Nederland gehaald geeft na een uitkochte ziggo dom.

Eerste post waarmee je wat mij betreft de spijker op de kop slaat. Ik juich het toe dat er weer een nieuwe headliner opstaat. Ik zie dit veel liever dan weer een keer Metallica, Rammstein, Green Day of KoL.
Tuurlijk is alles beter als de honderdste keer Kings of Leon en Rammstein. Maar dit is ook niet echt waar ik op zit te wachten. Smaken verschillen gelukkig :wink:
Er moet nog heel veel veranderen wil ik een ticket aanschaffen. Het is weer allemaal net niet tot op heden
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Bedoel je die Shotgun draak? Want die was al een grote hit voor/tijdens Werchter. Maar kan dat hij daarna nog een hit heeft gescoord.
Shotgun kwam in het weekend van Werchter op 44 binnen in de Vlaamse Hitlijst, in Nederland kwam het een paar weken later binnen. In september steeg het nummer in beide landen naar nummer 1.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Ik snap dat hier niet alleen maar m&s fans zijn. Maar je moet even bedenken dat deze band rustig aan een betere en een verrassenderen live show heeft als een band als Metallica ofzo. Ik ben blij dat mojo/pinkpop deze naam nogmaals na Nederland gehaald geeft na een uitkochte ziggo dom.

Beter en verrassender? Sorry, enige scepsis hier of zit je gewoon te trollen. Maar goed, we gaan het zien komende zomer.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.232
4.502
Oasiss wrote:

robbie wrote:
Ik snap dat hier niet alleen maar m&s fans zijn. Maar je moet even bedenken dat deze band rustig aan een betere en een verrassenderen live show heeft als een band als Metallica ofzo. Ik ben blij dat mojo/pinkpop deze naam nogmaals na Nederland gehaald geeft na een uitkochte ziggo dom.


Eerste post waarmee je wat mij betreft de spijker op de kop slaat. Ik juich het toe dat er weer een nieuwe headliner opstaat. Ik zie dit veel liever dan weer een keer Metallica, Rammstein, Green Day of KoL.

Tuurlijk is alles beter als de honderdste keer Kings of Leon en Rammstein. Maar dit is ook niet echt waar ik op zit te wachten. Smaken verschillen gelukkig
1f609.svg

Er moet nog heel veel veranderen wil ik een ticket aanschaffen. Het is weer allemaal net niet tot op heden

Maar de smaken staan los van mijn bericht eigenlijk. In die zin dat ik het ook zou toejuichen als ze Kendrick Lamar boeken terwijl ik daar zelf helemaal niet van houd.
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
Zelfs Radio Veronica begint The Boss al te linken aan pinkpop: de lijst der lijsten gaat door ! op nr427 staat een meesterwerk van The Boss , wiens naam gefr
luisterd wordt als pinkpop headliner . denk je dat het waar is?

staat op Facebook
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.150
Het feit dat ze al in Ziggo staan maakt dit imo niet zo'n goede of bijzondere boeking....
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Fleetwood Mac is een prachtige en bijzondere boeking… die spelen niet overal.

Op een festival, ja bijzondere boeking. Want dat doen ze niet veel.
Maar die staan ook om de 2-3 jaar gewoon in Nederland of in Europa.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
tot nu toe gaat pinkpop 2019 aan mij voorbij.
2 headliners die saai zijn . george ezbraaak en een gimmic band
waarschijnlijk die laatste 2 als (sub) headliners.

ik kan me echt niet voorstellen dat PP 2019 het nog gaat redden.

Buiten dat

Ik voorspel nu al dat PP 2019 volledig uitverkocht raakt.
maar ik concentreer me op BKS, DTRH en LL
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Zou hier nog wat van kunnen komen?
https://m.facebook.com/events/531945523914642/

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken