Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Hier een lijstje van namen die ik denk/hoop op pinkpop te zien:

- Eminem (weer op tour)
- Slash and myles Kennedy (in de buurt)
- lukas Graham (tour in 2019 maar geen NL datum)
- imagine dragons (nieuw album)
- bastille (in de buurt)
- the black eyed peas
- the kooks (moeten iets goed maken)
- de jeugd van tegenwoordig
- chef special
- bazart
- Anna marie
- SIA
- zedd

Hoop ook deze namen nog is te zien:
- goodbye June
- macklemore and ryan Lewis
- the prodigy
- within temptation
- A-HA




 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Heb AHA op Bospop gezien.
Vreselijk om te zien en te horen.
Echt niet zuivere zang soms echt vals.
Daarnaast stond de zanger erbij als een etalagepop.
Twijfelde af en toe of hij niet onder invloed van valium zat ofzo.
Nee dank je die hoeft niet op PP te verschijnen .
Ik hoop op The Cure, Coldplay.
Zou ook graag jamiroquai eens zien op PP.
Depêche mode lijkt me ook een leuke booking.
New order ook eens wat anders.
Live is altijd goed .
Paramore is ook leuk.
Ach er zijn zoveel leuke artiesten komt vast goed!
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
Depeche mode zou gaaf zijn idd maar nog weinig tour nieuws over te vinden , zelfde als Live.
mischien The White Lies?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
En na de credits van de Coldplay docu bleven we vol spanning zitten.

Jaa! Nog een extra beeld.... zou het dan toch!

Nope. De regisseur die nog een kwartier onnodig volwauwelde.

Zoals verwacht geen bekendmaking van een Coldplay
Tour.

Maar over 3 weken Kensington in Pathe volgens de reclame dus misschien dan wel een headliner aankondiging :lol:
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Helaas geen bekendmaking idd van Coldplay.. had stiekem op zn minst een shot met See you soon #headfullofdreams2019 ofzo verwacht haha.

ZZTop zou ik persoonlijk erg kunnen waarderen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Je merkte dat de spanning in de zaal echt opliep op het moment dat er na de credits nog beelden kwamen....

En je merkte ook de totale teleurstelling toen het nog een kwartier de regisseur bleek te zijn. Een hoop negatieve geluiden toen het licht weer aanging in de zaal.
Maf was dat hé! Snap de keuze niet om die beelden nog na de credits te plaatsen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
390
133
Het hoeft niet echt wat te betekenen voor Pinkpop, maar de Peppers kondigen zojuist een AUS/NZ tour aan voor feb/maart volgend jaar. Ze touren dus volgend jaar!

https://redhotchilipeppers.com/blog/news/457276/australia-new-zealand-2019-tour

(de link werkt op dit moment (nog) niet, zie twitter en facebook voor bewijs)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ajb niet zeg, zwaar overschatte band

Schitterende muziek hoor. Jarenlang een geweldige, unieke eigen sound gehad, instrumentale virtuozen, en gewoon een hoop echt goede nummers geschreven. Grote nadeel is dat Kiedis een erg matige zanger is, dat de muzikale virtuositeit vaak tot iets te lange jamsessies leiden op het podium, en dat de eigen sound nogal heeft ingeboet toen Frusciante vertrok en werd vervangen voor Klinghoffer. Om die reden is RHCP als live act niet zo legendarisch als dat ze (voor mij) op album zijn. Maar ik luister het tot op de dag van vandaag nog heel erg veel...
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
RHCP komt toch niet? Zou ik echt gekke zet vinden, zeker omdat ze sinds hun relatief recente vorige passage geen nieuw materiaal hebben uitgebracht. Denk niet dat ze weer naar Europa komen overigens.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
RHCP komt toch niet? Zou ik echt gekke zet vinden, zeker omdat ze sinds hun relatief recente vorige passage geen nieuw materiaal hebben uitgebracht. Denk niet dat ze weer naar Europa komen overigens.

Qua uitbrengen nieuw materiaal kan er natuurlijk nog veel gebeuren tussen nu en juni volgend jaar.
 

rikske

Nieuw lid
29 okt 2018
3
0
De Peppers? Als ze zo'n optredens blijven geven alsof ze in de repetitieruimte staan, dan hoeft het niet voor mij hoor.
Geef in ieder geval dan het publiek een beetje het idee dat je aan je show hebt gewerkt, ipv een grote jamsessie.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het hoeft niet echt wat te betekenen voor Pinkpop, maar de Peppers kondigen zojuist een AUS/NZ tour aan voor feb/maart volgend jaar. Ze touren dus volgend jaar!

https://redhotchilipeppers.com/blog/news/457276/australia-new-zealand-2019-tour

(de link werkt op dit moment (nog) niet, zie twitter en facebook voor bewijs)

Dit is dan wel een band waar we nog niets van wisten maar die dus wel gaan touren volgend jaar.
Dan is t de vraag waar ze naar toe komende zomer. Europa of US. Ik geloof namelijk nooit dat het enkel bij die data blijft.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Wellicht eerder kanshebber als sub op Pinkpop dan als headliner op BKS:
Smashing Pumpkins staat in het BKS-weekend in Denemarken
https://www.heartlandfestival.dk/music/
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Schrijf Die Antwoord ook maar alvast op dan. En Slash, Bastille, Alice in Chains en Architects.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
De Peppers? Als ze zo’n optredens blijven geven alsof ze in de repetitieruimte staan, dan hoeft het niet voor mij hoor.
Geef in ieder geval dan het publiek een beetje het idee dat je aan je show hebt gewerkt, ipv een grote jamsessie.
Ik snap dit commentaar nooit zo goed, als je alleen de nummers wilt horen, ga je toch lekker thuis de albums luisteren? Ik vind het juist altijd een toevoeging als bands live wat extra's doen en laten zien dat ze daar lol in hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken