Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Je kunt zeggen wat je wilt, maar de perfomance van Flea alleen al is voor mij genoeg om anderhalf uur te kunnen genieten.

rikske wrote:
De Peppers? Als ze zo’n optredens blijven geven alsof ze in de repetitieruimte staan, dan hoeft het niet voor mij hoor.
Geef in ieder geval dan het publiek een beetje het idee dat je aan je show hebt gewerkt, ipv een grote jamsessie.

Ik snap dit commentaar nooit zo goed, als je alleen de nummers wilt horen, ga je toch lekker thuis de albums luisteren? Ik vind het juist altijd een toevoeging als bands live wat extra’s doen en laten zien dat ze daar lol in hebben.

Ik denk dat je Rikse verkeerd begrijpt. Hij is het juist volledig met je eens maar vindt dat de Peppers optredens alsof ze staan te repeteren.

Red Hot Chili Peppers zijn live vooral nogal wisselvallig. Soms waanzinnig tof, maar soms ook niet geïnspireerd. Heb beide varianten allebei twee keer mogen meemaken.

Maar een grote band hoor, al ben ik na Blood Sugar Sex Magik minder kapot van hun repertoire. Iets te gladde muziek geworden, terwijl het vroeger een funky cocktail van stijlen was, die af en toe ook echt lekker kon schuren. Dat is er tegenwoordig niet meer bij. Muziek voor grote massa's geworden. Zoals bij zoveel acts het geval. Maar zonder meer een geschikte festivalheadliner, al zijn ze wel redelijk recent op Pinkpop geweest.

Schrijf Die Antwoord ook maar alvast op dan. En Slash, Bastille, Alice in Chains en Architects.
Hoe kom je hierbij.
En ik kan je al vertellen dat Architects niet komen, die staan ergens anders geboekt rondom Pinkpop :wink:

rikske wrote:
De Peppers? Als ze zo’n optredens blijven geven alsof ze in de repetitieruimte staan, dan hoeft het niet voor mij hoor.
Geef in ieder geval dan het publiek een beetje het idee dat je aan je show hebt gewerkt, ipv een grote jamsessie.

Ik snap dit commentaar nooit zo goed, als je alleen de nummers wilt horen, ga je toch lekker thuis de albums luisteren? Ik vind het juist altijd een toevoeging als bands live wat extra’s doen en laten zien dat ze daar lol in hebben.

Lol inderdaad. Daar gaat het mis bij de Peppers.
De Peppers willen nog wel eens op het podium staan zonder een spatje plezier uit te stralen. Alsof ze er enkel staan voor de centen en zo snel mogelijk weer door. Terwijl ze juist heerlijke muziek hebben voor een fantastisch festivaloptreden.

Even een tussenstand:

Aantal pagina's Pinkpop 2019 forum: 103
Aantal artiesten bekend: 1
Gemiddeld aantal pagina's per bekend gemaakte artiest: 103
Als we deze lijn doortrekken hebben we (met nabeschouwing) nog ca. 5000 pagina's te gaan :D

Ik vind het vooral zo apart dat de ene na de andere grote tourende act blijft afvallen.

Dan kan het niet anders dan of geweldig en exclusief blijven (zoals met FM) of straks enorm gaan teleurstellen.

Ik vind het vooral zo apart dat de ene na de andere grote tourende act blijft afvallen.

Dan kan het niet anders dan of geweldig en exclusief blijven (zoals met FM) of straks enorm gaan teleurstellen.
Heb je deze reactie in je copy-paste staan :lol:

Ik verwacht een set mooie headliners en voor ieder wat wils opvulling...

Komt helemaal goed

Nog niet, maar zou wel kunnen.

Nadat gisteren zoals verwacht Coldplay geen tour aankondigde valt er met de dag meer en meer af.
Geen Coldplay, geen P!nk, geen Muse, geen Rammstein, geen Metallica. Geen Bon Jovi, geen Lenny Kravitz. Geen Iron Maiden. Etc, etc, etc.

Best zonde. Wat blijft er dan nog over? Want als ze nu alsnog wel met Mumford en The Cure komen aanzetten is dat wel een beetje mosterd na de maaltijd imo.

Schrijf Coldplay nog niet af... Check NME. https://www.nme.com/news/music/coldplay-return-next-year-surprising-new-album-2402735#dPiw8UJuJQjpbACD.99

Ik lees eigenlijk alleen dit:

“This year, they decided to take off. They haven’t been doing anything as far as I know, but they do have plans for next year however I’ve not been party to them.”

Net niks dus.

Want als ze nu alsnog wel met Mumford en The Cure komen aanzetten is dat wel een beetje mosterd na de maaltijd imo.

Voor Mumford zou ik het snappen met die zaalshow, maar The Cure zou niet echt mosterd na de maaltijd zijn toch? Gewoon deel van dezelfde tour. Tenzij je het over de bekendmakingen hebt. Niet dat het uitmaakt, Pinkpop zal The Cure niet hebben.

Jongens, rust maar.. Ed Sheeran wordt nog aangekondigd (die slaat Nederland echt niet over en past prima tussen Barcelona en Madrid in) en Bruce zal exclusief zijn. Liggen al lang vast joh..

Jongens, rust maar.. Ed Sheeran wordt nog aangekondigd (die slaat Nederland echt niet over en past prima tussen Barcelona en Madrid in) en Bruce zal exclusief zijn. Liggen al lang vast joh..

Ik laat me verrassen....hopelijk op een positieve manier. :-)

Kensington en Borsato co headliners (Ned dag)
Mumford and Sons

The band that shall not be named. @jppp u verdient een rode kaart.

Ik laat me verrassen….hopelijk op een positieve manier.
1f642.svg
Best logisch om via Barcelona naar Madrid te gaan met een tussenstop in Landgraaf :roll:
Ik laat me dan ook maar verrassen 8-)

Users who are viewing this thread