Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Mail van Pinkpop!
Tweede headliner vast en zeker?!

Helaas.

Terugblikken met Brand Wat zijn jouw 3 favoriete Pinkpop posters?

Samen met hoofdsponsor Brand Bierbrouwerij gaan we in aanloop naar de 50ste editie van Pinkpop terugblikken naar de afgelopen 49 edities van Pinkpop. Dit gaan we doen aan de hand van speciaal ontworpen Pinkpop bierblikken. Deze blikjes zijn volgend jaar verkrijgbaar door heel Nederland in diverse supermarkten en natuurlijk ook tijdens het festival op de Pinkpop Campings. Het ontwerp van deze speciale bierblikjes zijn momenteel nog in ontwikkeling en daarbij hebben we jullie hulp hard nodig, want hoe leuk is het om dit te gaan doen aan de hand van de bekende Pinkpop posters?

Meh.

Om nog even terug te komen op ZZ Top... op 11 juni 2019 spelen ze in Berlijn... dus vlak daarvoor afslag Pinkpop zou kunnen, toch?

Niet te geloven, Borsato 3 x de Kuip.

Het zal toch niet waar zijn dat Jan deze artiest bedoelt die groter is als Fleetwood Mac.........brrrrr gedachte alleen al.

Dat Jan Smeets een Marco Borsato als "wellicht groter dan Fleetwood Mac" beschouwt, dat zou me juist niet verbazen (in tegenstelling tot bij Kylie Minogue).

backstreet boys als artiest op main??
Aangezien we steeds in de ‘categorie’ lionel richie zoeken.
Daarnaast denk ik ook bastille, war on the drugs en munford of sons, verwacht geen marco balsato...
Misschien within tempation en destaat??

Bij de headliners denk ik dat Mumford and sons en Eminem zich nog voegen, naar de tourdata van MS kijkend en Eminem heb ik gehoord. Ik hoop persoonlijk dat ze bmth of nbt kunnen strikken, aangezien ik die op werchter niet in combinatie met muse kan zien.

Gister avond had de staat een live story op instagram staan een van de bandleden zei een paar keer pinkop waarop de zanger reageerde damned dit zecht genoeg lijkt me

Bij de headliners denk ik dat Mumford and sons en Eminem zich nog voegen, naar de tourdata van MS kijkend en Eminem heb ik gehoord. Ik hoop persoonlijk dat ze bmth of nbt kunnen strikken, aangezien ik die op werchter niet in combinatie met muse kan zien.

NBT staat in NL exclusief op Dauwpop en Vestrock in 2019. Geen Pinkpop dus. Dauwpop is bij mij om de hoek. Ik kan het je van harte aanbevelen. Sfeervol festival met een mix aan commerciële én alternatieve namen.

Gelukkig zijn het allemaal nog geruchten, ik zou graag naar Pinkpop gaan omdat mijn vriendin 8 juni jarig is. Maar ik vrees weer het ergste.....
Ik mis nog wel 1 naam die je volgens mij helaas blind op kunt schrijven; reunie Krezip.....

Gisteren avond was ik bij Doe Maar.
In Rodahal onder organisatie van Buro Pinkpop.

Die mannen kunnen er nog steeds wat van.
Géén ongepaste voor de 50ste Pinkpop imo...

Géén ongepaste voor de 50ste Pinkpop imo…
Doe Maar stond al op Pinkpop 2016 en neemt, voor zover ik weet, geen nieuw materiaal meer op. Ik zie daarom niet in wat de meerwaarde zou zijn van Doe Maar op Pinkpop 2019. Dan zijn er vast wel andere Nederlandse popacts van naam te vinden die er al veel langer niet meer stonden, nog nooit gespeeld hebben of op zijn minst recent een nieuwe plaat hebben uitgebracht..

DennisvdBr wrote:

Doe Maar stond al op Pinkpop 2016 en neemt, voor zover ik weet, geen nieuw materiaal meer op. Ik zie daarom niet in wat de meerwaarde zou zijn van Doe Maar op Pinkpop 2019. Dan zijn er vast wel andere Nederlandse popacts van naam te vinden die er al veel langer niet meer stonden, nog nooit gespeeld hebben of op zijn minst recent een nieuwe plaat hebben uitgebracht..
Dus je vind dat een act nieuw materiaal moet hebben om nogmaals op Pinkpop te spelen? Kan je wel een aantal artiesten opnoemen die meerdere keren op Pinkpop hebben gespeeld zonder nieuw materiaal uit te brengen.
2016 vond ik het wel een lekker feestje, vooral zo fout als sub voor Rammstein. Dus ik zeg doen, leuke sub, en als ze al kunnen subben voor Rammstein kan het wel overal geplaatst worden!

DennisvdBr wrote:

Sommige legendes hebben een groene kaart en mogen elk jaar terugkomen. Doe Maar is daar imo 1van.

Zij mogen als grote Nederlands band op het jubileum van Nederlands grootste festival niet ontbreken. Daar is geen reden als nieuw album oid voor nodig.

Users who are viewing this thread