Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

rowfor

Nieuw lid
30 okt 2018
1
0
Ik denk ook dat dat niet echt publiek zal trekken. Ik denk dat The Offspring een stuk populairder is :)
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
Jerry666 wrote:
Aangezien Def Leppard en Whitesnake samen touren zou ik dit wel een optie vinden for 3fm stage net zoals Offspring vorig jaar en Slash en FatihNo More in 2015

Nee joh, is stenen tijdperk ten op zichte van Offspring en Slash. Trekt het pinkpop publiek niet denk ik.

offspring is ook uit prehistorie of heb je die de laatste tijd op iets relevants betrapt?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.570
569
EddieVerder wrote:

Jerry666 wrote:
Aangezien Def Leppard en Whitesnake samen touren zou ik dit wel een optie vinden for 3fm stage net zoals Offspring vorig jaar en Slash en FatihNo More in 2015


Nee joh, is stenen tijdperk ten op zichte van Offspring en Slash. Trekt het pinkpop publiek niet denk ik.

offspring is ook uit prehistorie of heb je die de laatste tijd op iets relevants betrapt?

Klopt, maar is wel een stuk minder oubollig, minder fout (lees glam) en populairder op dit moment dan Def Leppard of Whitesnake. Zelfde geldt voor Slash.
Maar goed, ieder z'n ding en mening.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.

Ik vind dat zo een zeikmuzikant. Echt gadver. Zo niet mijn ding.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.
Wie...

Is dat die kerel van Aïcha uit 1996?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.

Wie…

Is dat die kerel van Aïcha uit 1996?

Hahaha, nee, dit is een 20-jarige R&B zanger die momenteel ongeveer 45 miljoen luisteraars per maand heeft op Spotify, heel wat hits heeft gescoord de afgelopen 1,5 jaar & vorig jaar in de Paradiso geprogrammeerd stond, deze zo snel uitverkocht dat Mojo hem naar de AFAS verplaatste om deze vervolgens ook binnen 5 minuten uit te verkopen.
Sindsdien lijkt hij alleen maar te groeien (hits: Eastside, Lovely, Ocean etc.)

Onder jongeren is hij echt waanzinnig populair atm..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.

Ik zie Pinkpop er wel voor gaan. Ook wel een mooie sub voor Woo-Hah.
Ik sta er overigens wel van te kijken hoe matig die EP wordt ontvangen. Heel under the radar en ook totaal niet spannend.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.

Ik zie Pinkpop er wel voor gaan. Ook wel een mooie sub voor Woo-Hah.
Ik sta er overigens wel van te kijken hoe matig die EP wordt ontvangen. Heel under the radar en ook totaal niet spannend.

Klopt ja, verraste mij ook wel.

Vind zelf Vertigo & Motion prima te pruimen, voor de rest vind ik het zelf ook maar zozo.
Toch staat 'Better' (de single van die EP) wel alweer op 115 miljoen streams op Spotify in een maandje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.305
4.981
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.
Die had ik eigenlijk dit jaar verwacht op de Bruno Mars dag. Hoorde wel dat het optreden op North Sea Jazz vrij matig was?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
616
DennisvdBr wrote:

James wrote:
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.


Wie…

Is dat die kerel van Aïcha uit 1996?

Hahaha, nee, dit is een 20-jarige R&B zanger die momenteel ongeveer 45 miljoen luisteraars per maand heeft op Spotify, heel wat hits heeft gescoord de afgelopen 1,5 jaar & vorig jaar in de Paradiso geprogrammeerd stond, deze zo snel uitverkocht dat Mojo hem naar de AFAS verplaatste om deze vervolgens ook binnen 5 minuten uit te verkopen.
Sindsdien lijkt hij alleen maar te groeien (hits: Eastside, Lovely, Ocean etc.)

Onder jongeren is hij echt waanzinnig populair atm..
Dat zijn wel mooie getallen. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog steeds geen idee wie dit is, is dat erg? Hahahah
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Binnenkort 1 van de kanshebbers…

<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" data-tweet-id="1057027163684257792" title="Twitter-tweet" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 399.09375px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;"></iframe>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Wanneer kwam Rammstein nou met data?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

DennisvdBr wrote:

James wrote:
Pinkpop zou er ook goed aan doen om Khalid een mooi plekje op het affiche te geven, die is echt waanzinnig populair op het moment.


Wie…

Is dat die kerel van Aïcha uit 1996?


Hahaha, nee, dit is een 20-jarige R&B zanger die momenteel ongeveer 45 miljoen luisteraars per maand heeft op Spotify, heel wat hits heeft gescoord de afgelopen 1,5 jaar & vorig jaar in de Paradiso geprogrammeerd stond, deze zo snel uitverkocht dat Mojo hem naar de AFAS verplaatste om deze vervolgens ook binnen 5 minuten uit te verkopen.
Sindsdien lijkt hij alleen maar te groeien (hits: Eastside, Lovely, Ocean etc.)

Onder jongeren is hij echt waanzinnig populair atm..

Dat zijn wel mooie getallen. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog steeds geen idee wie dit is, is dat erg? Hahahah

Hahahaha, snap 't wel
Ik ken hem zelf omdat hij voorprogramma was bij de vorige tour van Lorde, sindsdien een beetje in de gaten gehouden, maar het kan best dat zijn muziek volledig langs je heen gaat, heb geen idee hoeveel hij op de radio gedraaid wordt, maar als ik zo om me heen kijk (ik ben student, dus denk aan die leeftijd) wordt hij veel gedraaid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken