Indiaantje89 wrote:
James wrote:
Indiaantje89 wrote:
mattman wrote:
Toto een one hit wonder noemen? Nooo!
Hold The Line! Stop Loving You! Africa! Rosanna! I’ll be Over You! En vele anderen!
De kneiters van Toto >>>> De kneiters van Bovi Jovi
Ieder zijn ding, het is gewoon een feit dat Bon Jovi in de stadions staat en Toto in de 013’s van tegenwoordig. Veel meer show elementen ook. Ik denk oprecht dat je de status van Bon Jovi onderschat. Als je dat kan dan ben je toch iets meer dan een guilty pleasure. Daar hebben ze ook te veel top hits voir gehad. Dus waarom zou 1x Bon Jovi niet kunnen en bijvoorbeeld een The Cure voor een 5e x wel?
Ik vind persoonlijk The Cure ook beter hoor. Maar kwa hit potentieel is dat ook vergane glorie als je eerlijk bent.
In ieder geval beter dan de clichés zoals Muse, Rammstein, Kings Of Leon, Green Day, Foo Fighters etc.
Wil niet moeilijk doen hoor maar Toto in ‘de 013’s van tegenwoordig’ ??
Stonden paar maanden terug nog in een stijf uitverkochte Ziggo…
https://www.013.nl/programma/4061/toto
Is onmogelijk bij Bon Jovi hoor. Met alle respext voor Toto hoor, dat is de discussie ook niet. Maar de fanbase van Bon Jovi is gewoon veel groter.
Ze zullen best weleens de 013 aangedaan hebben, maar ze hebben gewoon laten zien met speels gemak de Ziggo vol te spelen, en ze zijn dus geen ‘013 materiaal’. Ik denk dat jij eerder de fanbase van Toto onderschat dan wij die van Bon Jovi, want Toto heeft echt bijzonder veel hits gehad.