Timmetje wrote:
George Ezra, Mumford, Yungblud, Bastille, Anouk, Kraantje Pappie, Davina Michelle, Tenacious D (vindt iedereen wel grappig), First Aid Kit…. valt wel mee toch? Vind zelf op de headliners en Kravitz, Jamiro en Slash na er dan weer weinig staan voor dertigers/veertigers en ouder. Het lijkt juist een mengelmoes waarmee iedereen zich wel kan vermaken, maar waarvoor alleen de ouderen en fans van goth rock en classic rock tot het einde van de dag op het veld blijven staan.
Ik snap je punt wel. Maar ik vind het rijtje George Ezra, Mumford, Yungblud, Bastille, Anouk, Kraantje Pappie, Davina Michelle, Tenacious D en First Aid Kit toch wel van een totaal andere orde dan Justin Bieber, Ronnie Flex, Lil’ Kleine, Sevn Alias, Donnie, Maan, Jessie J, Broederliefde etc.
Het is waarschijnlijk maar net welke rijtjes met namen je met elkaar vergelijkt. Mijn gevoel zegt i.i.g. dat er wel degelijk een lichte verschuiving in zit. De namen die voor de jeugd dit jaar interessant zijn, vinden de iets ouderen OOK leuk. Dat was hiervoor (zie bijvoorbeeld bij mijn rijtje namen) wel anders…