rickhuissen wrote:
Dr. Hannibal wrote:
Ik mag niet beweren dat de gemiddelde Pinkpop bezoeker close minded is.
Diezelfde pagina wordt het hele hiphop genre afgeserveerd omdat het “niet muzikaal” zou zijn.
I rest my case.
Jij mag alles beweren hier. En ik ook. Maar jij noemt de gemiddelde Pinkpopganger closed-minded, en dit baseer je in dit specifieke geval op één forumbezoeker (die ook Pinkpopganger is) die een specifieke lijst artiesten, die als gemeenschappelijke factor hebben dat ze alternatief, out of the box en/of vernieuwend zijn, compleet als ‘meuk’ bestempeld.
Ik ben zelf ook een Pinkpopganger, maar ik zie een aantal prachtige namen in die lijst staan. Ik kan me dus totaal niet vinden in jouw comment, want ik vind dat je generaliseert en kort door de bocht gaat.
Geeft verder niet. Overkomt mij ook vaak zat. Als het over rappers gaat bijvoorbeeld…
Ik baseer het niet op die ene comment heh, baseer het op wat ik jarenlang hier voorbij zie komen.
Verder doe je nu zelf precies waar je mij van beticht: op basis van 1 voorbeeld (jij zelf) zeggen dat iets níet voor de gemiddelde bezoeker geldt.
Was mijn statement kort door de bocht? Jazeker. Zit er een kern van waarheid in? Volgens mij wel. Ga hier niet alles wat ik zeg onderbouwen met een volledig essay. Nu wel weer genoeg woorden hieraan vuilgemaakt.