Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

T. Roses wrote:
Mojo hint op FB ook naar Bon Jovi met een foto en de tekst Have a nice day. Stay tuned.

Dat lijkt meer op vooraankondiging dan hint.

Maar niet op Pinkpop dan toch waarschijnlijk? Ik neem toch niet aan dat Mojo het gras voor de voeten van de Pinkpop social media wegmaait?
De vraag is, waar is het gras?
Ik denk dat Pinkpop niet in het verhaal gaat voorkomen. Ik verwacht minstens losse concerten in Spanje, Oostenrijk en Nederland, maar er komt vast meer aan. Ik reken op grote locaties, dat wel.

Als zijnde eerste grote boeking van Mojo in pinkpopgeschiedenis zou the Cure natuurlijk niet mogen ontbreken op jubileumeditie. In hoeverre zouden de Cult en Claw Boys Claw ook kans maken?

Als zijnde ?
1f610.svg

Toen Pinkpop halverwege de jaren 80 op omkiepen stond, heeft Jan Smeets zich tot Mojo gewend om de programmering te verzorgen. De eerste grote naam die vervolgens geboekt werd, was The Cure. En daarmee was de wederopstanding van Pinkpop een feit.

Ik bedoelde eigenlijk dat het als óf zijnde is. Excuses, soms kan ik de grammar nazi in mij niet onderdrukken.

Raskolnikov wrote:

T. Roses wrote:
Mojo hint op FB ook naar Bon Jovi met een foto en de tekst Have a nice day. Stay tuned.

Maar niet op Pinkpop dan toch waarschijnlijk? Ik neem toch niet aan dat Mojo het gras voor de voeten van de Pinkpop social media wegmaait?

Ik denk dat Pinkpop niet in het verhaal gaat voorkomen. Ik verwacht minstens losse concerten in Spanje, Oostenrijk en Nederland, maar er komt vast meer aan. Ik reken op grote locaties, dat wel.

Hoezo Dennis? Vorig jaar hintte Live Nation Spanje ook zo naar de tour van Pearl Jam ;)

Raskolnikov wrote:

T. Roses wrote:

Hint 2. Almost halfway there. Dus zaterdag of na 't weekend?
dfJfRhY.jpg

Bon Jovi hints
eertse: Have a nice day (heb een goede dag VANDAAG)
tweede Almost halfway there (halverwege VANDAAG)

Conclusie: vanavond aankondiging

Denk overigens: Gelredome of 2x Ziggodome

Bon Jovi hints
eertse: Have a nice day (heb een goede dag VANDAAG)
tweede Almost halfway there (halverwege VANDAAG)

Conclusie: vanavond aankondiging

Denk overigens: Gelredome of 2x Ziggodome

Goffert?

Een streep door Muse. Ze staan volgend jaar in het Goffertpark

https://twitter.com/muse/status/1045315870946447360

Geen datum in Belgie, dus waarschijnlijk wel naar Werchter

Pinkpop dodged a bullet.

En mede dankzij ChiquitaChaser en de Mumford presale zijn Metallica, Ed Sheeran, de Mumfords en Muse in 1 week (zo goed als) uitgesloten voor Pinkpop, terwijl de kans op The Cure is toegenomen.

Misschien moet ik volgend jaar nog eens Pinkpop overwegen. ?

Nouhou.....Muse had ik nog wel eens willen zien op Pinkpop.

Dus geen Muse, geen Ed....Come on October...give us some news

Helaas wel…

Nu The Cure nog afstrepen…

Muziek puriteinse shitstorm in 1.........2..........3

Pinkpop dodged a bullet.

En mede dankzij ChiquitaChaser en de Mumford presale zijn Metallica, Ed Sheeran, de Mumfords en Muse in 1 week (zo goed als) uitgesloten voor Pinkpop, terwijl de kans op The Cure is toegenomen.

Misschien moet ik volgend jaar nog eens Pinkpop overwegen. ?
Ik heb de Mumford pre-sale even gemist, waar worden die verwacht dan?

Eagles op maandag 3 juni in de Ziggo Dome. Zou dit de grote vis van Pinkpop zijn? Of kunnen we ze afstrepen

Op 8 juni staan ze in zweden en op 10 juni in Denemarken dus die kunnen we helaas afstrepen

Eagles op maandag 3 juni in de Ziggo Dome. Zou dit de grote vis van Pinkpop zijn? Of kunnen we ze afstrepen

Gelukkig wel afstrepen met die andere data.

Ik heb even een lijstje gemaakt van bands die ik graag nog een keer op een festival zou zien. De lijst is niet compleet en in een random volgorde, maar het leek me leuk om hier te delen wat om mijn verlanglijstje staat en dan hopen dat een (klein) deel ervan op een festival staat dit jaar :).

Alter Bridge
Three Days Grace
Eels
Passenger
System of a Down
VUUR
Within Temptation
Slipknot
Ancient Bards
Leo Morachiolli
Nothing but Thieves
Bastille
Helloween
Alestorm
Imagine Dragons
Dropkick Murphys
Tool
Fiddler's Green
The Police
Alice Cooper
Rammstein
Soundgarden
Stone Sour
Papa Roach
Green Day
Red Hot Chilli Peppers
Foo Fighters
Muse
Coldplay
Snow Patrol
Metallica
Kamelot

Leuk lijstje. Maar denk dat er een aantal niet in aanmerking komen voor Pinkpop 2019.

Users who are viewing this thread