Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Kings of Leon naar FIB Benicassim…

Als die komen dan ga ik niet....echt niet...dat zou zo een ontzettend zwaktebod zijn. Dan liever de Peppers op herhaling
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.602
606
Kings of Leon naar FIB Benicassim…

Als die komen dan ga ik niet….echt niet…dat zou zo een ontzettend zwaktebod zijn. Dan liever de Peppers op herhaling

Lekker naar de Ziggo Dome. Als tweede voorkeur Gelredome. Als het maar geen Ahoy wordt. Wil ze namelijk eens keer in een goede zaal zien. Dus laat ze de festivals maar overslaan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.403
5.141
Ik vind blijkbaar als enige Kings Of Leon oprecht een goede band. Enkel is het geen crowdpleaser. Maar hebben al te vaak op Pinkpop gestaan de afgelopen jaren.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
Ik vind blijkbaar als enige Kings Of Leon oprecht een goede band. Enkel is het geen crowdpleaser. Maar hebben al te vaak op Pinkpop gestaan de afgelopen jaren.

Die eerste drie album waren top! Lekker ruige hillbilly Strokes. Vanaf album 4 dra-ma..... Los van dat is hun live show idd om te janken. 1 uur en 20 minuten met de handen over elkaar. Vervolgens bij "Use Somebody" en "Sex on Fire" gaan de handjes de lucht in!

Kings of Leon met als sub Kensington! :lol: :lol:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Ik vind blijkbaar als enige Kings Of Leon oprecht een goede band. Enkel is het geen crowdpleaser. Maar hebben al te vaak op Pinkpop gestaan de afgelopen jaren.

Te vaak inderdaad. Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren.....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Tja. Fleetwood, Mumford en KOL met daaronder Earring, Pretenders en Armin zou echt sneu zijn. Voor de bezoekers maar ook voor Pinkpop zelf. Dat is het meest matige netniet jubileumfeestje ever.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.403
5.141
Indiaantje89 wrote:
Ik vind blijkbaar als enige Kings Of Leon oprecht een goede band. Enkel is het geen crowdpleaser. Maar hebben al te vaak op Pinkpop gestaan de afgelopen jaren.

Die eerste drie album waren top! Lekker ruige hillbilly Strokes. Vanaf album 4 dra-ma….. Los van dat is hun live show idd om te janken. 1 uur en 20 minuten met de handen over elkaar. Vervolgens bij “Use Somebody” en “Sex on Fire” gaan de handjes de lucht in!

Kings of Leon met als sub Kensington!
1f606.svg
1f606.svg
Ik vind ht live niet om te janken. Als je naar ze gaat kijken om de handjes de lucht in te doen dan kom je idd bedrogen uit. Maar op alle albums staan gewoon goede nummers, ook nog na die eerste 3. Ze doen echter niet aan alle rock clichés, maar ik vind live vaak ook gewoon goed spelen. Heb nooit echt die "KoL" haat begrepen, en vind soms dat ze zelfs een beetje "onbegrepen" zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Heb nooit echt die “KoL” haat begrepen,

Meer KOL ongenoegen. Ik vind het niet echt een band die thuishoort op een festival. Die moet je gewoon in een Ziggo zetten en fans laten komen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik vind blijkbaar als enige Kings Of Leon oprecht een goede band. Enkel is het geen crowdpleaser. Maar hebben al te vaak op Pinkpop gestaan de afgelopen jaren.

Kings of Leon is een fantastische band! Ik vind eigenlijk beide kanten van de band best te pruimen, de eerste drie ruige albums zijn geweldig en lekker smerig soms. Maar ook de albums na de doorbraak zijn prima poprockalbums. Alleen hun laatste worp deed me niets. Live is het goed en strak maar inderdaad geen crowdpleaser.
Doe jezelf een plezier en luister naar deze van hun derde album: [video]https://www.youtube.com/watch?v=_Mzklb9nkXM[/video]
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Leuk en aardig en het is idd een goede band maar niet de klapper die ze enorm nodig hebben.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
Op zich niks mis met de band, maar vier keer in tien jaar tijd (correct me if i'm wrong) als headliner?
Zijn maar weinig bands, misschien wel geen, waarbij dit geen zwaktebod zou zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Helemaal als je bedenkt dat mensen over MUSE riepen dat die te vaak kwamen. Liever MUSE nog een keer dan KOL. Nog liever een nieuwe headliner.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.001
569
Ik weet niet of het hier al eens gezegd is, maar er zijn wel erg veel potentiële Pinkpop headliners die een eigen show doen komende zomer.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.368
1.823
Ik weet niet of het hier al eens gezegd is, maar er zijn wel erg veel potentiële Pinkpop headliners die een eigen show doen komende zomer.

Dat vraag ik me ook af ja. Opvallend.

Ik vind Kings Of Leon live echt prima. Hun eerste 2,5 album echt fenomenaal. Maar de zoveelste keer op Pinkpop zou inderdaad teveel van het goede zijn.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.446
672
Kings Of Leon? Steen goede band, strakke muzikanten en klinkt precies als op de albums, dat laatste is alleen het probleem.
Ze spelen precies alles zoals ze het in de studios hebben gedaan. Vrijwel geen sing alongs, bij echt sing along nummers, lage interactie met het publiek en de het grootste deel van de shows zijn de visuals die ze meenamen laatste keer.
Zet je thuis maar gewoon een van hun albums op en zet een tv aan met wat live shots van ze. Je merkt geen verschil. Het is een leuke band om van een afstandje naar te kijken onder het genot van een biertje of een burger. Het liefst zittend, want echte dans muziek is het ook niet echt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken