Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Ik vind blijkbaar als enige Kings Of Leon oprecht een goede band. Enkel is het geen crowdpleaser. Maar hebben al te vaak op Pinkpop gestaan de afgelopen jaren.

Nee hoor, ik ben ook fan! :) Maar ik begrijp als andere niet-fans het niet top vinden en vinden dat ze te vaak langskomen.
 

huub28

Playlistbediener
7 feb 2018
34
8
schetsje



Mumford & Sons
Golden Earring
Ronnie Flex
De Staat
George Ezra
Son Mieux


AC/DC of Kensington of The who of Kings of Leon
Toto
Tenacious D
Rowwen Heze
Anouk
San Holo


Armin van Buren
Fleetwood Mac
Passenger
Keane
The Pretenders
Chef'Special


Ik denk Pinkpop verkoopt uit of heeft een succesvolle edite. Meevallend jaar, beetje teleurstellend jubileum.
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
schetsje

Mumford & Sons
Golden Earring
Ronnie Flex
De Staat
George Ezra
Son Mieux

AC/DC of Kensington of The who of Kings of Leon
Toto
Tenacious D
Rowwen Heze
Anouk
San Holo

Armin van Buren
Fleetwood Mac
Passenger
Keane
The Pretenders
Chef’Special

Ik denk Pinkpop verkoopt uit of heeft een succesvolle edite. Meevallend jaar, beetje teleurstellend jubileum.

Waar blijft men KOL vandaan halen? 2 jaar geleden geweest niks relevants gedaan.

Zoals eerder gezegd veel festivals hebben de headliners nog niet of amper een acts.
Rustig mensen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Waar blijft men KOL vandaan halen? 2 jaar geleden geweest niks relevants gedaan.

Zoals eerder gezegd veel festivals hebben de headliners nog niet of amper een acts.
Rustig mensen
Precies, stonden er in 2017. Lijkt me (mede) daarom niet héél logisch als headliner.



schetsje
Ronnie Flex

Toto

Anouk
Ronnie Flex stond al 2 jaar op rij op Pinkpop, dat is echt No Go om ook 2019 te komen.
Toto, zie ik niet gebeuren??
Anouk, ik heb het vermoeden dat ze niet komt?

btw over Chef Special geen idee of die rond gaan rond Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik heb het vermoeden dat aankondiging Isle of Wight UK in de lucht hangt.
Weekend na Pinkpop, nog geen enkele naam bekend.
Daar kan de ontbrekende headliner wel eens bij zitten??
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Ik heb het vermoeden dat aankondiging Isle of Wight UK in de lucht hangt.
Weekend na Pinkpop, nog geen enkele naam bekend.
Daar kan de ontbrekende headliner wel eens bij zitten??
Verwacht Dat Open’er ook snel met namen komt, daar zijn ook maar een paar bekend en tot dusver vinden de meeste hier het maar niks
Het is allemaal ok, maar niet geweldig genoeg

Dus verwacht morgen/vrijdag daar ook evt nieuwe namen
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Alsjeblieft niet weer Ronnie flex. Beter komt er dit jaar een fatsoenlijk muzikaal programma in plaats van de playback artiesten.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Begin steeds zekerder te worden over KOL hoor.
Precies als ik dit gesprek hierover lees, begint Radioactive van ze op 3fm te spelen. Moet toch wel iets betekenen hoor!
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Begin steeds zekerder te worden over KOL hoor.
Precies als ik dit gesprek hierover lees, begint Radioactive van ze op 3fm te spelen. Moet toch wel iets betekenen hoor!

Dus als 3fm iets speelt komt het op Pinkpop?
Daarvoor waren het de Sugababes, moet toch ook iets betekenen! En Adele en de Counting Crows

Wacht nou eens af, 3-fm heeft niet zoveel vinger in de pp, maar die spelen wel de mainstream hits van nu
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ik heb het vermoeden dat aankondiging Isle of Wight UK in de lucht hangt.
Weekend na Pinkpop, nog geen enkele naam bekend.
Daar kan de ontbrekende headliner wel eens bij zitten??
Zo, daar staat een hoop poep.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
925
Even nog wat olie op het vuur... ;-)

KOL is echt een steengoede band, voorál live. Geweldige songs, fenomenale live-uitvoeringen. Mogen van mij best weer komen.
Als mensen behoefte hebben aan ritmisch meeklappen, refreintjes afmaken of andere rare publieksparticipaties, dan gaan ze maar naar Green Day! ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
DennisvdBr wrote:
Ik heb het vermoeden dat aankondiging Isle of Wight UK in de lucht hangt.
Weekend na Pinkpop, nog geen enkele naam bekend.
Daar kan de ontbrekende headliner wel eens bij zitten??

Zo, daar staat een hoop poep.
Wat hebben ze daar nou weer gedaan? Die waren vorig toch juist weer "groter gegaan" met Depeche Mode, The Killers en Kasabian. En dan kom je nu met George Ezra als headliner? What the hell..
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Christiaan wrote:

DennisvdBr wrote:
Ik heb het vermoeden dat aankondiging Isle of Wight UK in de lucht hangt.
Weekend na Pinkpop, nog geen enkele naam bekend.
Daar kan de ontbrekende headliner wel eens bij zitten??


Zo, daar staat een hoop poep.

Wat hebben ze daar nou weer gedaan? Die waren vorig toch juist weer “groter gegaan” met Depeche Mode, The Killers en Kasabian. En dan kom je nu met George Ezra als headliner? What the hell..
De line-up van Isle Of Wight suggereert dat er echt niks beters meer te vinden is als headliner in die periode dan Noel Gallagher's High Flying Birds, George Ezra en Biffy Clyro. Al zijn dat in de UK grotere namen dan hier. Maar op die manier zie ik Pinkpop nog wel zo wanhopig worden dat ze George Ezra opschuiven naar de positie van derde headliner...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
George Ezra als headliner kan ik me hier echt niet inbeelden. Heeft veel te weinig body. Stond met zijn eerste anderhalve hitje nog smiddags in tenten te spelen nu zou hij met 1 hit meer ineens bovenaan de affiches mogen staan? Vind dat de boekers soms wat overdrijven in die dingen.

Zelfs als sub vind ik zoiets wat magertjes.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
Hij lijkt AHOY ook bij lange na niet uit te verkopen.
Snap uberhaupt niet wat hij op Pinkpop doet.

Misschien was het toch niet zo wijs om Pinkpop dit jaar met Pinksteren te houden. Zie ook BKS die zijn data toch verzette.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
Gelukkig kan George Ezra niet meer worden toegevoegd aan Pinkpop…

Hahaha. Zou idd raar zijn als die 2x speelt.

Hopelijk zetten ze hem idd niet als sub neer. Hetzelfde met Tenacious D.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
George Ezra op Pinkpop snap ik wel, maar gewoon overdag op de 3FM stage zou meer dan genoeg zijn voor zo'n act.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Ik was vergeten dat Ezra ook nog een show in Ahoy doet. Vergeet dan mijn suggestie dat hij mogelijk zou kunnen worden opgewaardeerd tot hoofdact op Pinkpop. Ik zie bovendien de nodige Engelse reageerders op de Facebook-pagina van het Isle Of Wight-festival, die verbaasd zijn dat George Ezra boven Fat Boy Slim en Bastille op de affiche staat, dus ook in Engeland vindt men het blijkbaar een vreemde keuze om hem daar tot headliner te bombarderen. Desondanks voorspelt die affiche van Isle Of Wight vooralsnog weinig goeds voor Pinkpop. Op de aanwezigheid van Rick Astley na, natuurlijk...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
De kans en hoop op een echte knaller van een act wordt idd steeds kleiner zo.

Welke acts zouden er nu logischer en realistischerwijs nog kunnen komen? RHCP? Killers? Kol? Kensington? The Who? Thats it toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken