Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Ze stond gigantisch kneitervals zonder enige energie haar werk af te leveren. Vergeleken met het optreden in de Sugar Factory vorig jaar april was het al helemaal een verschrikking. Van vlot en speels en super zuiver met nieuw materiaal in april naar een moetje in december. Ze had er duidelijk geen zin in. Heb geen plezier of charisma gezien. Ze stond op 1 plek een beetje voor zich uit te zingen.

Heb haar vaak live gezien en dit was echt beneden alle peil en een teleurstelling.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Kings of Leon als (alweer) als derde headliner, dat zou de afgang wel helemaal compleet maken. Line-up van Pinkpop gaat wel heel hard het niveau van Isle of Wright achterna. Dan kun je echt spreken van een "Europa League" festival in plaats van een "Champions League" festival.
 

iggy2016

Playlistbediener
22 nov 2016
49
0
Was dit al bekend van Coldplay? 17 augustus in Parijs

https://www.facebook.com/events/716080808735268/?ti=cl

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Vanavond begint mijn viering van het Pinkpop jubileum jaar
Concertje van een echte Pinkpop-Classic:
Steve Harley & Cockney Rebel

Make me smile!
#Pinkpop50
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik kwam dit bericht tegen op de pagina van de ziggodome betreft Snow patrol.
Bevestiging dat ze in de zomer in Nederland staan! Waar? Pinkpop? Nieuw festival in Groningen? Lowland? Geen idee
28tkl0m.png

Sorry waren voor Boskoop niet kunnen vinden
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Ik kwam dit bericht tegen op de pagina van de ziggodome betreft Snow patrol.
Bevestiging dat ze in de zomer in Nederland staan! Waar? Pinkpop? Nieuw festival in Groningen? Lowland? Geen idee
28tkl0m.png

Bospop
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Dagje niet echt mee kunnen maar pfoe, wat een brakke line-up bij Isle of Wright zeg. Zetten elk jaar wat leuks neer maar dit is echt minimaal. Best leuke namen die er staan maar totaal gebrek aan grote publiekstrekkers. Het blijkt een serieus zware dobber te zijn om dit jaar in juni een mooi affiche bij elkaar te sparen.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
even iets mafs....

Zit nog steeds te praciktiseren wie de wellicht grotere act als Fleetwood Mac moet zijn. Het zou in dit geval Celine Dion moeten zijn. Wat ik heb begrepen is dat zij exclusief staat in Hyde Park dus we kunnen haar ook afstrepen. Phil Collins zou ook een mooie naam kunnen zijn maar die treedt niet 4x achter elkaar op.

Het is eigenlijk niet normaal hoeveel headliners deze zomer Europa aandoen. Het is niet te hopen dat het programma net zo slecht is als IOW.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
even iets mafs.....

Ik zit nog steeds te praktiseren wie de wellicht de grotere naam is dan Fleetwood Mac. Het zou Celine Dion kunnen zijn. Ze staat 5 juli op Hyde Park geprogrammeerd maar wel exclusief. We kunnen haar dus afstrepen. Zou overigens wel heel verrassend zijn. Niet mijn smaak maar wel een wereldster.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Tja hoe moet je dit opvatten? Is het de verwachting van hun dat ze er niet zullen staan of staan ze er defenitief niet??

“een kleine selectie zomerfestivals – maar niet dat ene grote Limburgse festival waar je ze zou verwachten”

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/01/23/ik-was-opgebrand-in-de-heideroosjes-de-energie-is-terug-a3651368

 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Ik zit nog steeds te praktiseren wie de wellicht de grotere naam is dan Fleetwood Mac. Het zou Celine Dion kunnen zijn. Ze staat 5 juli op Hyde Park geprogrammeerd maar wel exclusief. We kunnen haar dus afstrepen. Zou overigens wel heel verrassend zijn. Niet mijn smaak maar wel een wereldster.

Sorry hoor, maar je gaat 4x heen en weer in twee zinnen. Eerst schrijf je dat de grote naam Celione Dion kan zijn. Dan zeg je zelf dat zij exclusief op BST staat (wat ook zo is) en we haar kunnen afstrepen. En dan zeg je weer dat het wel heel verrassend zou zijn.

Laten we ons alsjeblieft een beetje bij de feiten houden en niet dit soort rijmelarij opschrijven.

Ik zat even te denken over die naam die groter is dan Fleetwood Mac. Het zou David Bowie kunnen zijn. Zou mooi samenvallen met zijn musical Lazarus die later dit jaar naar Amsterdam komt. Hij is wel al 3 jaar dood. We kunnen hem dus afstrepen. Zou overigens wel heel verrassend zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Wanneer leren we niet teveel waarde te hechten aan de uitspraken van Smeets?

Hij bedoelde waarschijnlijk gewoon Armin van Buren of hij zei maar wat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Maurice van de M wrote:
Tja hoe moet je dit opvatten? Is het de verwachting van hun dat ze er niet zullen staan of staan ze er defenitief niet??

“een kleine selectie zomerfestivals – maar niet dat ene grote Limburgse festival waar je ze zou verwachten”

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/01/23/ik-was-opgebrand-in-de-heideroosjes-de-energie-is-terug-a3651368

Zowat de enige Nederlandse act die niet mag ontbreken moet ontbreekt. Meh.
Daar mis je toch ook weer niet heel veel aan?

Ze zijn een paar jaar geleden pas gestopt.. en komen nu al met een reünie. Ze doen het leuk hoor, maar bijzonder is het ook niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken