Timmetje wrote:
Set Abominae wrote:
Eens, misselijkmakend af en toe..
Er wordt inderdaad een hoop kritiek geleverd (veelal terecht ook imo), op zowel acts als de boekers, maar het gebeurt eigenlijk altijd respectvol, dus deze comment snap ik niet echt. Dit forum is sowieso enorm fijn. Mensen gaan er met respect met elkaar om. Beste forum van Nederland imo.
Als je jezelf als Champions League festival presenteert is het niet raar als mensen dan ook een Champions League festival verwachten. Vandaaruit is de kritiek best logisch. Afgelopen jaren was het programma gewoon steeds erg middelmatig.
Maar middelmatig is nog steeds subjectief toch? Ik begrijp de kritiek wel en ik heb Pinkpop 2017 ook overgeslagen omdat ik het gewoon niet kon hebben dat Bieber er stond. Maar ik ben geweest in 2013, 2014, 2016 en 2018 en ik heb me toch super weten te vermaken (gelukkig waren de Flex, Kleines en Maans onder de lineup goed te vermijden), maar op de beelden die ik teruggekeken heb stonden daar toch heel veel mensen blij vooraan, of dat nu 15-jarige meisjes waren of niet.
Smaken verschillen nu eenmaal en ik vind het inderdaad jammer dat zulke acts op Pinkpop staan – maar ik snap de keuze vanuit de organisatie wel en ze weten het vaak ook zo te programmeren dat je nog naar andere acts kan en van al dat geneuzel niets hoeft mee te krijgen. Hierbij dus mijn positieve comment over Pinkpop. Ik ben benieuwd of jij er ook een hebt, Timmetje ?
Hierbij start ik graag mijn charme-offensief voor Pinkpop. Want aan een beetje positiviteit is nog nooit iemand dood gegaan ?