Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Klopt, maar alle berichtgeving met het woord afsluiter vanuit de officiële kanalen is verandert naar ''één van de dagafsluiters.'' Waarschijnlijk stelt het niets voor maar ik vroeg het me gewoon af. Ook omdat Pinkpop niet op de site van Fleetwood Mac staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Klopt, maar alle berichtgeving met het woord afsluiter vanuit de officiële kanalen is verandert naar ”één van de dagafsluiters.” Waarschijnlijk stelt het niets voor maar ik vroeg het me gewoon af. Ook omdat Pinkpop niet op de site van Fleetwood Mac staat.
Boutique trouwens ook niet, dat is de 8e juni.

Dit is wat we nu (zeker) weten:
Zaterdag
Mt. Atlas - Golden Earring - George Ezra - Mumford and Sons
Zondag
Tenacious D - Wie? (headliner onbekend)
Maandag
Fleetwood Mac
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Maar hoe weten we dat zeker? Want zowel Mumford als Fleetwood hebben geen data op hun site en Pinkpop heeft daar zelf ook niks over gezegd.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Vanavond gaf Jan Smeets een lezing in Bernardinuscollege in Heerlen over 50 jaar Pinkpop.
Hier wist o.a. te melden:
-De bierprijs wordt €2,80
-Fleetwood mac neemt een andere oude band mee die op de zelfde dag staan.
-Rammstein wil terug komen naar Pinkpop
-Bruce springsteen staat binnen nu en twee jaar weer op Pinkpop als het even kan.
-Naast de gitarist wilde ook de drummer van The Police dit jaar op Pinkpop langs komen.
Aldus Pinkpop fans
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Grappig dat al die fanpagina's eerder zijn met het naar buiten brengen van nieuws dan de officiële Pinkpop pagina.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
We hebben nu dus 2 namen.
Golden Earring en Rowwen Heze, waarvan we beide onderhand toch wel 99,9% zeker zijn dat ze komen. Waar blijft Pinkpop met hun nieuws?!
En waar blijft de Gouden tip?!

En hoezo kon Pinkpop vorig jaar tijdens de presentatie nog niet de bierprijs weten, en nu ze nog niet eens een 3e headliner bekend hebben en veel grote namen hebben gemist, durven ze wel al de prijs naar buiten te brengen? Snap ik niet helemaal
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
2,80 raar bedrag.
Dat is €9,80 voor 3,5 munt.
Lastig hoor, doe dan €10,-- voor 3,5 munt...

Verhoging van €2,71 naar €2,80.
Van €9,50 voor 3,5 naar €9,80 voor 3,5 munt, na jaren €10 voor 4 bonnen.
Mogen we niet klagen imo...
 

pj1617899902

Playlistbediener
12 nov 2018
25
0
Hmmm welke oude band neemt Fleedwood mac mee?...
En wil Rammstein dit jaar terugkomen?
Verder komt er blijkbaar een soort halve ''Police''? :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Verder komt er blijkbaar een soort halve ”Police”? :p

Da's voor die tentoonstelling toch?

Wel leuk van Rowwen Heze. Als Belg niet bekend met ze maar ik heb begrepen dat het een Limburgse band is, dus wel passend. :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Hmmm welke oude band neemt Fleedwood mac mee?…
En wil Rammstein dit jaar terugkomen?
Verder komt er blijkbaar een soort halve ”Police”? :p

Rammstein is bezig met een stadiontour, die doen geen festivals tussendoor. Staan 8 en 9 juni sowieso in München. Die gaan 10 juni echt niet naar Landgraaf.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
Zou het heel raar zijn als ik zeg dat Toto misschien samen met Fleetwood Mac komt te staan op die dag? Ze waren dit jaar best een tijd een gerucht voor Bospop als headliner (maar daar staan ze niet), doen een flinke rits festivals, hebben daarbij nog geen datum in Nederland zitten, ze bleken in de Top 2000 toch een aardige cultstatus te hebben gekregen en ze zouden perfect hun tour kunnen beginnen op Pinkpop. De rest van de tour gaat namelijk netjes verder na Pinkpop (eerste datum is momenteel de 13e).
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Pretenders touren met Fleetwood drek mee, dus 1+1... Tot nog toe zal ik de 50e editie skippen als het programma in deze lijn verder gaat...
 

roydaly

Playlistbediener
21 nov 2018
8
0
Dit spreekt de jeugd toch totaal niet meer aan. Allemaal goeie musici hoor , maar relevant zijn E al jaren niet meer. Ouwe lullen feestje ..... niet mijn 250 euri waard tot nog toe
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
2,80 raar bedrag.
Dat is €9,80 voor 3,5 munt.
Lastig hoor, doe dan €10,– voor 3,5 munt…

Verhoging van €2,71 naar €2,80.
Van €9,50 voor 3,5 naar €9,80 voor 3,5 munt, na jaren €10 voor 4 bonnen.
Mogen we niet klagen imo…

Ben benieuwd wat er in jouw ogen moet gebeuren voordat we wel mogen klagen ;-). Maar goed, die drankprijs is wel te billijken. Dat je op Werchter voor nagenoeg dezelfde prijs anderhalve dag extra hebt, een stuk minder.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
742
445
Smeets heeft toen toch tijdens het radio interview met Giel Beelen gezegd dat er misschien nog wel een grotere band komt als FM. Zijn The Pretenders dan groter?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken