Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Schitterend forum blijft het toch ook..
Oasis....
Madonna...
Ik denk dat pinkpop een headliner probleem heeft... en dat men nog druk doende is....
Pinkpop nagenoeg uitverkoopt in 40 min? Mmm wellicht door de 50ste editie gedachte daar wil ik bij zijn maar de line up lijkt me toch leidend..
Vooral het dagprogramma...

De persconferentie, ach tja een soort traditie.
Stoor ik mij niet aan.
Waar ik me wel over verbaas is dat er nog steeds geen early bird verkoop is.
Onbegrijpelijk...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Schitterend forum blijft het toch ook..
Oasis….
Madonna…
Ik denk dat pinkpop een headliner probleem heeft… en dat men nog druk doende is….

...

Zet er nog The Who bij... ;)
Gaan oa nog UK festivals doen in de zomer volgens Daltrey.
Tour onder LiveNation.
Europese leg in juni / augustus moet nog aangekondigd worden.

Ik zie het wel voor me...
Liever dan nog eens RHCP. Of een Singer songwriter in zijn uppie. Of in ieder geval, nog nooit op Pinkpop gestaan dus wat mij betreft streepje voor op elke andere act. Hoog op Jan zijn wensenlijst en wel een band die regelmatig op festivals heeft gespeeld.
Ondertussen komt hier The Who op Hyde Park uit de speakers....
Ik zeg doen!
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Ik hoorde net Jamiroquai op de radio.
Effe gegoogled.
Is wel erg in de buurt rond de tijd van pinkpop.
Zou dat een optie kunnen zijn voor PP?
Misschien stille hoop van mij?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.225
822
Op L1 dit weekend een leuke docu over de mensen backstage bij festivals en concerten. Ook met Jules Thijssen, de stagemanager van Pinkpop en Bospop.
Online te kijken via https://l1.nl/limburg-doc-mannen-in-zwart-147083.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
742
445
Is er geen nieuws gekomen uit het interview van Eric Corton met Jan Smeets van afgelopen zaterdag in Groningen?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.751
Is er geen nieuws gekomen uit het interview van Eric Corton met Jan Smeets van afgelopen zaterdag in Groningen?

Dat is nog onderweg. Het is nogal een eind rijden Groningen naar Landgraaf...
 

sb88

Playlistbediener
21 nov 2018
10
0
Bryan Adams misschien? Staat 16 juni in Ahoy. Misschien dat hij komt bij gebrek aan namen? Al zou het niet heel logisch zijn denk ik..
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Wij hebben hier al alles als serieus kanshebber gehad, dus waarom niet. Soms denk ik dat sommige zullen serieus ingaan op een mogelijke reünie toer van the Doors bijvoorbeeld.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.225
822
Voor wie vanavond nog niks te doen heeft: een lezing van Jan Smeets over 50 jaar Pinkpop op het Bernardinuscollege in Heerlen (Limburg)

https://heerlen.nieuws.nl/nieuws/74317/lezing-jan-smeets-over-50-jaar-pinkpop/

 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Bryan Adams misschien? Staat 16 juni in Ahoy. Misschien dat hij komt bij gebrek aan namen? Al zou het niet heel logisch zijn denk ik..
Dat hij in Ahoy staat, lijkt mij juist de kans op Pinkpop aanzienlijk te verkleinen. Laat Adams eerst die Ahoy maar eens vol zien te krijgen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
sb88 wrote:
Bryan Adams misschien? Staat 16 juni in Ahoy. Misschien dat hij komt bij gebrek aan namen? Al zou het niet heel logisch zijn denk ik..

Dat hij in Ahoy staat, lijkt mij juist de kans op Pinkpop aanzienlijk te verkleinen. Laat Adams eerst die Ahoy maar eens vol zien te krijgen.

And there goes another possible headliner
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
sb88 wrote:
Bryan Adams misschien? Staat 16 juni in Ahoy. Misschien dat hij komt bij gebrek aan namen? Al zou het niet heel logisch zijn denk ik..

Dat hij in Ahoy staat, lijkt mij juist de kans op Pinkpop aanzienlijk te verkleinen. Laat Adams eerst die Ahoy maar eens vol zien te krijgen.

Die kerel staat iedere zomer wel ergens in Nederland..
Vorig jaar Ziggo, jaar daarvoor Strijp S (als ik het goed heb), die verkoopt behoorlijk wat tickets, maar staat niet op Pinkpop hoor, naast een zaalshow.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Misschien een rare vraag, maar hoe weten jullie welke al aangekondigde bands op welke dag spelen?

Op de site en FB van Pinkpop staat er niets over.

Op de sites van Mumford en Fleetwood Mac staat Pinkpop niet eens (meer?) in hun tourlijst en alle andere data en festivals wel....
Alleen Ezra (8 juni) en Tenacious D (9 juni) (en Golden Earring op 8 juni) hebben Pinkpop op hun speellijst.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Op de sites van Mumford en Fleetwood Mac is Pinkpop niet in hun tourlijst te vinden. Op de site en FB van Pinkpop staat er ook niets over.

Fleetwood Mac hebben ze ergens gezegd tijdens de aankondiging.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Klopt, in het nieuwsbericht en op hun Facebook stond toen dat ze zouden afsluiten. Maar dat is via hun officiële kanalen nu weg en nergens meer terug te vinden.
Waar eerst afsluiter stond staat er nu:

Pinkpop kan de eerste naam voor de 50ste editie bekend maken. FLEETWOOD MAC, een van de meest invloedrijke rockgroepen allertijden, komt in 2019 naar Landgraaf. Met de bevestiging van FLEETWOOD MAC heeft de jubileumeditie van het festival meteen een van de drie dagafsluiters te pakken.
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Op de sites van Mumford en Fleetwood Mac staat Pinkpop niet eens (meer?) in hun tourlijst en alle andere data en festivals wel….

Oke, ik heb het even gecheckt bij M&S en inderdaad, er staat geen Pinkpop op (heeft dat er wel op gestaan?). Dat is wel echt heel raar, en maakt me een klein beetje bang haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken