Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
De derde headliner wordt Oasis!


Nee sorry, dat is niet waar. Werd even getriggered door het artikel op Festileaks. Was het maar zo'n feest...
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
De derde headliner wordt Oasis!

Nee sorry, dat is niet waar. Werd even getriggered door het artikel op Festileaks. Was het maar zo’n feest…

Haha ik last het artikel net ook en heel even dacht ik, dat zou toch wat zijn he... Het zou die stilte verklaren, het zou al die misgelopen headliners verklaren...
Maar het is wel heel erg wishful thinking. Maar toch.

STEL DAT
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ik heb hem tig pagina's terug ook al geopperd. Iets in de trend van 2017 Liam, 2018 Noel, 2019 ???

Dat was toen nog overduidelijk een grapje. Dat is het natuurlijk nog steeds, maar het zou tegelijkertijd een meesterzet zijn!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
rickhuissen wrote:
De derde headliner wordt Oasis!

Nee sorry, dat is niet waar. Werd even getriggered door het artikel op Festileaks. Was het maar zo’n feest…

Lijkt mij ook wel leuk.

Uiteraard zou dat leuk zijn... Maar zal (nog) niet gebeuren. Zowel Noel als Liam hebben voor deze zomer al festivals gepland staan (solo dus).
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Ik heb de neiging om Disturbed met dik potlood in te vullen op 9 juni…
Het is Pinkpop of Fortarock. Zouden op beide festivals niet mis zijn. Pinkpop voor The Sound Of Silence. Daarmee trekken ze veel publiek (moeten ze wel door alle metal heen luisteren) en Fortarock heeft geen uitleg nodig dan.
Maar halverwege de dag tot begin avond op de IBA stage is geen verkeerde plek
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
DennisvdBr wrote:
Ik heb de neiging om Disturbed met dik potlood in te vullen op 9 juni…

Het is Pinkpop of Fortarock. Zouden op beide festivals niet mis zijn. Pinkpop voor The Sound Of Silence. Daarmee trekken ze veel publiek (moeten ze wel door alle metal heen luisteren) en Fortarock heeft geen uitleg nodig dan.
Maar halverwege de dag tot begin avond op de IBA stage is geen verkeerde plek

Zou zeker mooi staan als Noord Stage afsluiter maar staan toch al in afaslive ergens eind mei. Zie pinkpop niet snel gebeuren daarom
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Oasiss wrote:

rickhuissen wrote:
De derde headliner wordt Oasis!

Nee sorry, dat is niet waar. Werd even getriggered door het artikel op Festileaks. Was het maar zo’n feest…


Lijkt mij ook wel leuk.

Uiteraard zou dat leuk zijn… Maar zal (nog) niet gebeuren. Zowel Noel als Liam hebben voor deze zomer al festivals gepland staan (solo dus).

Was een tikkeltje ironisch bedoeld.. Kans dat het gebeurt is nul.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.114
Netjes gedaan van ze.
Zeker. Hebben volgens mij vooral een relatief grote groep 'vaste' bezoekers, die gewoon ieder jaar gaan, ongeacht het programma.
Denk dat veel mensen, zeker uit Heerlen e.o. het zien als een gezellig dagje uit (wat het voor mij ook is met een groep vrienden, programma is voor mij vooralsnog ook geen must-see).

Daarnaast zijn er echter, net als bij ieder festival/concert dat makkelijk uitverkoopt, helaas ook weer veel aasgieren die kaartjes opkopen, met de enige intentie om ze door te verkopen. Staan inmiddels dan ook al op Marktplaats voor soms wel meer dan het dubbele..

Voor Pinkpop zal het echter allemaal nauwelijks gevolgen hebben, denk ik. Veel bezoekers van PCL zullen vrijwel nooit naar Pinkpop gaan (want te duur ofzo), en voor veel echte Pinkpop-gangers zal PCL slechts een extraatje zijn, geen alternatief.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Hebben volgens mij vooral een relatief grote groep ‘vaste’ bezoekers, die gewoon ieder jaar gaan, ongeacht het programma.
Denk dat veel mensen, zeker uit Heerlen e.o. het zien als een gezellig dagje uit (wat het voor mij ook is met een groep vrienden, programma is voor mij vooralsnog ook geen must-see).

Dit geldt voor Pinkpop net zo ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Veel bezoekers van PCL zullen vrijwel nooit naar Pinkpop gaan (want te duur ofzo), en voor veel echte Pinkpop-gangers zal PCL slechts een extraatje zijn, geen alternatief.
Hoor idd veel mensen over de kosten van een kaartje. Nou kan je qua de acts boven in het affiche niet echt een vergelijking trekken.
idd meer extra naast Pinkpop ipv alternatief, hoor ik ook veel in mijn omgeving.
Ik denk overigens niet dat Pinkpop in 40 minuten uitverkocht raakt, ik denk wel nagenoeg.

Plus, als het aan mij ligt, zou ik nog voor de perspresentatie wel al een kaart willen kopen hoor...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken