Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Dus concreet, onderstaande acts staan elders en er is dus een grote kans op geen:

Jeugd van Tegenwoordig, Boef, Lil' Kleine, Within Temptation, Ilse de Lange, De Dijk, Afrojack, Sting, Snow Patrol, John Fogerty, Nile Rodgers & Chic, Skunk Anansie, Kodaline, Richard Ashcroft, The Charlatans, Matt Simons, My Baby, John Butler Trio, Living Colour, The Specials, Foreigner, Level 42, Lenny Kravitz, Muse, Phil Collins,Bon Jovi, Rammstein, P!nk, Metallica, Tool, Maroon 5, Elton John, Queen + Adam (Starten pas na Noord-Amerika volgens Festileaks), Imagine Dragons (Exclusief in Italië), Dropkick Murphy’s / Flogging Molly.

Veel acts die ik wel op PP had verwacht. Wellicht dat één of meerdere op meer festivals spelen en toch komen.

Zou tof zijn als Pinkpop dit jaar goed weet te verrassen en met een supervet dagprogramma komt. Iig maakt het nieuwsgieriger en nieuwsgieriger.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dus concreet, onderstaande acts staan elders en er is dus een grote kans op geen:

Jeugd van Tegenwoordig, Boef, Lil’ Kleine, Within Temptation, Ilse de Lange, De Dijk, Afrojack, Sting, Snow Patrol, John Fogerty, Nile Rodgers & Chic, Skunk Anansie, Kodaline, Richard Ashcroft, The Charlatans, Matt Simons, My Baby, John Butler Trio, Living Colour, The Specials, Foreigner, Level 42, Lenny Kravitz, Muse, Phil Collins,Bon Jovi, Rammstein, P!nk, Metallica, Tool, Maroon 5, Elton John, Queen + Adam (Starten pas na Noord-Amerika volgens Festileaks), Imagine Dragons (Exclusief in Italië), Dropkick Murphy’s / Flogging Molly.

Veel acts die ik wel op PP had verwacht. Wellicht dat één of meerdere op meer festivals spelen en toch komen.

Zou tof zijn als Pinkpop dit jaar goed weet te verrassen en met een supervet dagprogramma komt. Iig maakt het nieuwsgieriger en nieuwsgieriger.
Je vergeet +LIVE+ ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Ah, Royal Park vergeten! Je hebt gelijk!

Live, Gregory Porter en Guus Meeuwis dus ook niet.

Moet zeggen, de kans op echt grote verrassingen wordt groter en groter!!!!
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Nederlandse acts kunnen prima meerdere optredens in Nederland hebben hé, omdat ze op PCL staan betekent dat niet dat ze niet op Pinkpop staan. Bij internationale bands is dit anders, maar bij Nederland is het niet zo ver om even op en neer te gaan. Of zie ik dit verkeerd?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Schijnt dat Madonna in 2019 een wereldtour gaat doen , zou dit dan de klapper kunnen zijn ?
Dat was toch afgeketst?

Oké, maar eens in de gaten houden... Was maanden terug gerucht bij Glastonbury ook, dacht ik.
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
AlsJeblieft geen Madonna.
Daar zit ik nou echt niet op te wachten.
Ons geduld word flink op de proef gesteld....
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Een kleine kans, maar Aerosmith zou eventueel nog kunnen? Staan in april, half juni (vanaf de19e, dus vrij tijdens Pinkpop) en juli in Vegas en doen de Superbowl op 1 februari.
Ik zou ze graag eens live willen zien in ieder geval :)
 

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
ppganger wrote:
Schijnt dat Madonna in 2019 een wereldtour gaat doen , zou dit dan de klapper kunnen zijn ?

Dat was toch afgeketst?

Oké, maar eens in de gaten houden… Was maanden terug gerucht bij Glastonbury ook, dacht ik.

Was inderdaad door de organisator van Glastonbury ontkent. En Madonna gaat pas in het najaar op tournee dus die kunnen we afstrepen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:

ppganger wrote:
Schijnt dat Madonna in 2019 een wereldtour gaat doen , zou dit dan de klapper kunnen zijn ?


Dat was toch afgeketst?

Oké, maar eens in de gaten houden… Was maanden terug gerucht bij Glastonbury ook, dacht ik.

Was inderdaad door de organisator van Glastonbury ontkent. En Madonna gaat pas in het najaar op tournee dus die kunnen we afstrepen.
ah idd...
Zie ook een berichtje van The Sun waar ze spreken over later in 2019.
Zal wel een zaaltour worden.
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/8212428/madonna-world-tour-uk-aged-60/
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Een kleine kans, maar Aerosmith zou eventueel nog kunnen? Staan in april, half juni (vanaf de19e, dus vrij tijdens Pinkpop) en juli in Vegas en doen de Superbowl op 1 februari.
Ik zou ze graag eens live willen zien in ieder geval
1f642.svg

Nee die verwachf ik niet, zeker niet als headliner.
Maar waar jij vandaan haalt dat ze de superbowl doen?
A
Die doet toch echt Maroon 5 op 3 februari.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Danielle wrote:
Een kleine kans, maar Aerosmith zou eventueel nog kunnen? Staan in april, half juni (vanaf de19e, dus vrij tijdens Pinkpop) en juli in Vegas en doen de Superbowl op 1 februari.
Ik zou ze graag eens live willen zien in ieder geval
1f642.svg


Nee die verwachf ik niet, zeker niet als headliner.
Maar waar jij vandaan haalt dat ze de superbowl doen?
A
Die doet toch echt Maroon 5 op 3 februari…..
Staat gewoon in het tourschema van Aerosmith.
Vind dit gaatje minder opvallend dan het gaatje in de tour van The Who.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Even ter info:
Er zijn heel veel optredens rondom de superbowl, maar er is maar 1 band, of combinatie van artiesten die de half time show mogen doen
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.216
797
En dan komen BKS en Rock Werchter weer met een hele rits namen.... Zucht.
Elbow op RW. Die verwacht ik eigenlijk ook wel op Pinkpop dan. Als sub of als noord-afsluiter.
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Rick wrote:
Even ter info:
Er zijn heel veel optredens rondom de superbowl, maar er is maar 1 band, of combinatie van artiesten die de half time show mogen doen

Was dat niet Travis Scott voor 2019?

Nee dit is Maroon 5 en hebben Travis Scott als „support act”
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
ppganger wrote:
Schijnt dat Madonna in 2019 een wereldtour gaat doen , zou dit dan de klapper kunnen zijn ?

Dat was toch afgeketst?

Oké, maar eens in de gaten houden… Was maanden terug gerucht bij Glastonbury ook, dacht ik.
Volgens Israëlische media is de lokale omroep KAN bezig om Madonna te strikken als intervalact bij het Eurovisiesongfestival in mei 2019. Diezelfde media rapporteren ook al dat het rond is en dat Madonna rond die tijd (misschien zelfs die avond) een nieuw album onthult. Ze hebben al meerdere dingen goedgehad voordat het officieel bekendgemaakt was, dus wie weet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
DennisvdBr wrote:

ppganger wrote:
Schijnt dat Madonna in 2019 een wereldtour gaat doen , zou dit dan de klapper kunnen zijn ?


Dat was toch afgeketst?

Oké, maar eens in de gaten houden… Was maanden terug gerucht bij Glastonbury ook, dacht ik.

Volgens Israëlische media is de lokale omroep KAN bezig om Madonna te strikken als intervalact bij het Eurovisiesongfestival in mei 2019. Diezelfde media rapporteren ook al dat het rond is en dat Madonna rond die tijd (misschien zelfs die avond) een nieuw album onthult. Ze hebben al meerdere dingen goedgehad voordat het officieel bekendgemaakt was, dus wie weet.

Haha zou mooie scoop zijn. Goed dat je ook de Israelische media in de gaten houdt ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken