Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Oasiss wrote:

Jesper wrote:
Foals 19 mei in Paradiso. Lijkt me de kansen op een Nederlands festival te verkleinen.

Edit: wordt me net ingefluisterd dat ze ook al op DTRH staan
1f62e.svg
1f633.svg



Geheel off-topic, maar die gig in Paradiso lijkt me wel retetof!

Mij ook, kan er alleen niks over vinden..
Iemand linkje?
Wordt nog aangekondigd. Verkoop is 1 februari pas. :)
 

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
Weer mooie namen voor Bospop... Zou er overlap met Pinkpop kunnen zijn? James Morrison staat ook al op Tuckerville.
Maar Flogging Molly misschien?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Within Temptation naar Park City Live.
Dus die kunnen van de lijst af voor Pinkpop.

Die had ik eigenlijk al met stift gtenoteerd....zou echt jammer zijn als die niet komen.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Die had ik eigenlijk al met stift gtenoteerd….zou echt jammer zijn als die niet komen.

Dan haal de tipp-ex maar uit je etui. Bands die op PCL staan, spelen zelden tot nooit 3 weken eerder op Pinkpop (5 kilometer verderop).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Vreemde is dat het best stil blijft bij Pinkpop.
Nog 8 weken tot de perspresentatie en dan zou ik elke week wel een kleinigheidje verwachten.
In komende dagen zal de stilte wel doorbroken worden hoop ik.
(Zelfs The Earring nog niet officieel aangekondigd)
Laatste officieel bericht gaat over 3FM lifeline Serieus Request dingetje....
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
Dat is inderdaad raar...
Laten we hopen dat dit met opzet gedaan wordt om bij de perspresentatie iedereen te verassen met een geweldige line-up. ??
Of ze hebben gewoon heel veel stres...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Misschien hebben ze eerst de uitslag van European Festival Awards afgewacht, om weer een berichtje te plaatsen?
Helaas moet Pinkpop na twee nominaties met lege handen terug uit Groningen.
In de categorie Best Major Festival, Wacken Open Air als winnaar.
Categorie Line-up of the Year, Roskilde winnaar.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Misschien hebben ze eerst de uitslag van European Festival Awards afgewacht, om weer een berichtje te plaatsen?
Helaas moet Pinkpop na twee nominaties met lege handen terug uit Groningen.
In de categorie Best Major Festival, Wacken Open Air als winnaar.
Categorie Line-up of the Year, Roskilde winnaar.
De Beste Major fesitval of Line-up award krijgt Pinkpop nooit meer, he ? Dit omdat de Mojo/LiveNation-artiestenpoel verdeeld moet worden over 4 of 5 festivals.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
ParkCity Live een festival met capaciteit van 17.500 mensen...
Strikt Afrojack, Within Temptation, Ilse De lange, Fischer- Z , Queerbeat en De Dijk!
En nog veel acts moeten worden aangekondigd.
Petje af hoor...hoor veel mensen uit mijn omgeving zeggen 'beter dan Pinkpop tot nu toe'.
Naja als je deze namen voor maar 77 euro(weekend) kan gaan zien...

Als Pinkpop met Armin van Buuren komt als afsluiter voor een dag waar ik 110 euro voor betaal dan weet ik toch waar mensen liever heen gaan...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
5 namen bekend. Conclusies over welk festival beter is bezet, kun je helemaal nog niet trekken. Hoogstens kun je de headliners vergelijken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
5 namen bekend. Conclusies over welk festival beter is bezet, kun je helemaal nog niet trekken. Hoogstens kun je de headliners vergelijken.

Als je als vrijwel enig festival in de Benelux (plus Duitsland) pas rond half maart de meeste namen in je lineup bekend maakt dan moet je niet raar opkijken als mensen dit soort vroege conclusies trekken en dan maar voor een ander festival kaarten kopen. Tegen de tijd dat je je lineup bekend maakt kunnen die andere festivals namelijk al lang en breed zijn uitverkocht. Mensen kopen liever zsm kaarten. Als je dan ook als vrijwel enig festival geen early bird hebt dan moet je helemáál niet raar opkijken van dit soort reacties.

Bewijst maar weer dat die hele perspresentatie hopeloos achterhaalt is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken