Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Jezus... waarom ga je een succesvolle band verlaten om 3FM dj te worden... ?

Wat betreft Navarone ooit een keer op Paaspop gezien. En toen vond ik ze ook erg leuk en energiek. Wel beetje default rock bandje, maar ze deden hun werk. .

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Ben ik dan de enige die niet snapt waarom iedereen Navarone zo goed vind? Sure, de zanger kan goed zingen maar er is geen enkel nummer van ze dat me overtuigt.

Ja, precies. In de Voice komen ze over als een zoveel in een dozijn rockbandje maar vooral als een stelletje ijdeltuiten. :p
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Navarone is inderdaad niet erg vooruitstrevend, maar gewoon prima liveact. Zonder verrassingen en zonder poespas. Maar dat geldt voor veel bands.

Ik wist ook niet dat ze in The Voice zaten. Dat lijkt me geen goede zaak haha.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Van wat ik bij The Voice gehoord heb vond ik Navarone juist wel goed, vooral in deze battle. Maarja verder ken ik ze ook niet.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=ZouhxUHJULE[/video]

En Tusky vind ik sowieso wel een top band :)
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Foals 19 mei in Paradiso. Lijkt me de kansen op een Nederlands festival te verkleinen.

Edit: wordt me net ingefluisterd dat ze ook al op DTRH staan :-o :oops:
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.252
2.195
Als Pinkpop (of Bospop) nog wat veteranen zoekt:

https://consequenceofsound.net/2019/01/new-orlean-jazz-fest-2019-lineup/
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.236
4.506
Foals 19 mei in Paradiso. Lijkt me de kansen op een Nederlands festival te verkleinen.

Edit: wordt me net ingefluisterd dat ze ook al op DTRH staan
1f62e.svg
1f633.svg

Geheel off-topic, maar die gig in Paradiso lijkt me wel retetof!
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
Hey!
Ik ben ook nieuw op dit forum. :)
Ik had een vraagje: wat denken jullie van Slash ft. Myles Kennedy and the conspirators? Die staan 7 juni op 2 festivals in Duitsland en 12 juni in Ierland. Ook staan ze 24 februari in AFAS.

En wat denken jullie van Panic! At the disco?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Jesper wrote:
Foals 19 mei in Paradiso. Lijkt me de kansen op een Nederlands festival te verkleinen.

Edit: wordt me net ingefluisterd dat ze ook al op DTRH staan
1f62e.svg
1f633.svg


Geheel off-topic, maar die gig in Paradiso lijkt me wel retetof!

Mij ook, kan er alleen niks over vinden..
Iemand linkje?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Welkom!

Slash is altijd kanshebber voor Pinkpop. Maar omdat ze in februari ook al in Nederland staan is er moeilijk wat van te zeggen. De laatste keer is alweer een paar jaar geleden dus het zou zomaar kunnen.

Panic! At the Disco is tegenwoordig weer heel populair. Misschien is dit inderdaad wel een van de beste jaren voor Pinkpop om ze binnen te slepen. De week voor Pinkpop zijn ze nog in de UK maar de week erna staan ze alweer in Amerika. Ik denk dat het om die reden dus ook niet gaan gebeuren en ze in Juni vooral in Amerika zullen staan.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Nog over Navarone gesproken, hun live mogen aanschouwen op appelpop in 2017. Waren boven verwachting goed, kunnen veel muziekstijlen spelen. Door de zanger doen hun mij natuurlijk erg denken aan Led Zeppelin met de vrij gelijke stem als die van Robert Plant en natuurlijk Greta van Fleet. Ik schrijf ze met een glitterpen op het lijstje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken