Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

mattman wrote:
Ah, interessant. Het lijkt er wel op dat ze rond juli wat EU-shows gaan doen.

En dan valt Pinkpop weer te vroeg natuurlijk
1f609.svg

Rock Werchter heeft nog een co-headliner nodig op de zondag. The Who – Muse.
Off topic, maar Muse is toch gewoon dé headliner voor de zondag? Daar zie ik geen co meer bij komen, hooguit een sterke sub (lees: (formaatje) Editors)

Lol, deze is ongeveer hetzelfde als Ed Sheeran is sub op Pinkpop

Bartjuh1981 wrote:

mattman wrote:
Ah, interessant. Het lijkt er wel op dat ze rond juli wat EU-shows gaan doen.

En dan valt Pinkpop weer te vroeg natuurlijk
1f609.svg

Je bent echt brenger van goed nieuws hè

1f641.svg
Vind ik wel goed nieuws hoor. De combinatie Muse/The Who zou een dag Werchter voor mij absoluut interessant maken. Maar omdat ik The Who al weleens live gezien heb (in tegenstelling tot Muse) en Who daarom voor mij minder essentieel is, zie ik mijzelf voor alleen Pete Townshend en Roger Daltrey niet naar Pinkpop gaan. Laat Pinkpop dan maar Anouk of zo als derde hoofdact boeken, daar heb ik dan toch geen last van. :-P

Off topic, maar Muse is toch gewoon dé headliner voor de zondag? Daar zie ik geen co meer bij komen, hooguit een sterke sub (lees: (formaatje) Editors)

In België (en met name op RW) is Editors minstens even groot als Muse. Maar dit hoort eigenlijk op het RW forum. Sorry, ben er zelf over begonnen :)

Ik blijf iig op een Kendrick, Kanye, Taylor, Beyonce, Imagine Dragons of Eminem hopen.
Tevergeefs vermoedelijk maar hoop doet leven. ;-)

Morgen wordt Destaat op Paaspop gepresenteerd, kanshebber voor de komende pinkpop editie??

Jungle By Night lijkt mij ook een grote kanshebber. Leuk Nederlands bandje die in het buitenland het heel goed doen en live altijd vlammen. Daar komt nog eens bij dat ze dit jaar 10 jaar bestaan, een jubileum dus, en dat lijkt mij dan een mooie combinatie met het 50 jarig bestaan van Pinkpop.

Morgen wordt Destaat op Paaspop gepresenteerd, kanshebber voor de komende pinkpop editie??
Als een snel groeiende Nederlandse band moet dit zeker een grote kanshebber zijn! Ik verwacht ze wel in de middag op main!

Die Antwoord, 11 juni in Luxembourg
Zou toch ook kanshebber zijn voor PP!

(Probeer trouwens via de zoekknop in de app te zoeken naar Die Antwoord resultaten maar dat werkt niet ?)

Die Antwoord, 11 juni in Luxembourg
Zou toch ook kanshebber zijn voor PP!

(Probeer trouwens via de zoekknop in de app te zoeken naar Die Antwoord resultaten maar dat werkt niet ?)
kan, staan ook al op RaR/RiP, dus wel krapjes

Keane komende tijd in de gaten houden. Zou een mooie comeback zijn...

edit: Mooie opener Mainstage of vroeg op Noord imo...

Keane komende tijd in de gaten houden. Zou een mooie comeback zijn…

edit: Mooie opener Mainstage of vroeg op Noord imo…

https://alolahobby.wordpress.com/2018/11/07/keane-spark-rumours-of-new-album-in-2019-and-reunion-with-new-photo/
Tom Chaplin heeft solo voor 2019 ook geen enkele tourdata staan dus wie weet speelt daar inderdaad wat.... :wink:

Gaaf! Hoop wel op een zaalshow ipv een festivaluurtje. Komt beter tot zijn recht in een donkere zaal dan op een weide met pratende festivalgangers.

Hoed nieuws iig. Toffe band.

Hè?
Mainopener?

Zijn zij niet minstens even groot als Snow Patrol die vorig jaar sub waren?

DennisvdBr wrote:

Hè?
Mainopener?

Zijn zij niet minstens even groot als Snow Patrol die vorig jaar sub waren?

Volgens mij wel, stonden een aantal jaar geleden nog als middagact op Noord dacht ik, 2012 als ik me goed herinner.

Keane stond er 2009 en 2012.
Beide keren op IBA/Noord, laatste keer als afsluiter Noord.
In tegenstelling tot Snow Patrol, zij waren voorlaatste keer headliner en maakte de comeback als sub.
Als ik Keane moet inschatten zou ik zeggen één of twee spots lager op IBA/Stage, 16 of 18 uur. Of een spot op Mainstage. Maar dan zie ik ze niet hoger dan de eerste 2 spots op Mainstage.
Als ze überhaupt op Pinkpop komen hé...

Keane stond er 2009 en 2012.
Als ik Keane moet inschatten zou ik zeggen één of twee spots lager op IBA/Stage, 16 of 18 uur. Of een spot op Mainstage. Maar dan zie ik ze niet hoger dan de eerste 2 spots op Mainstage.

Bijzonder hoe de ideeën over posities die bands op Pinkpop krijgen zo enorm verschillen.
Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat áls Keane komt, ze ofwel rond 18u (of later) op Main staan, ofwel Noord afsluiten.

Sean Paul, Five Finger Death Punch, The Offspring, Skunk Anansie, Puscifer, Placebo, Phoenix, Triggerfinger.
Zomaar wat Noord-afsluiters van de laatste 6 jaar waar Keane qua populariteit totaal overheen dendert.

Hoi, ik ben nieuw als lid maar ik lees al jaren mee en ga vaak naar Pinkpop.

Account aangemaakt omdat het tijd wordt om eens mee te praten, en omdat ik wellicht iets te melden heb: gisteren was ik bij het concert van Snow Patrol in de Ziggo Dome en zeiden ze "we'll be back this summer"...

Lowlands of Pinkpop? Ik heb t tourschema verder niet bekeken dus daar kan ik even niks op baseren (wellicht een ander wel). Zit te denken: zou Pinkpop 't zou moeilijk hebben met die derde headliner dat ze voor Snow Patrol zijn gegaan? Ik vond het een goede show gisteravond, maar om na vorig jaar, komend jaar headliner te zijn... Dat voelt dan echt als een laatste optie voor Pinkpop. Benieuwd naar jullie mening hierover!

Users who are viewing this thread