Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Bartjuh1981 wrote:
Als Ed Sheeran komt (kans is minimaal, maar niet 0), is hij headliner en verkoopt hij de dagkaarten in 2 minuten uit. Geen discussie over mogelijk, wat je ook van zijn muziek vindt.
Mensen die hem als sub goedpraten moeten niet zo vroeg beginnen met alcohol op zondag. Sorry Dennis
1f609.svg

Helder. Die komt dus niet.
Geen headliner aankondiging om achter te houden imo…
Niet minder speciaal dan Mumford die ook al 3e keus headliner zijn.
Anders was Sheeran al lang na wegvallen Eminem en Coldplay als headliner gepresenteerd.
Ik blijf er bij, komt niet of staat nog sub voor een “andere headliner”.

btw, kan zijn muziek enorm waarderen, dus daar is mijn mening niet op gebaseerd. En ik snap ook wel wat hij allemaal uitverkoopt en dat hij headliner is op Sziget en Firenze.
Ik zie het dus niet meer gebeuren…

Help me even maar PP mist toch nog 1 headliner dus waarom zou Sheeran daarvoor geen mogelijkheid meer zijn. Van de andere 2 is toch alleen bekend dat FM afsluit en van Mumford weten we niet op welke dag hij staat of heb ik dat gemist? Mogelijk is de derde headliner nog maar net geboekt of moet die nog geboekt worden. Dat was toch nog niet rond zei Jan vorige week. Misschien wachten ze wel tot de persconferentie?

Om nog even terug te komen op dat lijstje met Europese festivals die eveneens een headliner missen: The Killers zijn het sterkste gerucht voor de ontbrekende headliner op NOS Alive en Mad CooL
Zal Red Hot Chili Peppers zijn gok ik...
The Killers? Nee toch... Zou jammer zijn.

PP1980 wrote:
Zo, we zijn weer twee pagina’s verder en Ed wordt headliner stage 4
1f609.svg
. Kom op mensen zolang er geen nieuws is moeten we blijven speculeren. Mooie boeking zoals voorspeld Golden Earring!!

Speculeren…
Dan speculeer ik :
Bastille, Status Quo en Disturbed op 9 juni,
Slash, Bring me the Horizon en 1975 op 10 juni.

Laten we The Who headliner zetten op zondag wat mij betreft.

edit: en voor de portie gitaren nog Slayer op maandag….
Slayer verwacht ik zelf eerder als headliner voor Fortarock. Aangezien ze daar met Amon Amarth als headliner staan, en geen 2e hebben. AA is een heerlijke band, maar geen band als headliner positie waar ze vorig jaar Nightwish en Parkway Drive hadden. Zit maar 1 week tussen RaR en Forta, maar t zou net zo goed kunnen dat ze op Pinkpop staan, maar als Mojo ook meer tickets naar Fortarock willen laten gaan, maken ze die zet.

Met The Killers - Mumford en Fleetwood mag de prijs van een weekendticket wel weer naar 195. :lol:

DennisvdBr wrote:

Tom wrote:
Beste Nederlandse act is geboekt. Gelieve het daarbij te laten qua Nederlandse acts!

Reken maar op zo’n 15 NL acts Tom
1f609.svg

Nee toch!? Dat is alleen ok met een vierde dag!
Makkelijk hoor. Dan reken ik Garden of Love ook mee.
Kom je makkelijk aan gemiddeld 5 NL acts per dag.

Voor Golden Earring zal vast nog wel een Nederlandse naam staan denk ik.
Zo iets als Nielson of ik zou een Pinkpop-Classic als Janse Bagge Band of Heideroosjes jubileum Mainstage laten openen.

Was inderdaad een mooi moment voor wat ''nieuws'' geweest!

Gouden Tip ook nog niets, terwijl de mail zei dat deze in de tweede week van januari bekend zou worden.

Duurt lang zo.

Even tussendoor; ik vind het altijd zo heerlijk hoeveel er hier gediscussierd en gespeculeerd kan worden over Pinkpop haha. 170 paginas al en dat terwijl het festival pas over 6 maanden is. Zou willen dat dat ook op festival fora gebeurd waar ik zelf meer interesse in heb :-P

Het scheelt dat de muzieksmaakdiscussie vooral in dit forum plaatsvindt haha
1f609.svg

Haha ja dat is wel een dingetje natuurlijk ook. Ahhjoh uiteindelijk is er geen goed of slecht in muziek, maar zodra muziek jou persoonlijk kan raken is het goede muziek voor jou right. Ik val ook regelmatig terug in de "ahh dat is echt slechte muziek" discussie, maar dan denk ik achteraf; tsja wie bepaalt nou wat goed of slecht is.

Raskolnikov wrote:
Het scheelt dat de muzieksmaakdiscussie vooral in dit forum plaatsvindt haha
1f609.svg

Haha ja dat is wel een dingetje natuurlijk ook. Ahhjoh uiteindelijk is er geen goed of slecht in muziek, maar zodra muziek jou persoonlijk kan raken is het goede muziek voor jou right. Ik val ook regelmatig terug in de “ahh dat is echt slechte muziek” discussie, maar dan denk ik achteraf; tsja wie bepaalt nou wat goed of slecht is.

Juist, dat! Uiteindelijk boeit het ook totaal niet.

Was inderdaad een mooi moment voor wat ”nieuws” geweest!

Gouden Tip ook nog niets, terwijl de mail zei dat deze in de tweede week van januari bekend zou worden.

Duurt lang zo.
Uitslagen Gouden Tip krijgen we nooit.
Of er komt een aankondiging met "massaal op gestemd" of iets dergelijks, zoals de NBT afgelopen editie.

De winnaars van kaarten kregen idd eerste week bericht... Maar dat zijn maar 10 inzenders.

Kwa NL acts verwacht ik: Golden Earring - Krezip - De Heideroosjes - De Staat - De Jeugd van Tegenwoordig - Kovacs - Davina Michelle - EUT - Joost & Donnie en dan nog idd wat namen voor de Garden Of Love?

Hopelijk beperken ze het aantal NL- acts tot een minimum. Heeft heel weinig meerwaarde op een Pinkpop.

Dat Golden Earring er (niet te hoog) staat, dat snap ik wel.

Hopelijk beperken ze het aantal NL- acts tot een minimum. Heeft heel weinig meerwaarde op een Pinkpop.

Sommige namen kunnen echt geen kwaad. Zoals idd een Golden Earring, of een de Heideroosjes is een keer. Zelfs een Krezip reünie is ok.

Zo'n Davina Michelle verdiend het enigszins wel. Kan me niet voorstellen dat die er niet staat. Een EUT in de 4 kan ook geen kwaad, maar dan heb je het ook wel gehad.

mattman wrote:

Sommige namen kunnen echt geen kwaad. Zoals idd een Golden Earring, of een de Heideroosjes is een keer. Zelfs een Krezip reünie is ok.

Zo’n Davina Michelle verdiend het enigszins wel. Kan me niet voorstellen dat die er niet staat. Een EUT in de 4 kan ook geen kwaad, maar dan heb je het ook wel gehad.

Nee, geen van die namen kan kwaad. Maar ze allemaal boeken, met daarnaast nog eens 10 andere NL namen zou een spijtige zaak zijn voor zo'n festival.

Dat ze maar eens uitpakken met de internationale acts.

mattman wrote:

Zo’n Davina Michelle verdiend het enigszins wel. Kan me niet voorstellen dat die er niet staat. Een EUT in de 4 kan ook geen kwaad, maar dan heb je het ook wel gehad.

Nee, geen van die namen kan kwaad. Maar ze allemaal boeken, met daarnaast nog eens 10 andere NL namen zou een spijtige zaak zijn voor zo'n festival.

Dat ze maar eens uitpakken met de internationale acts.

Users who are viewing this thread