Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Wat een heerlijk forum is dit toch. We hebben 10 pagina’s terug alleen nog over hologram, DJ’s , vervallen 4e dag en uiteraard Kensington.

Nu weer optimisme over 4 dagen met top (oude) headliners. The Who kent iedereen mede omdat ze alle CSI-nummers spelen. Laten we s’middags de 9e Ed Sheeran tokkelen zodat hij op tijd terug is in Spanje en de top bezetting is een feit.

Verwacht zeker om het ouwe lullen pakket compleet te maken: Robert Plant. Treedt 13 juni op in Noorwegen en daarvoor nog niks. Precies 50 jaar geleden verscheen het debuutalbum Led Zeppelin 1. Mooie gelegenheid om PP2019 aan te doen.

Laat ik een tussenstand opmaken:

Main: MaS-the Who-Fleetwood Mac

Sub: Robert Plant- Ed Sheeran- Kensington

Uitverkochte editie!
Flinke scheut azijn in de koffie gedaan vanochtend..? :wink:

Laat ik een tussenstand opmaken:

Sub: Robert Plant- Ed Sheeran- Kensington

Uitverkochte editie!
die headliners zou ik wel voor willen tekenen ja.
Robert Plant mag van mij ook zo op het affiche.
Misschien zo iets...
Sub: Ezra / Plant - Tenacious D / Within Temptation - Bring Me The Horizon / Armin

Ed Sheeran is overal waar hij staat dikke headliner. Op de grootste festivals van Europa.
Die gaat dan toch niet subben op Pinkpop? Los van zijn prijskaartje dat ongetwijfeld doet duizelen.

roy-hekkens wrote:
Ed Sheeran bij de subs neerzetten, hahaha. Het moet niet gekker worden.

Eerlijk gezegd, ik zou het geen gekke spot voor hem vinden op Pinkpop. Maar dat is mijn mening.

Pinkpop mag blij zijn als ze zo'n grote act als Ed Sheeran nog kunnen boeken. En als het lukt gaat die niet voor minder dan main stage als headliner. En terecht. Die act is veel te groot voor een kleiner podium of kleiner tijdsvlak.

Laat staan dat ze zoveel gaan betalen voor een sub.

is The Who uberhaupt nog groot genoeg om een headliner te zijn? Laatste keer dat ze in België speelden hebben ze moeten downgraden van Sportpaleis (18K) naar Lotto Arena (8K) wegens een zwaar tegenvallende ticketverkoop...

Goeie! Een gepaste naam natuurlijk. :-) Morgen dan maar de officiele bevestiging?

Zou het eigenlijk wel vet vinden als zij de 50ste editie openen, ipv dat Nu of Nooit bandje. Gewoon symbolisch.

Geen verrassing natuurlijk. Leuke en terechte toevoeging. Denk wel dat we weer een sub of north afsluiter te pakken hebben he?

roy-hekkens wrote:
Ed Sheeran bij de subs neerzetten, hahaha. Het moet niet gekker worden.

Eerlijk gezegd, ik zou het geen gekke spot voor hem vinden op Pinkpop. Maar dat is mijn mening.

Dennis, come on. Hij verkoopt de Arena twee keer uit. Hij verkoopt Wembley uit. Welke arena niet? Is headliner op ieder festival (Glastonbury, Sziget, etc.) waar hij staat. Dat is natuurlijk een dikke vette headliner!

Geen verrassing natuurlijk. Leuke en terechte toevoeging. Denk wel dat we weer een sub of north afsluiter te pakken hebben he?
Golden Earring? Nee joh, in de middag of vroeg in de avond. Is overal te zien in dit land. Leuke band maar totaal geen sub.

Users who are viewing this thread