Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Op de PP FB zeurt vrijwel iedereen waar de echte headliners blijven. Die hopen daar allemaal op bv een Sheeran of Timberlake.

Het is inderdaad wel aan de alternatieve kant voor Pinkpop...Maiden zou ik zelf wel leuk vinden en dan puur omdat i ze live nog nooit heb gezien. Mijn vrouw zou er niet blij mee zijn. Ze missen echt nog een grote pop/rock headliner zoals Timmetje al zegt.

Ik ben erg benieuwd wie ze kunnen strikken, ik denk dat het wel behoorilijk hectisch achter de schermen is bij Bureau Pinkpop.........ennuh....waar blijft die gouden tip?

Op FB doen ze niet zo actief zoals wij dat hier doen......weten hun veel wat er inderdaad mogelijk is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Het zou me iig niets verbazen als straks in maart Maroon 5 ineens de derde headliner blijkt te zijn. Ziggodome is uitverkocht dus zou best kunnen. Ze nemen het dit jaar niet zou nauw met exclusiviteit en acts die al elders staan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Hoewel ik weinig met Iron Maiden heb, verdienen zij een headlinespot toch eerder dan Maroon 5.
Kan me verder overigens niet aan de indruk onttrekken dat Iron Maiden alleen maar in (ons) geruchtencircuit terecht komt vanwege wishfull thinking van Dennis ;-).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Hoewel ik weinig met Iron Maiden heb, verdienen zij een headlinespot toch eerder dan Maroon 5.
Kan me verder overigens niet aan de indruk onttrekken dat Iron Maiden alleen maar in (ons) geruchtencircuit terecht komt vanwege wishfull thinking van Dennis ;-).
Die laatste zin klopt wel...
Ontbreekt imo wel aan een rock headliner nog, dus vanuit dat opzicht zou ik het doen ipv Rammstein of Metallica. Band bestaat 40 jaar en Pinkpop 50, dat is ook een leuk bijkomstigheidje imo.
(maar allemaal persoonlijke input hè)
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
nou.....om Fleetwood Mac rock te noemen is iets te enthousiast. Mede door Neil Finn en Mike Campell spelen ze sinds jaren weer Black Magic Woman en Oh Well. Deze nummers voor tijdperk Nicks /Buckingham kunnen we betitelen als rock.

Laten we hopen dat ACDC met Axel Rose als zanger als de grote verrassing komt om het rock gedeelte te compenseren. Niet gelijk Rose afkraken want heb hem in Werchter gehoord en gezien en was gewoon goed. Weet alleen niet waar het gerucht ACDC vandaan komt maar het zou te gek zijn en PP19 heeft zijn exclusieve boekingen rond.

Realitscher lijkt mij dat Lenny Kravitz en Slash aanwezig zullen zijn. Greta van Fleet heeft ook al festivaldata staan in Europa dus ook van harte welkom.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Rose was in het Goffert echt verschrikkelijk vals. Die mag wel wegblijven. En wat mij betreft sowieso van t podium. :p
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Rose was in het Goffert echt verschrikkelijk vals. Die mag wel wegblijven. En wat mij betreft sowieso van t podium.
1f61b.svg

De nrs van AC/DC lijken `m beter te liggen dan die van Guns ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Realitscher lijkt mij dat Lenny Kravitz en Slash aanwezig zullen zijn.

Denk inderdaad dat we het 'rock'stukje in die hoek moeten zoeken. Met dan nog BMTH en Tenacious D en klaar.

Wat ACDC betreft: wie zit daar (live) dan eigenlijk nog in? De gitarist? De zanger kan live niet spelen door gehoorproblemen, de andere gitarist en belangrijkste nummerschrijver is helaas overleden (rip!), de bassist is gaan rentenieren en de drummer zit/zat in de bak wegens verdenking van aanranding. Misschien een tijd om een einde te breien aan wat een prachtig parcours was?

Vond het met Axl in ieder geval niet zo memorabel in Werchter...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Niet gelijk Rose afkraken want heb hem in Werchter gehoord en gezien en was gewoon goed. Weet alleen niet waar het gerucht ACDC vandaan komt maar het zou te gek zijn en PP19 heeft zijn exclusieve boekingen rond.

.

Een klok die kapot is, geeft ook twee keer per dag het juiste tijdstip aan.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Rose was in het Goffert echt verschrikkelijk vals. Die mag wel wegblijven. En wat mij betreft sowieso van t podium.
1f61b.svg

In 2017 was Axl redelijk goed bij stem hoor.
Maroon 5 zou btw wel een magere headliner zijn. Ook niet bepaald een rocknaam.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Waarom verwachten mensen Kravitz nog? Die staat al op Hello.

Het zou me iig niets verbazen als straks in maart Maroon 5 ineens de derde headliner blijkt te zijn. Ziggodome is uitverkocht dus zou best kunnen. Ze nemen het dit jaar niet zou nauw met exclusiviteit en acts die al elders staan.

?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik heb Queen met Adam Lambert nog in de hoge hoed zien zitten..

Zelf gezien in de Ziggo, Adam Lambert is een hele goede zanger, tis geen Freddy maar de show en de hits zijn er. In ieder geval beter dan een opvul AC/DC
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Timmetje wrote:
Waarom verwachten mensen Kravitz nog? Die staat al op Hello.


Timmetje wrote:
Het zou me iig niets verbazen als straks in maart Maroon 5 ineens de derde headliner blijkt te zijn. Ziggodome is uitverkocht dus zou best kunnen. Ze nemen het dit jaar niet zou nauw met exclusiviteit en acts die al elders staan.

1f914.svg

Zit imo een verschil tussen 2 festivals of 1 concert en 1 festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
The Who zou wel eens op Isle of Wight kunnen headlinen...
Misschien mooie headliner voor Pinkpop?
Naast Neil Young en AC DC hoog op de verlanglijst van Jan.

Tour mogelijk deze zomer.
Via Rolling Stone Magazine
The group has yet to release tour dates, but Townshend says it will begin at New York's Madison Square Garden in April and travel through the Northeast alongside Chicago and Detroit. That initial leg is just 14 shows, but they?ll return in September and October to hit Canada and the western United States. (Most of the shows are at arenas, though he mentioned the possibility of a stadium or two.) Townshend says that the European tour plans are less clear at the moment, but that they'll play festivals in the UK over the summer and hopefully return at the end of the year to play Arenas
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken