Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Een hologram show? Komt dat niet gewoon neer op een show waarbij je naar een video opname zit te kijken?

En kan wel wat ABBA hebben nochtans. Maar zolang Agneta, Björn, Benny en Anni-Frid niet fysiek op het podium staan, zie ik het nut niet in om er een kaartje voor te kopen.

Dit kan echt alleen in dit topic.
Wat een onzin opmerking is dit weer????

Vond het nog een leuke suggestie. Niet reëel, want al lang terug als "not gonna happen" bestempeld.

Al is een hologram show niet ongewoon voor festivals. Zou zelf best graag Dio willen zien hoor. De impact van de 2Pac show op Coachella is legendarisch. Het is wachten op hologram show van Michael Jackson... Aan de andere kant wordt er wel enthousiast gedaan over een 3D gig van Kraftwerk...

Maar gun ieder zijn suggestie!!

(al is toch al wel al bekend hier wie de 00:00 - 02:00 spot gaat pakken)

Al is een hologram show niet ongewoon voor festivals. Zou zelf best graag Dio willen zien hoor. De impact van de 2Pac show op Coachella is legendarisch. Het is wachten op hologram show van Michael Jackson… Aan de andere kant wordt er wel enthousiast gedaan over een 3D gig van Kraftwerk…

Je gaat toch heus die show van Kraftwerk niet vergelijken met een hologramshow he?

Zo'n hologram kan misschien nog leuk zijn als gimmick ergens op een zijpodium, net zoals je de voorbije jaren bvb. Gotterdammerung had. Maar een major dat een hologramshow bovenaan de affiche plaatst kan meteen stoppen met zichzelf serieus te nemen.

Ja true. Kraftwerk speelt live en heeft de projecties als onderdeel van de show. Bij een hologram is dat de hele show.

Beetje net niks.

Timmetje wrote:
Ja true. Kraftwerk speelt live en heeft de projecties als onderdeel van de show. Bij een hologram is dat de hele show.

Beetje net niks.

Dio is niet niks maat!!!

Sorry. Maar als je livebands kan boeken en ze zouden voor een hologram kiezen dan snap ik er geen snars van. Een liveoptreden wint altijd van een hologram. Altijd.

Maar goed, gaat toch niet gebeuren.

eloelo wrote:
Wat ik zeg. Dit kan alleen in dit topic.

Ja!

Nou en…

Nou en... kom op man, hologrammen? Zullen we anders Kurt Cobain opzetten en hem als een pop aan touwtjes ‘polly’ laten spelen? Ook gaaf toch? Nee, praat alsjeblieft niet álles goed waar Pinkpop mee komt, of komen gaat, want soms lijkt het hier echt alsof geen enkele kritische nooit tov Pinkpop getolereerd wordt. Iets met een bril in de kleur roze. Af doen, efkes maar.

2Pac op Coachella 2012.
Dio op Wacken 2016.
Dat zijn al voorbeelden van hologram shows op festivals.
Dan was de tour met Dio nog een hele tour. In 2019 nog 100 shows met hologram Dio.
Kwestie van tijd dat de Micheal Jackson Hologram op tournee gaat. De eerste shows zijn al geweest.

Geloof maar dat er een toekomst zit in hologram shows.

Verschrikkelijk. Laten we hopen dat het nog jaren mag duren. Voor je het weet zetten ze over weet ik veel hoeveel jaar een aantal schermen neer en gaan mensen gewoon op verschillende podia naar Youtube zitten kijken. Komop zeg.

Live is live. Laten we dat zo houden.

2Pac op Coachella 2012.
Dio op Wacken 2016.
Dan was de tour met Dio nog een hele tour. In 2019 nog 100 shows met hologram Dio.
Kwestie van tijd dat de Micheal Jackson Hologram op tournee gaat. De eerste shows zijn al geweest.

2Pac was toch gewoon een gekkigheidje tijdens de show van Spoop en Dr. Dre? En dat ding van Dio lijkt me geen show waarmee je festivals headlinet. Want op de keper beschouwd komt zo'n 'show' toch gewoon neer 'op een filmpje kijken'? Een heel leuke gimmick inderdaad, maar geen vervanger voor liveshows.

Lijkt me super handig, die hologrammen. Ben je ook niet meer afhankelijk van beschikbaarheid van headliners.

Dennis heeft hem vrijwel bevestigd. Of is er in elk geval heel zeker van.

Dat was bij Coldplay ook zo maar hebben we niks meer van gehoord. Het kan natuurlijk nog altijd maar het is wel heel erg stil

DennisvdBr wrote:
2Pac op Coachella 2012.
Dio op Wacken 2016.

2Pac was toch gewoon een gekkigheidje tijdens de show van Spoop en Dr. Dre? En dat ding van Dio lijkt me geen show waarmee je festivals headlinet. Want op de keper beschouwd komt zo’n ‘show’ toch gewoon neer ‘op een filmpje kijken’? Een heel leuke gimmick inderdaad, maar geen vervanger voor liveshows.
Ja DUH?!? Ik heb je ook niet over headlinen met hologram... Ik zeg alleen dat het al voorgekomen is en dat er weldegelijk een toekomst in zit.
We stonden ook al te kijken naar de film Goterdammerung met live band en een 3d show met live 70's/80's synthesizer mannetjes...
Wordt wakker, hologram is de toekomst!

Users who are viewing this thread