Dat ze van alle doelgroepen iets willen meepikken maakt dat de lijn is dat je nergens echt spannend kan worden. Ik vind het jammer dat Pinkpop zonder aarzelen een Armin van Buuren altijd boven Tame Impala verkiest.
Dit topic...
Zeg nooit nooit op Pinkpop, maar Pinkpop is van MOJO net zoals DTRH/Lowlands. Een Tame Impala op DTRH of Lowlands zorgt dat je met één naam het grote deel van je tickets kwijt bent. Dat oude volk, Bastille meisjes en metalgasten kunnen het geen reet boeien dat Tame Impala er staat. Dat gaat dus gewoon niet gebeuren. Klaar.
Logisch want wat Armin heeft betekend voor de trance scene gaat Tame Impala nooit doen binnen hun genre.
Armin is gewoon een legende, alleen jammer dat men vaak alleen de 538 Armin kent. Ben ook bang dat hij die kant gaat laten zien op Pinkpop als die komt. Daarom moet die gewoon een keer meer uurs op Lowlands neergezet worden ala Armin Only zo dat hij echt de trance kant op kan gaan.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar Pinkpop is nou niet echt bezig met pioniers van een bepaald genre binnen te slepen. De laatste jaren krijgt Dance elk jaar een prominent spotje op Pinkpop. Daar hebben ze al een paar mooie namen gehad en Armin is logischerwijs een van de volgende. Aardige kerel, hits, nederlands, past perfect op Pinkpop.
Ook wil ik nog eventjes zeggen dat Tame Impala met hun nieuwe plaat de 'grootste' en de belangrijkste band in zijn genre is van de afgelopen 10 jaar. Als ze door gaan rekken ze dat met gemak op naar 20. Als er één band is die onder jongeren leeft op het moment, wereldwijd, dan is dat Tame Impala.