Timmetje wrote:
Nog een headliner voor 2019 lijken te missen in december, een nieuwsbericht dat ze een vierde dag hebben aangevraagd terwijl die niet komt omdat ze het niet mogelijk konden maken, Smeets die er in interviews op los blijft vloeken en vrouwonvriendelijke opmerkingen maakt, nog steeds geen early bird mogelijk maken, een steeds meer richtingloze dagprogrammering boeken en een headliner boeken die ook al in de Ziggo speelt spreekt niet echt in hun voordeel.
Uiteindelijk komt het altijd wel goed. Dat wel. Maar de aanloop is altijd spannend.
Ik draag het festival een warm hart toe en hoop daarom gewoon dat ze alle zeilen gaan bijzetten om te knallen dit jubileum. Sorry als ik soms (of vaak) wat zeurderig overkom iig.
Ik baal gewoon van de richting (of het missen daarvan) want Nederlands grootste festival kan en mag zoveel beter!!!!
– headliner missen verhaal is in dit geval niet waar.
– het nieuws bericht kwam niet van Pinkpop zelf, daarnaast heeft Smeets verteld “als het gaat lukken met de headliners” het is nooit officieel bevestigd dat dit zo gaat zijn
– Smeets die aan het vloeken is en vrouw onvriendelijk is? Dat is voor mij nieuw.
– Early Bird: Ik vind het eigenlijk best wel sierlijk dat een festival nog eens zijn volledige line-up bekend maakt, en dan pas kaarten gaat verkopen.
– Richtingloze dagen: Dat is en blijft een mening, je kan het ook als een vorm van diversiteit zien voor het mainstream publiek (wat het uiteindelijk ook gewoon is)
– Wat betreft Mumford & Sons, 95% van de Pinkpop bezoekers komen niet iedere dag in Amsterdam voor 1 show van Mumford & Sons, de afstand is groot genoeg om deze show naast hun ZiggoShow te doen.