Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Leuk dat jij prefect kan vertellen wat anderen willen. ?

Ik zit er alvast op te wachten. Daarmee valt de ‘niemand’ theorie alvast af.

Tuurlijk...want ik weet alles :-).

Maar jij weet net zo goed dat Mojo Neil Young niet op Pinkpop gaat zetten. Mochten ze dat wel doen dan gaat Jan met pensioen. Om Jan voor 1 keer zijn zin te geven. NY kun je veel beter in de Ziggo zetten. Kan ie lekker jammen met fans.

Blijf het grappig vinden dat mensen hun persoonlijke voorkeur zo de boventoon laten voeren.
Zowell Queen+AL, als Neil Young zouden geweldige en vrij unieke(zeker voor Pinkpop) boekingen zijn

En nog even over Neil, persoonlijk denk ik dat kijken naar het hier zo vel geprezen FM, slaapverwekkender gaat zijn dan dan kijken naar een set van Neil Young met Crazy Horse

Blijf het grappig vinden dat mensen hun persoonlijke voorkeur zo de boventoon laten voeren.

Het valt samen nu. Ik vind NY slaapverwekkend. Dat klopt. Merendeel van de PP gangers ziet liever Bastille, Imagine Dragons etc.

De smaak hier op het forum kun je niet met de gem. Pinkpopper vergelijken.

Het is een forum...het staat werkelijk waar bol van de persoonlijke voorkeuren.

Ik weet ook niet of je op mij doelt Rick, maar ik laat mijn persoonlijke voorkeur juist niet de boventoon voeren. Zoals ik al zei: ik hou juist van Neil Young. Maar ik denk dat Mojo hem niet meer als headliner kan, zal en wil programmeren op Pinkpop in de huidige koers.

Ik weet ook niet of je op mij doelt Rick, maar ik laat mijn persoonlijke voorkeur juist niet de boventoon voeren. Zoals ik al zei: ik hou juist van Neil Young. Maar ik denk dat Mojo hem niet meer als headliner kan, zal en wil programmeren op Pinkpop in de huidige koers.

Nee, meer in het algemeen, daarom noemde ik ook Queen+AL.
En ik ben het met je eens, Mojo gaat dat zeker niet doen(helaas)

Hoe zit 't met Smashing Pumpkins? Niet als headliner, maar lijkt me een mooie sub of afsluiter voor IBA. Staan op Firenze Rocks. Ik wil ze zelf graag wel zien!

Hoe zit ’t met Smashing Pumpkins? Niet als headliner, maar lijkt me een mooie sub of afsluiter voor IBA. Staan op Firenze Rocks. Ik wil ze zelf graag wel zien!
Doen ze het niet voor.

Jan noemt een ‘misschien wel grotere naam’ op de maandag, maar FM sluit af.
Ik denk dan aan namen die ooit groots waren, maar nu te licht bevonden worden voor een headlinespot.

Daarnaast zal Pinkpop mogelijk de maandag vullen met de classics, als laatste jubileumdag. De zaterdag en zondag kan dan gewoon in lijn met de MOJO filosofie doorgaan, met nieuwe acts.

Een Neill Young, Janet Jackson of iets in die richting zie ik er dan wel bij komen op de maandag. Op de andere dagen verwacht ik geen headliner uit de oude doos

Met alleen die 2 verkoop je al een load aan kaarten. Laatste keer dat Tenacious D in Nederland stond was ook al een aantal jaren geleden, en toen hadden ze de 013 binnen minuten uitverkocht. Gemiste kans als ze die nog een keer laten schieten!

ZZtop een optie?

https://www.loudersound.com/news/zz-top-announce-uk-and-european-50th-anniversary-tour?fbclid=IwAR1Kwf8ZC8hU2g8PAQtGj7obS1AD5dxIooXK0bJX8S8bi46VUMFvD2oW8zs

Op Firenze Rocks staat Smashing Pumpkins als sub voor Tool, dus lijkt mij best mogelijk…
Ah, had verwacht dat het een co-headline constructie zou zijn maar Smashing Pumpkins staan duidelijk in een kleiner lettertype.

Zztop net Europese data bekend gemaakt met een festival in juni. Wellicht eeb terugkeer naar pinkpop?

Users who are viewing this thread