Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Over Neil Young: Mojo heeft een aantal jaar geleden al aangegeven dat Neil Young nooit op Pinkpop zal staan, hoe graag Jan het ook wil. Is in hun ogen niet de act voor op Pinkpop.

Neil Young zal sowieso nooit een dag headlinen op Pinkpop. Daarvoor is hij volgens mij gewoon niet populair genoeg (lees: trekt hij te weinig publiek). Als tweede classic act voor Fleetwood Mac op de maandag zou misschien wel kunnen, maar is Neil Young's ego en vraagprijs daarvoor niet te groot?

Nou. Iron Maiden kunnen we met een dikke stift doorstep en helaas.
Tourschema is bekend door Noord+Zuid Amerika en er staat bij dat er geen extra of nieuwe data bijkomen. Het complete tourschema voor 2019 van Maiden is bekend. Jammer.

Alsjeblieft zeg. Neil Young. Dan taai ik gelijk af. Dan is het echt rollator maandag

Young lijkt me meer een headliner voor Bospop, als dat binnen hun budget ligt. Anders wordt het denk ik gewoon Ziggo.
Kan me niet voorstellen dat hij naar PP komt...

Nou. Iron Maiden kunnen we met een dikke stift doorstep en helaas.
Tourschema is bekend door Noord+Zuid Amerika en er staat bij dat er geen extra of nieuwe data bijkomen. Het complete tourschema voor 2019 van Maiden is bekend. Jammer.
Jammer maar viel eigenlijk ook wel te verwachten. Zij hebben volgens mij nog nooit op PP gestaan terwijl hun tourschema dat soms wel toe liet.
Helaas ook dit jaar weer niet...

Binnenkort ben ik bij één van de akoestische solo concerten van Damian Wilson.

Wat mij betreft, Gouden Tip voor Pinkpop, als je het mij vraagt!!
Zeker mooi voor vroeg in Brightlandstent of in Stage 4.
Misschien wel op een dag met zijn vrienden van Within Temptation ;)

Zeker één naam die ik aan de Gouden Tip ga toevoegen.
Jullie alvast ideeën voor de Gouden Tip als deze in december losbarst?
Roept u maar...

Roept u maar…
Voor mij word een van de namen zeker VUUR.
Ik ben zelf een groot fan van alles wat Anneke van Giersbergen doet. Van The Gentle Storm tot de orchestrale shows. Mogen van mij net zo'n plek krijgen als The Charm The Fury 2 jaar terug.

Verder hoop ik dat ze het wat eerlijker doen dit jaar. Aangezien de Gouden Tip bedoelt is voor artiesten die nooit op Pinkpop hebben gestaan en een kans moeten krijgen om voor een groter publiek te spelen zodat meer mensen ze ontdekken.
Vorig jaar was Nothing But Thieves de Gouden Tip geworden. Maar die hadden al eens op Pinkpop gestaan en hadden al een paar grote hits op hun naam staan. Dus beetje oneerlijk vind ik.

DennisvdBr wrote:
Roept u maar…

Voor mij word een van de namen zeker VUUR.
Ik ben zelf een groot fan van alles wat Anneke van Giersbergen doet. Van The Gentle Storm tot de orchestrale shows. Mogen van mij net zo’n plek krijgen als The Charm The Fury 2 jaar terug.

Verder hoop ik dat ze het wat eerlijker doen dit jaar. Aangezien de Gouden Tip bedoelt is voor artiesten die nooit op Pinkpop hebben gestaan en een kans moeten krijgen om voor een groter publiek te spelen zodat meer mensen ze ontdekken.
Vorig jaar was Nothing But Thieves de Gouden Tip geworden. Maar die hadden al eens op Pinkpop gestaan en hadden al een paar grote hits op hun naam staan. Dus beetje oneerlijk vind ik.

Vuur doet in elk geval volgend jaar niks heeft Anneke gezegd

Isaac Gracie, Sam Fender, Royal Blood (Black Honey was ook leuk trouwens! - Alle 4 al live gezien)
En You And Me At Six lijkt mij ook erg tof! Heeft al eens op Pinkpop gestaan maar ik heb ze pas net ontdekt.... :wink:

Gaan er ws 3 uit dit rijtje worden, hebben allemaal nog nooit op PP gestaan bij mijn weten (of ze touren is n andere vraag):

Royal Blood - Vampire Weekend - Kendrick Lamar - Lorde - Isaac Gracie - Nightwish

3 uit onderstaand lijstje!
Royal blood, parcels, dma’s, Glass animals, the war on drugs en the blaze.

Users who are viewing this thread