Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Is Neil Young een optie? In de ogen van Jan Smeets groter dan FM. Daarbij wil hij hem al jaren op Pinkpop.
Zal eens tijd worden!!

Misschien kan Leon "The Don" Ramakers dat wel regelen voor Jan?

Wordt het dan niet een heel klein beetje te Pinkpop Classic?
Hoe meer Pinkpop-Classic hoe beter!

Maar, zonder gekheid... 1 naam officieel bekend. Rare stelling nu...
Er komen nog zo veel namen bij, als er een paar classics bij zitten is het nog mooi afwisselend.

Timmetje wrote:
Die zie ik ook wel mainen op de vrijdag.

Daar zijn ze toch niet groot/populair genoeg voor!? En al helemaal niet op een jubileumeditie.
1f914.svg

Ik denk dat je ze onderschat. Ziggo Dome was direct uitverkocht en met een nieuw album op zak zie ik ze zeker een headlinespot pakken, wellicht met een sterke sub.

Met nieuws dat Neil Young naar Europa komt lijkt het er wel heeeel erg op dat hij de “grote maandag naam” gaat worden waar Jan het over heeft niet?

Met nieuws dat Neil Young naar Europa komt lijkt het er wel heeeel erg op dat hij de “grote maandag naam” gaat worden waar Jan het over heeft niet?
Lijkt mij nu ook. Iig gaat Jan er alles aan doen hem maar Pp te halen nu haha

Laat hem dan alsjeblieft sub zijn voor FM en geen afsluiter op een andere dag....
Of is die kans sowieso afwezig?

Dat is de gedroomde headliner van Jan. Waarom zou hij hem voor Fleetwood Mac laten spelen?

Bezoeker wrote:

Dat is de gedroomde headliner van Jan. Waarom zou hij hem voor Fleetwood Mac laten spelen?

Als ze Neil Young bijschrijven als headliner dan sla ik Pinkpop Classic 2019 mooi over. Misschien dat Retropop daarom nu Hellopop heet, omdat PP dan het échte Retropop is. :lol:

Laat hem dan alsjeblieft sub zijn voor FM en geen afsluiter op een andere dag….
Of is die kans sowieso afwezig?
Volgens mij kan ome Neil makkelijk een dag headlinen zou hij er staan. Die trekt met gemak 3 uur pingelen er door hoor...
Maar voor 1 uurtje als sub, voor Fleetwood, zie het wel gebeuren... Maar verwacht niet dat het gaat gebeuren eerlijk gezegd.

Als vanmiddag de nieuwe tourdata van Iron Maiden komen kunnen we zien in hoeverre we ze voor Europese festivalzomer definitief kunnen afschrijven volgend jaar.

Ik blijf mijn persoonlijke hoop houden (vast tevergeefs ;) )

Die staan dan eerder op Fortarock. Misschien ook de reden waarom Forta vooralsnog in stilte gehuld gaat

Die staan dan eerder op Fortarock. Misschien ook de reden waarom Forta vooralsnog in stilte gehuld gaat

Ik denk dat Forta gewoon niet doorgaat. Geen bewijs maar dan hadden we echt al wel meer gehoord.

Fortarock heeft gister haar site al veranderd en staat see you at forta 2019.
Dus zoiezo een fortarock 2019

Fortarock heeft gister haar site al veranderd en staat see you at forta 2019.
Dus zoiezo een fortarock 2019

De wens is de vader van de gedachte

Gelukkig. Had het nog niet gezien. Waarschijnlijk dan wel WT voor Forta en niet voor Pinkpop

Users who are viewing this thread