Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar, zonder gekheid... 1 naam officieel bekend. Rare stelling nu...
Er komen nog zo veel namen bij, als er een paar classics bij zitten is het nog mooi afwisselend.
Ik denk dat je ze onderschat. Ziggo Dome was direct uitverkocht en met een nieuw album op zak zie ik ze zeker een headlinespot pakken, wellicht met een sterke sub.
Bezoeker wrote:
Met nieuws dat Neil Young naar Europa komt lijkt het er wel heeeel erg op dat hij de “grote maandag naam” gaat worden waar Jan het over heeft niet?
Dat is de gedroomde headliner van Jan. Waarom zou hij hem voor Fleetwood Mac laten spelen?
Als ze Neil Young bijschrijven als headliner dan sla ik Pinkpop Classic 2019 mooi over. Misschien dat Retropop daarom nu Hellopop heet, omdat PP dan het échte Retropop is. :lol:
Volgens mij kan ome Neil makkelijk een dag headlinen zou hij er staan. Die trekt met gemak 3 uur pingelen er door hoor...
Maar voor 1 uurtje als sub, voor Fleetwood, zie het wel gebeuren... Maar verwacht niet dat het gaat gebeuren eerlijk gezegd.
Als vanmiddag de nieuwe tourdata van Iron Maiden komen kunnen we zien in hoeverre we ze voor Europese festivalzomer definitief kunnen afschrijven volgend jaar.
Ik blijf mijn persoonlijke hoop houden (vast tevergeefs )