Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

willemjan

Playlistbediener
18 mei 2018
7
0
Is Neil Young een optie? In de ogen van Jan Smeets groter dan FM. Daarbij wil hij hem al jaren op Pinkpop.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Neil heeft nog geen tour plannen voor zover ik weet. Nog niks aangekondigd in ieder geval. Daarnaast weet ik niet of meneer Young genoegen neemt met sub. Speelt normaal shows van 2/3 uur volgens mij en dat kunnen ze hem als sub niet bieden.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Imagine Dragons een optie als Sub? Op dit moment wel erg groot en neemt genoegen met sub denk ik.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Denk dat Imagine Dragons wel richting de headlinestatus aan het groeien is. Als ze als sub komen, een hele goede sub in ieder geval.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Zie het best nog weleens gebeuren ook trouwens dat Imagine Dragons een dag afsluit. FM, Imagine Dragons en Mumford. Zoiets.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Lorde, Echosmith & Sue the Night volgens Sander Hoogendoorn NPO 3 FM op Pinkpop 2019
Is het om Pinkpop te teasen of 'n andere gimmick/joke in ieder geval gaat hij samen met Frank van der Lende dit bijna dagelijks roepen totdat PInkpop zelf gaat reageren; wellicht nieuwe strategie om DJ's meer uitgespokener te laten zijn op vernieuwd NPO3FM die qua muziek al weer op de goede weg is naar meer alternatieve radio met eigen smoel.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Eens met het punt dat 3FM weer op de goede weg lijkt te zitten, maar Sander zei dit 'per ongeluk' omdat hij een artikel las waarin Fleetwood Mac was aangekondigd en daarin stond dat Lorde, Echosmith en Sue the Night een inspiratiebron zagen in Fleetwoord Mac. Sander was daar iets te vluchtig overheen gevlogen en riep dat zij ook op Pinkpop staan. Vervolgens werden daar wat grappen over gemaakt en (ik luisterde die avond toevallig ook) een luisteraar voor de grap had geappt naar Frank (nadat deze Lorde draaide) of hij nou goed had gehoord dat Sander had aangekondigd dat Lorde op Pinkpop staat, heeft Frank met Sander gebeld. Toen hebben ze bij wijze van grap afgesproken dat als ze het maar blijven herhalen de organisatie zo tureluurs ervan wordt dat ze Lorde (en die andere) wel móeten boeken.
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Bloc Party
Elbow

ook kanshebbers?? Elbow heeft al 1 ander festival in duitsland staan. Meer festivals aanstaande??
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Zie het best nog weleens gebeuren ook trouwens dat Imagine Dragons een dag afsluit. FM, Imagine Dragons en Mumford. Zoiets.
Ik zou het verfrissend vinden als Mojo op Pinkpop twee 'nieuwe' headliners plaatst, maar het zou me echt verbazen als er niet nog een tweede grote naam naast Fleetwood Mac bijkomt.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Yip ik had dat gedeelte dus gemist in de ochtend; ik snap nu de context beter en herken FM als inspiratiebron bij deze acts en zie Lorde ook eerder bij BKS of DTRH Have a nice day
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.511
3.003
Bloc Party zie ik niet zo snel op Pinkpop staan, zelfs niet met hun Silent Alarm. Ik zie ze eerder op BKS staan. Als sub van The Cure ofzo.
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Bloc Party zie ik niet zo snel op Pinkpop staan, zelfs niet met hun Silent Alarm. Ik zie ze eerder op BKS staan. Als sub van The Cure ofzo.
Leek mij eerlijk gezegd ook.. hoewel t wel leuk zou zijn als ze weer es pinkpop doen. 13 jaar geleden al
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik verwacht morgen eigenlijk weer een naam. Mad cool heeft weer een som gemaakt en komt 3000 uit. Maar ik zou niet zo een link kunnen leggen met iemand. Misschien delen ze een headliner morgen
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Ik verwacht morgen eigenlijk weer een naam. Mad cool heeft weer een som gemaakt en komt 3000 uit. Maar ik zou niet zo een link kunnen leggen met iemand. Misschien delen ze een headliner morgen

Vm is de uitkomst 2006
 

ramon

Nieuw lid
8 nov 2018
1
0
Vandaag kaarten voor Rammstein weten te bemachtigen. Binnen een uur uitverkocht. Het verbaasde mij echter dat er geen tweede concert wordt aangekondigd. Zou dit nog iets kunnen betekenen voor pinkpop?
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Die rekensom is natuurlijk om uit te rekenen hoe duur een weekendkaart dit jaar gaat zijn voor Pinkpop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken