Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Interessant interview maar vooral een interview waar Jan Smeets iedereen lekker nieuwsgierig maakt...en dat is het doel van dit interview natuurlijk ;).
Coldplay vind ik zelf jammer...Jan zegt meteen "nee" is dit geloofwaardig?
En een act groter dan Fleetwood Mac...wat is groter dan Fleetwood Mac? Denk dat dat een beetje smaakgebonden is....iemand vindt Beyoncé groter dan fleetwood mac en weer een ander Coldplay?
Ben nu wel erg benieuwd naar die maandag...

https://www.pinkpop.nl/2019/en/programma/

Even de link aangepast...dit kopje staat namelijk nog niet bij de website.
Ik kom helaas niet verder dan "More to follow" en Fleetwood Mac hahaha..

https://www.youtube.com/watch?v=CfUTerM9kZo

Je kan zeggen wat je wilt maar goede live vocals...en goed gitaarwerk. Wel heel statisch helaas...maar hoort zich beter aan dan Paul MC Cartney in 2016 als ik dat mag zeggen ....

Zit zoals eerder gezegd te luisteren/kijken naar een recent optreden, maar de vocals daar zijn niet best.
Ow ja, we krijgen ook nog DE Crowded House hit als bonus, dus ik verwacht ook nog wel een Tom Petty nr

Mensen schrijven hier dat FM een fantastische boeking of juist een waardeloze boeking is alsof het waarheid is. En mensen lezen het dan ook nog eens alsof het een feit is. En dat is het natuurlijk niet. Wat wel een feit is dat de een enorm enthousiast word van deze boeking en de ander nu een beetje teleurgesteld is. Mijn MENING is dat, ook al ben ik geen fan, het een mooie boeking is. Met enorme hits.

Wat natuurlijk ook zo is, is dat iedereen elkaar lekker gek maakt hier. Zelf over Coldplay en Ed sheeran durven mensen hier te zeggen dat het geen goede boeking is. Die verkopen beide 100.000 kaarten. Dus zelfs daar zijn sommige niet tevreden mee. Vorig jaar was een grote groep hier overtuigd dat gorillaz wel als sub zouden komen... dat soort dingen zijn gewoon teveel van het goede.

Volgens mij gaat iedereen er hier wel van uit dat de meesten gewoon hun mening posten en vanuit hun mening reageren....

In het interview met Giel zegt Jan. Het WAS de bedoeling dat Fleetwood Mac de afsluiter is voor de maandag. En er is een grotere act nog die dag. Hecht ik nu te veel waarde aan dat woordje was, of moet ik hier uit concluderen dat er nog iemand na FM komt die later is gecontracteerd??

wat gaat er hier mis???
Er is tot noch toe geen 4e dag omdat er geen geschikte headliner is gevonden....
MAAAR op de maandag komt naast FM nog een act die groter is dan FM.
uhhh??

Hij was wel heel stellig over Coldplay. Ik zet mijn geld op Ed Sheeran as 'pop-headliner'. Dat past makkelijk tussen Madrid en Barcelona

Mensen schrijven hier dat FM een fantastische boeking of juist een waardeloze boeking is alsof het waarheid is. En mensen lezen het dan ook nog eens alsof het een feit is

Tot en met hier ben ik het 100% met Roluf eens, dit valt mij ook op.
Voor mij is bijv. Kendrick Lamar een topboeking waar ik heel blij van zou worden, voor mijn vrouw is dat Ed Sheeran en voor mijn pa is dat dus Fleetwood mac.
Terwijl mijn vrouw niks van Kendrick wil hebben en ik Sheeran spuugzat ben. Maar ondertussen zullen beide artiesten een groot publiek aantrekken.

Ik kijk bij Pinkpop altijd naar de volledige dagindeling(en) en aan de hand daarvan bepaal ik altijd of ik wel/niet een dag of een weekend ga.

Wat betreft Fleetwood Mac, lijkt me een prima 1e headliner , wel even afwachten wat er nog bijkomt.

In het interview met Giel zegt Jan. Het WAS de bedoeling dat Fleetwood Mac de afsluiter is voor de maandag. En er is een grotere act nog die dag. Hecht ik nu te veel waarde aan dat woordje was, of moet ik hier uit concluderen dat er nog iemand na FM komt die later is gecontracteerd??
Op de website:

Met de bevestiging van FLEETWOOD MAC heeft de jubileumeditie van het festival meteen een van de drie dagafsluiters te pakken

In het interview zegt Jan..
"The Cure..nee..nee. Dat laten we over aan die mensen die dat regelen."
Nu weet ik dat Jan veel onzin brabbelt...maar ja??

Ik persoonlijk vind ze toch ook wel net te oud... Groepen die zo jaren 80 klinken kunnen volgens mij geen pinkpop wei en al zeker niet alleen de Werchter Boutique laten volstromen. Maar ik ben wel fan van de diversiteit en dat ze (voorlopig) nergens anders op een meerdaags festival gepland staan. Wel vind ik het heel onwaarschijnlijk dat iedereen er zo in blijft geloven dat Coldplay gaat komen. ACDC zou te duur zijn, maar coldplay kan wel? Als je kijkt naar de cijfers van Forbes zie je dat Coldplay de duurste groep op U2 na is. Hoe graag ik het ook zou willen, ik zie ze echt niet op een festival neerstrijken... (Op Glastonbury en Coachella na dan) Ik hoop dat ik er naast zit, maar ik vrees er toch wel echt voor. Laat het maar The Strokes zijn die FM vervoegen op maandag. Mooie combo voor de kaartverkoop en qua budget meer dan haalbaar lijkt me.

The Strokes zitten ook op 1 miljoen + aan gage voor een festivalshow hé, Pinkpop kan dat geld beter besteden aangezien the Strokes geen dag zullen uitverkopen.

Users who are viewing this thread