Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

“Over andere namen kon festivaldirecteur Jan Smeets nog niet veel los laten toen Giel hem belde in de Veronica Ochtendshow. Hij kon wel ontkrachten dat The Police, The Cure of Coldplay naar Landgraaf komen.”

https://www.radioveronica.nl/nieuws/fleetwood-mac-naar-pinkpop-2019

Aaran wrote:

Indiaantje89 wrote:
Bruce > x10 > Fleetwood Mac in halve opstelling. Maar goed, verder een zinloze discussie.

verder blijkbaar op de radio (Veronica) gezegd dat Coldplay zeker niet komt? Zou tegenvallertje zijn.

Dit zou een teleurstelling zijn inderdaad…

Coldplay zou zeker niet komen, en zeker een grotere naam dan Fleetwood Mac (zelf niet gehoord, dat lees ik elders).

Nou uhh.. of Jan probeert ons er omheen te leiden… (rode telefoon tijdens de persco),. of er moet echt nog iets uit de hoge hoed komen. Al zou ik niet weten wat…

Zonder Coldplay en wel FM dan moet er nog wel wat geweldigs uitkomen voor het publiek dat de 50e editie niet als Pinkpop Classic wil gaan ervaren, maar goed het is nog vroeg.

Aaran wrote:

Indiaantje89 wrote:
Bruce > x10 > Fleetwood Mac in halve opstelling. Maar goed, verder een zinloze discussie.

verder blijkbaar op de radio (Veronica) gezegd dat Coldplay zeker niet komt? Zou tegenvallertje zijn.

Dit zou een teleurstelling zijn inderdaad…

Coldplay zou zeker niet komen, en zeker een grotere naam dan Fleetwood Mac (zelf niet gehoord, dat lees ik elders).

Nou uhh.. of Jan probeert ons er omheen te leiden… (rode telefoon tijdens de persco),. of er moet echt nog iets uit de hoge hoed komen. Al zou ik niet weten wat…

Uhmmm U2???? Hahahhaa was het maar zo'n feestje

Een paar paginas geleden werd ik voor gek uitgemaakt omdat ik zei dat ik niet verwacht dat Coldplay komt. Mensen vonden dat onlogisch....

Ik hoop dat ze gelijk krijgen. Coldplay zou prachtig op het affiche staan.

Maar bijna 0 kans schat ik zo. :(

Een paar paginas geleden werd ik voor gek uitgemaakt omdat ik zei dat ik niet verwacht dat Coldplay komt. Mensen vonden dat onlogisch….

Ik hoop dat ze gelijk krijgen. Coldplay zou prachtig op het affiche staan.

Maar bijna 0 kans schat ik zo. ?

True, ik denk teveel hoop onder de mensen.

Nou dan gaat het me toch echt benieuwen waarmee ze komen hoor...

Dus resume:

Bevestigd:
- Fleetwood Mac

Hebben elders in het land een show:
- Metallica
- Mumford & Sons
- Bon Jovi
- Rammstein
- Pink
- Muse
- Tool
- Elton John
- Eagles
- Kiss
- Maroon 5
- Mark Knofler
- Lenny Kravitz

Ontkracht:
- The Police
- U2
- Coldplay
- The Cure

Blijft over (geruchten of headliner elders):
- Ed Sheeran
- Eminem
- Adele

Onwaarschijnlijk (lijkt me geen headliner)
- Slipknot
- Chemical Brothers
- 30 Seconds To Mars
- Kensington
- Def Leppard
- Die Toten Hosen
- Die Ärtze
- Foo Fighters

Nou uhh.. ik ben nu erg benieuwd.

Benieuwd wanneer de tweede naam volgt!

Mad Cool komt om 12 uur. Kan zijn dat Eminem gedropt wordt. Zou ook voor Pinkpop kunnen.

Je denkt toch niet echt dat Mad Cool met Eminem gaat komen?

Hebben als headliners reeds gehad:

Neil Young // The Prodigy // The Who
Foo Fighters // Green Day // Kings Of Leon
Pearl Jam // Arctic Monkeys // Depeche Mode

Je kan dus eerder iets in het rockgenre verwachten.
Misschien wel gewoon The Strokes.

Meest interessante in Jan Smeets zijn interview op Veronica is dat er een grotere act komt dan Fleetwood Mac. Meer wil en kan hij niet zeggen. Recent is Leon Ramakers op bezoek geweest bij Bruce op Broadway. Hierover heeft hij bij RTL Late Night nog wat gezegd. Wellicht toch nog een tour van Bruce & E-Street met een bezoek aan Landgraaf (1e festival waar hij ooit was en waarna hij Paul McC heeft 'geregeld')?

Of misschien is de wens de vader van de gedachte...

Meest interessante in Jan Smeets zijn interview op Veronica is dat er een grotere act komt dan Fleetwood Mac. Meer wil en kan hij niet zeggen. Recent is Leon Ramakers op bezoek geweest bij Bruce op Broadway. Hierover heeft hij bij RTL Late Night nog wat gezegd. Wellicht toch nog een tour van Bruce & E-Street met een bezoek aan Landgraaf (1e festival waar hij ooit was en waarna hij Paul McC heeft ‘geregeld’)?

Of misschien is de wens de vader van de gedachte…

Ik wens met je mee.
BOB lijkt met de uitzending op Netflix, en release van de live CD afgesloten te gaan worden.
Maar denk het niet, er zijn geen enkele gerucht mbt een tour in 2019

Ik snap het niet...Eerst werd P!NK bekritiseert en was iedereen blij als Fleetwood Mac zou komen.
En nu wordt er gezeurd dat het te oudbollig is. Sorry maar ik denk dat heel veel mensen blij zijn met deze gave naam...ik vind het geen 'standaard' headliner en ben er tevreden mee. Veel vrienden van me zijn er ook blij mee en is leeftijdsgroep rond de 20 ;) .
Er komt nog een grote pop naam en een gitaar/rock/metal act. Dan lijkt de Pinkpop formule weer te werken: pop headliner- rock/metal headliner- classic headliner

Bruce Springsteen zou ik zelf heel gaaf vinden maar dan wel liever op een vierde dag (als die dan toch misschien komt zoals wordt beweerd) .
Betreft Adele: Toevallig had ze gisteren een foto geplaatst met: "IM READY". Dit was gisteravond dus dacht eerste instantie dat Adele vandaag zou worden aangekondigd. Maar haar foto bleek te verwijzen naar de reünie van de Spice Girls omdat je op de achtergrond allemaal Spice Girls posters zag. Verder heeft ze aangegeven pas eind 2019 met een nieuw album te komen...maar ja het kan ja...het kan.
Betreft Mad Cool: de rekenhint van gisteravond gaf het antwoord 1999. Ik weet niet wat Mad Cool daarmee bedoelt...? Iemand enig idee?
Betreft Eminem: Ik zie het wel gebeuren veel generaties willen deze artiest wel zien heb er zelf persoonlijk minder mee.

Adele gaat trouwens sowieso naar een concert van de Spice Girls . Dat valt te lezen uit de comments die ze wisselt met de Spice Girls zelf onder haar instagram foto. Deze concerten zijn in juni (ook gedurende Pinkpop). Dit maakt het misschien weer iets minder waarschijnlijk dat ze volgend jaar juni gaat touren.

Hij zegt dus inderdaad iets van "Ik denk misschien wel groter dan Fleetwood Mac".
Daarmee kan hij dus ook Ed Sheeran bedoelen als je het in de huidige tijd plaatst en ziet wat die jongen allemaal uitverkoopt.

Ik hoop natuurlijk ook op Springsteen. Maar inderdaad weinig tot geen geruchten op een tour. Stevie van Zandt is nog niet gebeld, zei ie. Er lekken soms wel wat filmpjes waarop E-Street bandleden in de studio wat dingen opnemen.

Bruce Springsteen zou ik zelf heel gaaf vinden maar dan wel liever op een vierde dag (als die dan toch misschien komt zoals wordt beweerd) .
Betreft Adele: Toevallig had ze gisteren een foto geplaatst met: “IM READY”. Dit was gisteravond dus dacht eerste instantie dat Adele vandaag zou worden aangekondigd. Maar haar foto bleek te verwijzen naar de reünie van de Spice Girls omdat je op de achtergrond allemaal Spice Girls posters zag. Verder heeft ze aangegeven pas eind 2019 met een nieuw album te komen…maar ja het kan ja…het kan.
Betreft Mad Cool: de rekenhint van gisteravond gaf het antwoord 1999. Ik weet niet wat Mad Cool daarmee bedoelt…? Iemand enig idee?
Betreft Eminem: Ik zie het wel gebeuren veel generaties willen deze artiest wel zien heb er zelf persoonlijk minder mee.
Adele had ik ook maar uit de geruchten hier... Blijft bar weinig over.

Bruce is geweldig altijd, maar Bruce EN Fleetwood Mac vind ik wel beetje aan de erg oude kant. 1999 brak Eminem wel door met Slim Shady LP. Maar goed, kan nog tig andere dingen zijn.

Wanneer gaan we nou een keer stoppen met waarde hechten aan wat er uit zijn mond komt?

Users who are viewing this thread