Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Er zijn weer pagina's vol geschreven hier in het topic. Ik heb het deels gelezen.

De oudere garde......Daar rekening ik me deels toe hoewel ik in de jaren 70 (de hoogtijdagen van FM) nog niet eens een tiener was.
Zo oud is deze band al...
Grappig dat Neil Finn van Crowded House er tegenwoordig deel van uit maakt maar neem van mij aan dat FM
niet meer FM is zonder boegbeeld en mede oprichter Lindsey Buckingham. De 'echt' oude garde stoort zich hier terecht aan.
De jonge garde waar PP zich de laatste jaren op heeft gericht kent de band misschien van één of twee hits.
Die zullen nu niet staan te juichen. Het feit dat het (slimmere) Werchter ze op Boutique zet zegt genoeg.

Ik overweeg nog steeds om naar PP 2019 te gaan want vergeleken met Bieber en andere 'taferelen' die op Megaland plaats hebben gevonden de afgelopen jaren
is zelfs dit gedevalueerde FM een verademing.

Het schijnt dat de populariteit van Fleetwood Mac een heropleving heeft beleefd onder twintigers.

Ikzelf hoor daar niet bij en heb liever het oude werk, dus uit de tijd van Peter Green.

Ik zat vanochtend aan de eettafel met mijn vader, die een groot Fleetwood Mac fan is. Hij had 't nog nergens gelezen. Ik had het wel gezien.
Dus toen hij zijn krant erbij pakte zag ik echt een smile op z'n gezicht zien komen, die had ik niet vaak gezien.
Hij heeft altijd gezegd dat hij alleen naar Pinkpop zou gaan als FM er zou staan. Dit was wel een mooie ochtend!

Ik denk dat het tevergeefs hopen is dat Pinkpop the National zal boeken, nietwaar?

Dus toen hij zijn krant erbij pakte zag ik echt een smile op z’n gezicht zien komen, die had ik niet vaak gezien.

Dit is toch het mooiste wat er is!
Laten we hiermee de discussie over Fleetwood Mac besluiten en verder gaan over de andere vrije spots. :-)

Ik denk dat het tevergeefs hopen is dat Pinkpop the National zal boeken, nietwaar?

Ik denk dat het ook voor The National beter is om niet op Pinkpop te spelen. Dat is geen match met het publiek in Landgraaf.
Hoewel ik ze dolgraag weer eens wil zien, doe ik dat liever op een ander festival of in een zaal.

Kan altijd hoor, 3FM stage afsluiter dan of sub? NIet als headliner lijkt me. Geweldige band, maar hoop dat ze ergens anders staan (Lowlands please).

Oasiss wrote:

Ik denk dat het ook voor The National beter is om niet op Pinkpop te spelen. Dat is geen match met het publiek in Landgraaf.
Hoewel ik ze dolgraag weer eens wil zien, doe ik dat liever op een ander festival of in een zaal.

Daar heb je wellicht ook een punt. Zag ook iemand Bon Iver noemen. North Stage met Bon Iver en The National.. (dromen mag ;-)).

Daar heb je wellicht ook een punt. Zag ook iemand Bon Iver noemen. North Stage met Bon Iver en The National.. (dromen mag ;-)).

Dromen mag zeker. Maar er zijn ook nog BKS en DTRH die hun poster moeten vullen. En daar passen beide namen veel beter dan op Pinkpop. Beter voor band, beter voor publiek. Win win! :)

Hij zegt dus inderdaad iets van “Ik denk misschien wel groter dan Fleetwood Mac”.
Daarmee kan hij dus ook Ed Sheeran bedoelen als je het in de huidige tijd plaatst en ziet wat die jongen allemaal uitverkoopt.

Ik hoop natuurlijk ook op Springsteen. Maar inderdaad weinig tot geen geruchten op een tour. Stevie van Zandt is nog niet gebeld, zei ie. Er lekken soms wel wat filmpjes waarop E-Street bandleden in de studio wat dingen opnemen.

ah groter dan FM, dat moet dan wel kensington zijn.

Oasiss wrote:

Dromen mag zeker. Maar er zijn ook nog BKS en DTRH die hun poster moeten vullen. En daar passen beide namen veel beter dan op Pinkpop. Beter voor band, beter voor publiek. Win win!
1f642.svg

Ja, zeker wat Bon Iver betreft. Met het oog op The National was mijn hoop er iets meer, omdat ze op beide festivals al een keer stonden en met Pinkpop weet je het maar nooit.

Bartjuh1981 wrote:

Oasiss wrote:

Dromen mag zeker. Maar er zijn ook nog BKS en DTRH die hun poster moeten vullen. En daar passen beide namen veel beter dan op Pinkpop. Beter voor band, beter voor publiek. Win win!
1f642.svg

Ja, zeker wat Bon Iver betreft. Met het oog op The National was mijn hoop er iets meer, omdat ze op beide festivals al een keer stonden en met Pinkpop weet je het maar nooit.
BKS sowieso niet na vorig jaar lijkt me.

Denk eerlijk gezegd dat ze helemaal niet komen naar NL dit jaar.

Het schijnt dat de populariteit van Fleetwood Mac een heropleving heeft beleefd onder twintigers.

Ikzelf hoor daar niet bij en heb liever het oude werk, dus uit de tijd van Peter Green.

Tijdens hun laatste tour hebben ze 2 keer de Ziggo uitverkocht. Dat zegt natuurlijk niet alles maar populair zijn ze nog steeds. Zet er een goede sub voor en je dagkaarten vliegen de deur uit denk ik...

“Over andere namen kon festivaldirecteur Jan Smeets nog niet veel los laten toen Giel hem belde in de Veronica Ochtendshow. Hij kon wel ontkrachten dat The Police, The Cure of Coldplay naar Landgraaf komen.”

https://www.radioveronica.nl/nieuws/fleetwood-mac-naar-pinkpop-2019

Coldplay gaat dan op stadiontour! Weer Arena
of Goffertpark

Op Facebook zegt Pinkpop bij Fleetwood Mac bekendmaking:

*FLEETWOOD MAC EERSTE HEADLINER JUBILEUMEDITIE PINKPOP 2019*

"Fleetwood Mac is, ... , de spreekwoordelijke eerste kers op de verjaardagstaart van de jublileumeditie van Pinkpop."

Dan denk ik toch met het wegvallen van Coldplay nog een spotje voor een grote oldie classic!!
- Bruce Springsteen and The E street band
Heeft Buro Pinkpop / mojo het dan toch geflikt! Staat die vast en wachten ze er lekker lang mee tot hoelang ze willen.
- Queen Al kan je twijfelen wat groter is, Fleetwood Mac of Queen. Het zal mening zijn. Schat in dat FM groter kan zijn, ik zelf vind Queen
- Oasis (Beady Eye is misschien aannemelijker)

Ik sluit ook nog steeds niet uit dat P!NK komt. Het concert in de Arena was binnen no time uitverkocht. Mogelijk komen snel nog meer data bij haar Europese leg en zitten daar enkele festivals bij.

visdave34 wrote:
“Over andere namen kon festivaldirecteur Jan Smeets nog niet veel los laten toen Giel hem belde in de Veronica Ochtendshow. Hij kon wel ontkrachten dat The Police, The Cure of Coldplay naar Landgraaf komen.”

https://www.radioveronica.nl/nieuws/fleetwood-mac-naar-pinkpop-2019

Coldplay gaat dan op stadiontour! Weer Arena
of Goffertpark

Op Facebook zegt Pinkpop bij Fleetwood Mac bekendmaking:

*FLEETWOOD MAC EERSTE HEADLINER JUBILEUMEDITIE PINKPOP 2019*

“Fleetwood Mac is, … , de spreekwoordelijke eerste kers op de verjaardagstaart van de jublileumeditie van Pinkpop.”

Dan denk ik toch met het wegvallen van Coldplay nog een spotje voor een grote oldie classic!!
– Bruce Springsteen and The E street band
Heeft Buro Pinkpop / mojo het dan toch geflikt! Staat die vast en wachten ze er lekker lang mee tot hoelang ze willen.
– Queen Al kan je twijfelen wat groter is, Fleetwood Mac of Queen. Het zal mening zijn. Schat in dat FM groter kan zijn, ik zelf vind Queen
– Oasis (Beady Eye is misschien aannemelijker)

Beady Eye bestaat al zo'n 4 jaar niet meer, dus dat lijkt me niet heel aannemelijk.

En Queen is ook niet zo groot meer toch? (Queen is sowieso Queen niet zonder Freddie Mercury imo)

Users who are viewing this thread